Kızların fanatik olmalarını itici buluyorum diyen insanlar...

Yıl 2013.Hala var bunlardan evet.Bu cici kızlarımız hangisinin rol yapıp fanatik ayağına yatmadığını,hangisinin gerçekten fanatik olup olmadığını bilmeden konuşan hanım kızlarımız.Böyle yapıp sinir katsayısını arttırmak neden ?


0|0
1119

En İyi Kız Görüşü

  • Sallasana sen öyle diyenleri çok yakın bir arkadaşım sadece futbolu değil her sporu sever ama futbolu bir ayrı sever ve bir çok fanatiğim diyen erkekten daha fazla şey bilir. Erkek gibidir kesin derseniz de hayır kız gibi kız giyimine kuşamına dikkat de eder futbolla da ilgilenir asıl ben öyle diyenleri itici buluyorum.

    3|1
    6|3
    • işte durum bundan ibaret ama anlamıyolar ya da anlamak istemiyolar

    • Eksiyede boğmuşlar sağolsunlar kendim pek bilmem anlamam önemli maçlar dışında takipte etmem ama kızı bilmesem şu dediklerine inancam valla. Bi iki fanatiğim diyen saçma kızlar yüzünden iticidir bilmemnedir diye laf savurabiliyolar işte.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • Samimi bir şekilde izleyip ilgili olanlara helal olsun diyorum.Ama bu samimi şekilde izleyenler öyle maç günü forma giyip ama maçı izlemeyen onun yerine alışverişe giden tipler değildir.Yine bahsettiğim bu kişiler izlerken küfür filan etmezler,izliyormuş gibi yapmazlar,90 dk nın 70 dk sını elinde telefonla uğraşarak geçirmezler.

    Böyle futbolsever kızlara eyvallah ama tabii ki çok azınlıktalar.

    Yukarda saydığım şeyleri yapanlar ise inanılmaz iticidir,scarlet johnson olsa yüzüne bakılmayacasılardır.

    2|0
    0|0
  • Evet, benim?

    Fanatik kadın iticidir..

    Gerçeği de, sahtesi de..

    Nokta..

    ''Ay ben dantel örmeyi çok seviyorum'' diyen adam ne kadar itici ise, bu da o kadar iticidir.

    4|2
    1|1
    • asdfdsaf

    • Hepsini Göster
    • zırlamıyorum ?

    • Aferin o zaman...

  • Ben fanatiklerden değil fanatikmiş gibi yapanlardan gıcık oluyorum. Futbol kaç kişiyle oynanıyo bilmezler ofsaytla penaltı nedir bilmezler. Ama takımlarına karşı öyle fanatikdirler ki anlatamam. İşte onlar çok itici...

    2|1
    1|0
    • tamam işte.fanatikmiş gibi yapanlar demiyor çoğu.fanatik kızlar diyolar.sorun da bu

    • Hepsini Göster
    • onların mallığını biz çekiyoruz işte.neyse eyvallah

    • Ricamdasın hacı:)

  • Ben takım tutmuyorum , maç izlemeyi de sevmem , sadece maç etmeyi severim , şu takımı tutuyorum diyen kıza saygı duyarım ama takımların ilk 11 ini sayması , şu maçı , bu maçı izliyorum demesi ıyyyyyy İTİCİ , o ne la erkekle mi çıkıyorum :)

    ___ ya hatun ne gol dü dimi

    Bu ne lan :)

    0|0
    0|0
  • aldırma böyle şeyleri:D

    1|0
    0|0
  • söz de ben Beşiktaşlıydım ama takıldığım kız koyu Beşiktaşlıydı :D

    ben maç sevmem kız eve gelince kmandayı alır maç açardı

    benimle aynı takımda olması hotu ama futbolu benden iyi biliyordu ki :D bu yönünü sevmezdim :D

    1|1
    1|0
    • demek ki dikkat çekmek için değilmiş sadece

    • yok ya fanatikti gazetede spor sayfası karıştırma cepten futbol paketi üyeliği falan...

  • Bildiğim bütün Beşiktaşlı kızlar ağır fanatiktir.Ötekileri bilmem tanışmadım

    2|1
    1|0
  • Ofsaytı mı diye sorduklarında ''ben bilmem beyim bilir!'' desin ya, nolur...

    1|0
    0|0
  • Ben çekici buluyorum :D

    1|0
    1|0
  • Tribünde hakeme i..ne bağıran hatunları görünce gülmekten kırılıyorum..

    0|1
    2|0
    • neden ? erkek yapsa çok normal ama ?

    • Hepsini Göster
    • bıktırdılar çünkü hep aynı şeyler

    • İyi ya işte bende fanatik kızlara sempatik bakarım ama tribünde küfür edişleri koparıyo beni alışık olmadığımız bir durum bunu da anlıyosundur umarım..

  • ne konda fanatik? Fanatik deyince akla hep futbol geliyor son yıllarda? sen hangi konudaki fanatiklikten bahsediyosun? Kocaısını sevme konusundaki fanatiklik candır.

    0|1
    1|0
  • fanatik kadın iticinin dibidir

    1|1
    0|1
    • güzel profil fotosu bulamayan bir ben varım bu sitede. daha evelki fotom için biri değiştirsen mi acaba gibi konuşmuştu; beğendiremedim oyy.

  • bence masuz yapıyorlar gibime geliyor neden böyle yapıyorlar bende bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle itici

    0|0
    0|0
  • Midem bulancak kadar çok iğrenç buluyorum

    0|0
    0|0
  • genlerimizde var fanatizm

    0|0
    0|0
  • Kimin ne olduğunu gayet iyi biliyorum do

    0|0
    0|0
  • iticidir ya futbolla ilgilenmesin mümkünse

    0|0
    0|0
  • Kızlar bokunu çıkarıyo çünkü

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Ben biraz evel bir soruda itici buluyorum; sahte geliyor dedim. Eksilemişler;burda da akıbetim bu olur sanırım. Ama açık açık görüşümüzü söyledik. Sen neden gizlisin? Hem ne düşüneceğimi kimseye soracak değilim. Yani bana gereksiz hareketler geliyor. Atarlanıyorlar falan. Neyse...

    2|5
    4|0
    • Hepsini Göster
    • ''Yazdıklarını hiç okumamıştım daha önce'' demek olarak alıyorum bunu..

    • Eğer buna artı verdiysen, daha artı vereceğin çok şey vardır o zaman bende.

      Aç gözünü, iyi oku..

  • Fanatikliğime laf edene tek bir cümle kurarım . Erkekler de mutfakta iyidir anlayana.

    1|0
    0|1
  • Futbolun o uğultulu tezahürat sesine bile tahammülüm yok ama doğma büyüme F.B dedim dönmedim takımımdan.

    1|0
    3|0
  • Babalarindan, sevgililerinden kaptiklarini buraya yaziyorlar.

    Halbusem "ben bilmem beyim bilir" cekiciligi diye bi'si var.

    0|1
    1|1
  • yoo bence değil

    1|0
    0|0
  • Tam olarak bunu düşünüyorum: link

    0|0
    0|0
  • Erkek gibi hatta bazıları erkeklerden de kaba saba hareketler küfürler saçma sapan haller içinde olanlar itici ama show yapmaya çalışan değil gerçekten seven arkadaşlara bir şey diyemem.Yani herşeyin bir adabı var , bir takıma gönül verip desteklemenin de...

    0|0
    0|0
  • Aynısından yarım kilo bende de var bacım. Nasıl iticiler anlatamam ya :D

    0|0
    0|0
  • Neden olacak,futboldan falan iyi anlayan bayanları görünce o konuda kendi yetersizlikleri akıllarına geliyor ve gıcık oluyorlar :)

    1|1
    1|1
    • Bu da diğer fikrim ama söylesek kendini beğenmiş oluruz üstelik % 90 ı reddeder o yüzden kalsın

    • reddetselerde gerçek bu bence :)

  • erkeklerin dikkatini cekmek icin yapiyolar. hic sevmiyorum bu tipleri

    4|2
    4|0
    • nerden biliyon arkadaşım nerden biliyon ?

    • erkeklerin yaptigi yorumlarina bakiniz :)

      kadin ve futbol..nebiliym uymuyor bitürlü

Yükleniyor... ;