Muskaya inanırmısınız?

Ben çok aşk yaşadım birtürlü evlenemedim evlenmek istiyorum ama olmuyor bir şekilde bitiyor.ailem ve bir akrabam farklı hocalara baktırmışlar çok büyük büyü var bu çocuk asla evlenemez demişler,ya terkediliyorum ya terkediyorum nişandan dönüyorum ama evlenemiyorum..siz olsanız inanırmısınız yaşayan varsa bozdurdunuzmu?ciddi soruyorum,alay edenler ve dalgaya alanlar inş başınıza gelir o zaman anlarsınız


0|0
101

En İyi Kız Görüşü

  • Sen de terkediyomussun sorun senden de kaynaklanıyor yani.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 9

  • Ya büyü falan hikaye kardeşim..hadi sana buyu yapıldı dunyada senın yasında hatta senden yası daha fazla evlenmeyen ınsanlar var bu kadar ınsana buyu mu yapılıor.bence boyle atmasyonlara ınanma

    0|0
    0|0
  • buyuye inanirim olan bir sey bu

    0|0
    0|0
  • inanirim nedense bu muska olayi gercek ben sahit oldum bu tur olaylara , muskanin bir cesiti insani olume bile goturuyor ,bir hocaya gidip bozdurman lazim ..

    0|0
    0|0
  • en alttaki inanmam diyen tip, ahaha yanına da inandığını belirten yazı yazmış puhaha

    inanırım kank

    0|0
    0|0
  • birisi sana neden büyü yaptırsın ki önce onu düşün. sonra da bol bol dua et . terkediyorum demişsin onlardan helallik iste bence kırdığın kişilerden. terketme nedenlerin neler gerçekten bırakman mı gerekliydi yoksa başka planların mı vardı

    0|0
    0|0
  • senın ıkı tane kız kardesın var onlar damı evlenemıyor

    0|0
    0|0
  • ah almıssındır büyük ihtimal. terkettiklerinden kalbini kırdıklarından özür dile affetmeleri için uğraş

    0|0
    0|0
  • yıl olmuş 2013 hala büyüye inanan var .. kardeşim seninki kısmetsizlik başka bir açıklaması olamaz

    0|0
    0|0
  • Hayır inanmam. Hepside iyi değil söyleyeyim sana şeytani olanlarda var.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • inanma böyle şeylere inanırsan her olumsuzluğu buna bağlarsın..eğer birinin yaptığı büyüyle senin hayatın mahvolsaydı dünyada tanrının varlığından söz edilemezdi bence..

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;