Protein tozu kullanan var mı?

Arkadaşlar ben 19 yaşındayım 1.60 boyundayum çok kilo verdim 2 ay önce şimdi yemiden alicam ve aynı zamanda vücut yapmak istiyorum bel ölçüm 69 göğüs 85 kalcayi bilmiyorum protein tozları hakkında detaylı bilgi verirseniz sevinirim


0|0
111

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok kilo verdim belim 69 nedir ya 😂 hedef ne 100 mü

    0|0
    0|0
    • Ya pardon yanis yazmisim 60 şu an

    • Protein tozu amino asit kreatin destekleri faydalı şeyler değil doğal beslenip düzenli spor yap yeter

    • Teşekkür ederim

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • protein tozu sarkma filan yapmaz yalan yanlış bilgilndirmişler. tabii kullanabilirsin ama tek onunla olmuyor protien tozu kullanmasan dahi günlük şu anki kilonun en az 1.5 katı toplam protein almalısın. ha bu arada büyütmek de istiyorsan en az 3 katı karbonhidrat al çünkü asıl büyüten karbonhidrattır

    0|0
    0|0
  • Protein tozu pismanliktir. Kullanmadim ama kullananlar bilirim. Portakal kabuğu görünümler sarkmalar. Sporu birakmaman gerek kullanacaksan. Bence kimyasala hic bulasma

    0|0
    0|0
  • Bazı arkadaslar kimyasaldir sarkma yapar vucudunda felan yazmis. protein tozu zararli degildir. Kilonun 1.5 katinin gram karsligi kadar kullanmalisin gunluk. ama hepsini protein tozundan alma. yiyeceklerden alman daha faydali olucaktir.

    0|0
    0|0
  • Protein tozu kullanırsan kendini bitirirsin.

    0|0
    0|0
  • Bir kadının Protein tozu içip Kasını şişirmesi İğrenç kadın dediğin zarif olur ama Squat ve Kalça için Öneririm.. Ağır kilo az tekrar kalça
    çok tekrar az ağırlık bel çalışırsan Kalçan büyük belin ince bacaklarında ince olur :)

    0|0
    0|0
  • Protein tozuyla kilo alamazsin normal bir kadinin gunluk protein ihtiyaci 50 60 gram bunu zaten yediklerin karşılıyor mass gainer kullan kilo icin

    0|0
    0|0
    • Vücut istiyorum aslinda

    • Hepsini Göster
    • Bayan vucudu fazla kas sevmiyorum bayandan güzel durmuyor hatlarim belirgin olsun yeter

    • Her sabah en az 3 yumurta ye en kral protein onda yani kabaca bir vucut hedeflemiyorsan bisey kullanmana grk yk bence kilonda normal yani

  • kullanma bence ilerde sporu bırakırsan aksatırsan sarkmalar yapıyor devamlı spor yapman lazım

    0|0
    0|0
  • Knk napiyon sen yaa

    0|0
    0|0
  • Belin zaten kalın

    0|0
    0|0
  • Gainer kullan kilo almak için

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş, ancak hala görüşünü paylaşarak katkıda bulunabilirsin.

Yükleniyor...