Imkansız aşkın içindeyim...

yaklaşık 5 6 aydır bir ilişkim var ama tam olarak sevgili değiliz çünkü başka bir sevgilisi var mecburen.. öbür kızla benden önce birlikte olmuşar kızı patlatmış. beni çok sevdiğinden eminim her gün birlikteyiz beraberiz bana sevgisini hissettiriyo yanı bende onu oyle cok sevıyorum onun ıçın herseyi göze alabilirimde ama malesef o kızla mecburen evlenmek zorunda kızın ailesi öğrenmiş evlenmeleri için onları zorluyorlar ben ne yapacağımm akıl verin ?

Güncellemeler:
bi kişide beni savunsun amk

0|0
43

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu işler tehlikeli işler..Başkasını yüz üstü bırakan herkesi bırakır.Kimse mağdur olmasın diyorsan oradan uzaklaş, Pılını pırtını topla çık.Erkekler 3 hafta aşık olur 4 üncü hafta mekanızma yerinde durmaz aşk gider arzuları kalır sende kalırsın.Erkekleri asla bir kesmez 2-3-4-5 derken ardı gelir..

    0|0
    0|0
    • 5 aydır birlikteyiz

    • bende erkeğim 25 yaşındayım seninki yine 5 ay olmuş benimki uzun zaman oldu.Akşam yatarkenden aklıma gelir bişeyler Allahtan yanımda değildir..Yoksa sını sen anla genler böyle napalım.dikkatli ol

    • haklısın...

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 2

  • bişey yapamazsın :))

    0|0
    0|0
  • dert etme. seni de patlattığında sana da kıyar bir nikah, kuma olup gül gibi geçinir gidersiniz.

    0|0
    0|0
    • elimi tutmaya kıyamıyo canım :D ayrıca kuma olayınada olumlu bakıyoruz

    • iyi güzel güzel üçlü takılırsınız işte, fantezi çeşitleriniz de artar hem.

Kızlar Ne Diyor 4

  • saflığa bak :D bekle bekle çok seviyor seni ..

    1|0
    0|0
  • daha fazla bağlanmadan ayrılmalısın unutmaya calısmalısın

    0|0
    0|0
  • sen salaksın resmn o kızı bozup ortada bırakan yarın öbür gün senide bozar ortada bırakır sen ondan ayrılcaksınnn o kızın namusunu xdüşün sen onla olmazsnn okdr :@

    1|0
    0|0
    • kendi düşünmediyse ben mı düşünücem onun namusunu yaşıda oldukça küçük belirtmek isterim

    • sende onun gibi olacaksınn bundan emin ol pişman olacagın şeyler yapma bnce

  • . bırak evlensinler kızın günahına girme. güvenilir biri değimiş

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;