Yüzmeyi nasıl öğrenebilirim?

Yüzmeyi bilmiyorum, çok öğrenmek istiyorum ama biraz korkuyorum. Nasıl öğrenebilirim?


1|4
1152

En İyi Erkek Görüşü

  • Vallahi bende temel vardı kulaç atabılyıordum ama boyumu geçen yerde yuzemıyordum. Abim 4 metre derınlıgı olan bır yerde tekenden aşşa attı beni o gun bu gundur çok güzel yuzerım :D sınırlarını sen keşfediceksın birde havuz öğrenmek açısından daha iyi

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Denize git ayağının basacağı yerlerde panik yapmadan sırt üstü yatmaya çalış. Panik yapıp çırpınma sakın ama, bu senin su yutmandan başka bir işe yaramaz. Zaten ayağın basıyor acil bir şey olursa yere basabilirsin hani bunu düşün yat sırt üstü. Suyun seni kaldirabildiğini fark et önce. Sırt üstü yatmaya iyice alıştıktan sonra aynı şeyi başını yukarıda tutarak suya sokmadan yüz üstü yatacak şekilde yap. Zaten refleks olarak ellerini ayaklarını oynatacaksın. Ta daa, yüzüyorsun.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 51

  • kendini suyun üstüne bırakacaksın
    ben simit ile öğrenmiştim. d. d

    0|0
    0|0
  • denize girerek öğrenebilirsin

    0|0
    0|0
  • Kursa yazılarak

    0|0
    0|0
  • Sudan korkma once icsellestir gerisi kolay

    0|0
    0|0
  • Zamanla

    0|0
    0|0
  • Kurstan

    0|0
    0|0
  • Bosver ogrenme :D

    0|0
    0|0
  • İstanbul'da oturuyorsan belediyelere bağlı spor aş nin yüzme kurslarına git

    0|0
    0|0
  • vallahi ben de bilmiyordum babam iskeleden attı kendi kendime çırpınarak kenara çıkmıştım sonra gittim kendim atladım :D düşünme sadece yap doğan da var zaten yüzmek :D

    0|0
    0|0
  • Sana yardımcı olabilrim.

    0|0
    0|0
  • kursuna git

    0|0
    0|0
  • ya kursa gideceksin
    ya da kendin uğraş ben kendim öğrenmiştim galiba bir kaç günde çözdüm ya da en fazla 1 hafta sürmüştü biraz uğraş

    0|0
    0|0
  • Yasadigin yerde hamam varsa ogrenmen daha kolay olur ayaklarini havuzun duvarina dayayip ellerin birlesik ileri vaziyette kendini hizla karsiya iteceksin suzulmeyi ogrendikten sonra kulac atmayi da yavas yavas ogrenirsin.

    0|0
    0|0
  • Seni atayım derine çırpınarak öğrenirsin

    0|0
    0|0
  • ayağına bir palet tak gir suya ben öyle öğrendim

    0|0
    0|0
  • kendini suya at zaten vucudun biliyo yüzmeyi panık yapma

    0|0
    0|0
  • yazlık yerlerde bir havuzlu sitede 1 hafta falan ev kirala havuza çık zaten senin yüzme bilmediğini gören abazalar sana öğretmeye çalışacaktır :D ama öğrenırsın yanı öyle 2 gune

    0|0
    0|0
  • kursa git

    0|0
    0|0
  • Kursta.

    0|0
    0|0
  • kursa gidersin ya da havuz da pratik yap

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    31

Kızlar Ne Diyor 10

  • Benim nasil ogrendigimi anlatayim sende dene ilk okul 4. siniftaydim Alaçatıdaydık herkes derine aciliyodu ben kiyida kolluklarla sacma sapan kumlarla oynuyodum onlari izliyodum falan sonra cikardim kolluklari su kaldiricak mantigi ile gittim derine sonra br baktim suyun ustundeyim ayak yere degmiyo panik yapmadim yanimda ablamda vardi boyle boyle gitti yani 😊 yuzmeyi ogrenmek icin kursa gitmene gerek yok kendine guvenirsen 1 günde halledersin. Basarilaaar

    0|0
    0|0
    • Teşekkürler deniycem inşallah başarabilirim :)

  • Yüzme kursuna giderek tabii

    0|0
    0|0
  • Yüzerek

    0|0
    0|0
  • Yüzme kurslarına git ya da yüzmeyi bilen biri öğretsin sana

    0|0
    0|0
  • Yüzme kursı veya hergün sahile git

    0|0
    0|0
  • Kursa git

    0|0
    0|0
  • Kursuna git

    0|0
    0|0
  • Yüzme kursuna giderk

    0|0
    0|0
  • yüzme kursundan ya da yüzmeyi iyi bilen bir tanıdığın varsa havuza gidin o sana öğretsin.

    0|0
    0|0
  • Yüzme kursuna git

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;