Güçlü olmak için ne yapmam lazım?

Arkadaşlar güçlü olmak için ne yapmam lazım nasıl güçlü kaslı olabilirim?


0|0
13

En İyi Kız Görüşü

  • Güçlü olmana gerek yok güç her şey demek değildir

    0|1
    0|0
    • Öylede ben yinede güçlü olmak istiyorum ne yapmam lazım?

    • Kolabilirsin. Basketbol ya da futbol gibi spor dallarıyla ilgilenebilirsin

    • Tamam teşekkür ederim yardimci olduğun için ama fitness daha iyi bir seçim degilmi

En İyi Erkek Görüşü

  • Ağırlık çalış doğal beslen

    0|1
    0|0
    • Spora baslicam zaten fitnessa

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Soruya bak lan dsgns
    Spor yapıcan başka ne yapıcan

    0|0
    0|0
  • babanin memeni emerek guclenirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;