Sizin uğurlu gününüz hangisi?

Uğurlu gününüzü ilan edecek olsaydınız bu hangi gün olurdu?

Güncellemeler:
benimki de cuma : )

1|0
1612

En İyi Erkek Görüşü

  • dönüşümlüdür uğurlu günler.. her güne hayatın yedi kırlangıcı uçar...

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 11

  • okul da iken cuma gününü çok severdim :)

    uğura gelince :D :D

    uğurlu gün diye bişey mi var yani :)

    ___ ayyy kız yaşasın yarın salı uğurlu günüm , her salı uğurluyum ben :) bir gör Allah bana torpil yapıyo her salı :D

    mı diyosun :)

    0|0
    0|0
  • benimki de cuma

    0|0
    0|0
  • Sağlık bir şekilde uyandığım, nefes aldığım her gün uğurludur benim için... Rabbim hepimize sağlık sıhhat huzur versin, bunlardan güzel uğur mu olur...

    0|0
    0|0
  • Bugün! (Cuma)

    0|0
    0|0
  • Cumartesi gecesi...

    :)

    0|0
    0|0
  • her ayın 13ü

    0|0
    0|0
  • perşembe günü

    0|0
    0|0
  • Haftanın 7 gününden biri olmazdı, hiç birisi uğur getirmiyor :/

    0|0
    0|0
  • Cuma Günü ;)

    0|0
    0|0
  • cuma, çünkü ertesi gün tatil :)

    0|0
    0|0
  • benimki cuma ve cumartesi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • cuma : )

    mübarek gün.d

    0|0
    0|0
  • Benim her gunum benim.icin degerli.herkes içinde olmali bence.. cunku sabah gozlerini bir aciyosun nefes aliyosun abi bundqn guzel.ne olabilir yasiyos7n allah bugünde yasamam icin bir gun verdi diyorum vee sonraa dannsss dannssss dannsss ve butun gunum poziitiiff ahaha

    0|0
    0|0
  • İlkokulda çarşambaları severdim poğaça börek günüydü çünkü:)) Ortaokulu hatırlamıyorum lise de okul olan hiçbir günü sevmezdim.Üniversite de cuma günlerini severdim.Şimdi bana her gün bayram hiç farketmiyor:)

    0|0
    0|0
  • cuma cünkü sonra cumartesi gelir

    0|0
    0|0
  • cuma..

    0|0
    0|0
  • cumartesi ve pazar

    0|0
    0|0
  • Cuma-Cumartesi-Pazar Balım :D

    Günaydın bu arada :)

    0|0
    0|0
  • Hafta Sonu Hariç Hergün :)

    0|0
    0|0
  • pazar hariç hepsi :DD

    0|0
    0|0
  • ım pazartesi olsun bari : )

    0|0
    0|0
  • Salı

    0|0
    0|0
  • benim bu tarz şeylere inanmıyorum

    0|0
    0|0
  • salı ve cuma günü.

    0|0
    0|0
  • cuma gerçekten de cuma :D

    0|0
    0|0
  • cuma günüüüü

    0|0
    0|0
  • cuma sanırım

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;