Bu Hırvatlara yastık yorgan gönderelim topluca bence, sizce?

Adamlar tüm maçı yerde geçirdi kendilerini atıp durdu son dakika adam değiştirip durdu. Ne anladım ben bu maçtan. 😤😤


0|0
522

En İyi Erkek Görüşü

  • Kaçamak futbolun adıdır bu. Bizde kötü oynadık ilk yarı iyiydik ama ikinci yarı döküldük. Tipik Türk futbolu kavramından kurtulmamız gerek artık. Barcelona gibi Real Madrid gibi risk alarak açık futbol, erken baskı uygulayarak maçlara çıkmamız bu oyun türünü kemikleştirmek gerek.
    Kontra atağa çıkıyoruz rakip sahaya gidelim mi? Gitmeyelim mi? Diye düşünüyoruz hızlı değiliz. Bunu da acilen çözememiz lazım. Aksi takdirde İspanya maçı bu kadar basit geçmeyecektir.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 21

  • Milli takim berbat otesi oynadi onu da ekleyelim. Neyse biz hep kotu basliyoruz sonra mucizeleri basariyoruz sorun yok

    0|0
    0|0
  • bayan arkadaşlar anlamıyorsunuz bari yorum yapmayın adamın değişiklik hakkı varsa son saniyede kullanır kimse bişey diyemez ve evet biraz çirkeflik yaptılar her maçta olur sen ne oynadık ondan haber ver hiçbirşey oynamadık

    0|0
    0|0
  • Adamlar 90 dakika şiir gibi top oynadi. Cok nadir pozisyon verdiler. Sayisız pozisyon kacirdilar. Skoru korumak icabiyla yatacaklar tabi. Bu işler böyle

    0|0
    0|0
  • Suçu adamlara atma bence maç 90 değil 180 dakika olsa yine gol atamayız bunlara

    0|0
    0|0
  • Sanki sen cok guzl futbol oynadin bunlar bahane olamaz.

    0|0
    0|0
  • kansızlar hep oyunu soğuttu malesef

    0|0
    0|0
  • oynıyamadık yatmasalar ne

    0|0
    0|0
  • Geçmişi hatırladılar 😎

    0|0
    0|0
  • bizde atsaydık madem atılara kazanılıyorsa

    0|0
    0|0
  • 3 gün oynasak yine yenemezdik onun için atsınlar sıkıntı yok, futbolda normal böyle yatma

    0|0
    0|0
  • Demek ki adamlar teknik oynuyo :))

    0|0
    0|0
  • Corlukada ki azim bambaşkaydı ya adam beyin kanamasi gecirdi yine de 90 dakika oynadi mk djdjdidj

    0|0
    0|0
  • Ya hiç sorma adamın kafa yarıli 30 kere dışarı pansuman a çıktı 😠😡

    0|0
    0|0
  • Ya bu bizim kalecinin forması niye pempe lan başka Renk mi kalmadı MK

    0|0
    0|0
  • bizimkilerde ispanya gibi oynadılar ya zaten. golü biz bulsaydık bizde aynısını yapacaktık...

    0|0
    0|0
  • Zaman kaybettirmek için ellerinden geleni yaptılar

    1|0
    0|0
  • 90 dk doğru dürüst şut çekmedik kaleye,2 pas yapmayı beceremiyoruz bahanemiz bu mu yani

    0|0
    0|0
  • Senin takımın futbol oynadıda adamlar yaattı demi

    0|0
    0|0
  • Hiç sorma ya

    0|0
    0|0
  • adamlari yaraladilar corluka nin kafasindan bir ton kan akti

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 4

  • sonuç itibari ile yendiler. zaten genelde turkiyeyi yendikleri için problem yok :D

    0|0
    0|0
  • Bilerek vakit kazanmak için yaptı şerolar

    0|0
    0|0
  • egeliyiz sanırım.''ne anladım ben bu işten''aynen öyle :/

    0|0
    0|0
  • Adamlar iyi oynadı bence. Bizimkiler yerlerinden kimildamadi.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;