IMDB'yi en çok hangi sebepten kullanıyorsunuz?

IMDB'yi en çok hangi sebepten kullanıyorsunuz?

IMDB dünyanın en büyük film ve dizi arşivi biliyorsunuz. Bu siteden en çok hangi nedenle faydalanıyorsunuz?

  • Film izleyeceksem önce IMDB puanına bakarım.
    A seç
  • Dizi indirirken hangi sezon kaç bölüm olmuş, ona bakarım.
    B seç
  • Filmde yan roldeki kızın/erkeğin ismini öğrenip daha detaylı araştırmak için.
    C seç
  • IMDB neymiş lan! ben sinemalar.com da takılıyorum.
    D seç
  • Diğer (Kendiniz Belirtin)...
    E seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
2439

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben genellikle izleyeceğim filmin dizinin puanına bakmak , oyunculara göre film aramak , yeni çıkan filmlerin fragmanlarını izlemek , hangi film ne kadar kazanmış , hangi oyuncular oynamış/oynayacak , izlediğim filmde dizi de gördüğüm kişinin kim olduğunu öğrenmek için kullanıyorum. Yani neredeyse imdb yi komple kullanıyorum. Sinemalar sitesi beni facbookta engellemişti niye bilmiyorum yıllardır engelliyim o yüzden kullanmıyorum sitesini "beyazperde" dururken sinemalar da kim lan eskiden sinemalar mı vardı ?

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 24

  • ımdb ye bakmam :D

    0|1
    0|1
  • İşte vaktim boş gitmesin; insanlara güveneyim diye.

    0|1
    0|1
  • Puana baktıktan sonra yorumları okuyorum bazen ve en çok listeme izlediğim filmleri eklemek için :)

    0|1
    0|0
  • Filmin yönetmeni hakkında, başrol oyuncuları hakkında bilgi edinmek için bakarım..

    0|1
    0|0
  • imdb puanına göre kafamda değer biçerim ama bazen sonradan filmi izleyince düşük puanı oluyo ama güzel oluyo demek ki neymiş imdb puanı önemli değilmişl

    0|1
    0|0
  • Gelecek filmleri kontrol ederim, aktör/aktrist isimlerine bakarım, filmler hakkında bilgi edinirim, puan veririm, Metacritic var mesela imdb ile ilintili ona da bakarım, severim imdb'yi...

    0|1
    0|0
  • Sinemalar.com her zaman benim için en güvenilir site .Bir filmi izlemeden önce detaylı olarak buradan incelerim.Zaten IMDB puanlarını da yayınlıyorlar . :)

    1|2
    0|0
  • begendigim yönetmenlerin diger filmlerini görmek için bazen de türe göre arama yapıyorum işe yarıyor

    0|1
    0|0
  • "izlenecek filmler" uygulamasını kullanıyorum

    beğendiğim oyuncuların diğer filmlerini buluyorum

    hangi filmle parladıklarına bakıyorum

    vee tabiki "quiz game"ler favorim

    0|1
    0|0
  • Genelde aktorlerin/aktrislerin vs biyografileri icin, oynadiklari fimleri gormek icin ve film indirirken puanlamayi gorup film oncesi ufak bir on bilgi, fikir edinmek icin kullaniyorum imdbyi.

    0|1
    0|0
  • puanına bakarım :D

    0|1
    0|0
  • Google' a Lee Pace yazıyorum..baktım ilk sayfalarda direkt giriyorum :) her defasında aynı şey oluyor ;)

    0|1
    0|0
  • imdb puanına bakarım genelde

    0|1
    0|0
  • A dedim ben

    0|1
    0|0
  • ilk üç sebepten kullanıyorum

    0|1
    0|0
  • Daha detaylı araştırma yapabilmek için. Vikipedi/Wikipedia yetmiyor bazen.

    0|1
    0|0
  • puanına bakarım.

    0|1
    0|0
  • türk filmleri türk dizileri listelerde var mı diye bakmak için kullanıyorum :/

    0|1
    0|0
  • IMBD Puanları kadar acımasız puan yok.

    0|1
    1|0
  • kullanmıyorum

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    4

Erkekler Ne Diyor 38

  • bende sinemalara bakıyorum dünyanın en güzel filmlerine bile puan vermiyo imdb neye göre puan veriyosa anlamadım

    0|1
    0|0
  • Bir numaralı nedenim IMDB puanlandırması, ikinci nedenim ise film ile ilgili daha çok içeriğe ulaşmak için..

    0|1
    0|0
  • Bakıyorum 8 küsür vaay bunu izleyim de millet beni kültürlü sansın diyorum,sonra işte milletin yanında şunu izleyin bu güzel falan filan ^^

    0|1
    0|0
  • a b ve c seçenekleri :) sinemalarada bakarım ama genelde orada çoluk çocuk yorum yaptığı için imdb nin puanı benim için daha çok geçerli oluyor.

    0|1
    0|0
  • izlemeden önce puanına bakıyorum ama dünyanın her yeride oldugu gibi seçimlerin sonuçları finansmal kaynaklara dayanınca işin rengi değişiyor fragman izlemeden imdb ye güvemiyorum fazla son zaman oldukça berbat filimleri 7 nin üzerinde görüyorum

    0|1
    0|0
  • 1)filmi seyretmeden önce kadrosuna,senaryosuna,süresine,mekanına,yapımcısına ve konusuna bkmak için

    2)taş bir hatun varsa filmde önce boyuna sora nerde büyümüş yetişmiş modellik ypmışmı nerden piyasaya düşmüş diye ona

    3)çok hoşuma giden replikler varsa orjinaline

    4)çok begendigim oyuncu varsa filmde,veya tanımayıpda cok iyi oynayan yeni kesfettigim birisi,diger filmlerine...

    0|1
    0|0
  • listelerim var, oy veriyorum sürekli, oyunculara, yönetmenlere falan bakarım, sürekli açıktır genelde

    0|1
    0|0
  • A şıkkını baz alarak film izlerim.

    0|1
    0|0
  • top250 için.

    0|1
    1|0
  • Dizi & film hakkında ayrıntılı bilgi edinmek için kullanıyorum. Kaç sezon kaç bölüm kimler oynuyor ne kadar beğenilmiş...

    0|1
    0|0
  • o siteyi kullanmıyorum ki..kim takar o siteyi...benim doğrum benim sevdiklerim.belki onların beğendiğini ben beğenmiycem..

    0|1
    1|0
  • idm ne boktan boktan filmlere dolduo puanları iyi filmler 5 in altında sinemalar.com çok daha güzel hem yorumlara bakıyosun oyunculara bakıyosun oylarla verilen puana bakıyosun

    0|1
    0|0
  • sadece imdbye bakmak saçmalık unutmayın bunu

    0|1
    0|0
  • B: Dizi indirirken hangi sezon kaç bölüm olmuş, ona bakarım.

    0|1
    0|0
  • gerek yok boşa zaman kaybı sinemalar.com her türlü işi görüyor zaten. gerek puanlama sistemi gerek yorumcu kalitesi gerek oyuncu,yönetmen vs. hakkındaki bilgiler çok iyi.

    0|1
    0|0
  • eğer film izleyeceksem puanını görmem iyi oluyor

    0|1
    0|0
  • Ben A ile C arasında kaldım . :)

    0|1
    0|0
  • Oyunculara bakarım; konusunu okurum ve imkanım varsa fragmanınnı izlerim.

    0|1
    0|0
  • Imdb kanka!Her zaman oranın puanına bakarım.

    0|1
    0|0
  • film kalitelerine bakıyorum izlenme sayılarına puanlarına

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    18
Yükleniyor...