Cimbom'un korkusu Fenerbahçe mi acaba ?

Cimbom ağlaya ağlaya şampiyonluğa gidiyor bu sinirin sebebi bence Fenerbhaçe korkusu... Sizce ?


0|0
1521

En İyi Kız Görüşü

  • Korkmakta haksız değiller Kanaryam yeniden kanatlanıyor :))

    0|2
    6|3

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 14

  • o kadar devrik bir cümle kullanmışsın ki anlatım bozukluğuyla dolu olmuş...ayrıca gs hiçbşyden korkmaz

    4|6
    0|1
  • Asil fenerlilerin derdi biziz realci olan bizi cekemeyen kendileri cimbom aglamaz aglatir fenerlilere her zaman koyupta aglattigimiz gibi

    2|4
    1|1
  • Şampiyonluğa gidiyoruz diye daha bizi ne kadar güldürüceksiniz merak ediyorum :) yok ağlaya ağlaya yok korkuyla yok sinirle falan.. ne alaka ya fener galatasarayın şampiyonluğundan korktuğu için böyle spekülasyonlar üretecektir daha :)

    3|1
    0|1
  • sende galatasarayla bozmuşsun kafayı:) kendi takımınla ilgilenmelisin bu kadar belli etmeyin üzüntünüzü

    3|2
    0|0
    • gülüyoru şu halinize ne üzülmesi :D 4 puan öndesiniz hala stres yapıyonuz korkmayın :D

    • yok be ne stresı bızım aklımız real de fener umrum dışımız

  • ayyy neden korkalım yaaa hakkımız yeniyor diye bir ses çıkardık hemen üstünüze alındınız azıcık yansız baksan olaya korkacak bir şey olmadıgını gsnin kimseden korkmayacagını görürsün

    3|2
    0|0
  • Fenerbahçeyi kimse takmıyo neden çok başarılı bir takımmış gibi konuşuyosunuz ki ? Galatasarayım güle oynaya şampiyonluğa gidiyo ve Allahın izniyle olucak.

    4|2
    0|2
  • saçmalamışşın niye ağlasın lideriz altımızdakiler ağlıyor :P

    3|2
    0|0
  • Real ile oynarken bile hücum yapabilmei göze aldılarsa Fb ye çıakrır formalarını veririler.

    4|3
    0|0
  • fenerbahçeden korksaydık...

    2|2
    1|1
  • Cimbom sadece Allah'tan korkar...

    0|2
    0|1
  • farklı kulvardalar :) aslan cimbom korkmaz kimseden:)

    2|3
    0|0
  • bencede cimbom çok ağlanıyor ama şampiyonluğa gider mi orası tartışılır,fenerbahçe doludizgin.şu an gs den çok daha iyi.bir beşiktaşlı olarak söylüyorum.

    0|2
    4|3
  • ben fenerbahçeliyim ama niye korksun anlamadım

    2|2
    0|0
  • Boşa kürek çekmek bu olsa gerek.

    0|0
    4|2

Erkekler Ne Diyor 21

  • Ağlamayı sizden iyi beceremeyiz 3 Temmuzdan beri ağlama duvarını çevirdiniz futbolu Bizim ağladığımız falan yok sizin her futbolcunuzun ağızında Galatasaray kelimesi var tüm Engellemelere rağmen Şampiyon olacağız ve Ziegleri yeniden ağlatacağız

    5|3
    0|1
  • A benım saf çocuğum, sen ne güzel rüyalara dalıyorsun öyle.. dsad

    3|1
    0|1
  • Kime KOYSAK ilk inlemeler fenerlilerden gelio nie

    6|3
    0|0
  • Fatih terimin sinirinin sebebini sorarsan;

    1 real madrid maçında verilmeyen 2 penaltının üstüne mersin maçı hakeminin bir şekilde galatasarayı yarıştan koparmak için uğraşan fedarasyonun yaptırımlarını çok açık sekilde sergilemesi

    2 türkiyedeki her insan biliyorki kümeden düşmesi gereken fenerbahçe üstüne üstlük puanı silinmesi olasıgına karşılık play off ikramiyesine konduruldu. hemde puanlar yarıya düşülerek

    3 dünyanın neresinde böyle saçma bir olay vardır ? bir takım şikeye başvurucak sahaya yansımadı denip ceza verilmiycek? yani ben cinayet işlemeye kalktım öldüremediğim için ceza almadım gibii

    4 dünyanın hiç bir yerinde teknik direktör topu yere vurdu diye atılmaz.

    Son olarak; BİR FENERLİ OLARAK SEN BANA FENERBAHÇE ŞUNU YAPTI, GALATASARAY YAPAMADI DE, TÜRKİYENİN EN BÜYÜGÜ FENERBAHÇEDİR DİYİM. AMA BİR GALATASARAYLI OLARAK BEN SANA DESTAN YAZARIM ÖYLE Bİ SORU SORARSAN. saygılar

    3|2
    0|0
  • Nereye gidiyor şampiyonluk arkadaş puan kaybı yapmadan ne korkusu bu? Tabi TFF bir şerefsizlik yapıp fb galibiyetine 10 puan falan vermezse şampiyon gs..

    Ama fenerin korkusu Drogba mı acaba? Yoksa 2. kadıköy faciası olma ihtimalinin yüksek olması mı ;)

    Sanki puan farkı yok ta korkacaz ulan 2 takımda derbiye kadar puan kaybetmese derbide fb yıksa fark atsa fark 1 olur :D

    3|2
    0|0
  • aynen öyle korku büyük

    1|0
    0|0
  • federasyon hacı başka bir şey olamaz zaten. herkes biliyor ki fenevbaçe sahada 11+ TFF ile oynuyor...

    3|2
    0|0
  • sana göre ağlaya ağlaya bize göre söke söke ışıkları söndürün geliyoruz

    2|2
    0|1
  • kadıköyde bizi yenemiyolar 3 puanı kesin orda kaybetcekler link

    0|0
    0|0
  • Herşeyden kendine pay çıkartacak kadar yüzsüz her ışe bir bit enigi sokacak kadar karaktersiz dünyayı kendi etrafında dönüyor sanacak kadar ahmak fitne fesatı gururuna dokunmadan kendi ile bütünleştirmis kalitesizliğini ucuzluğunu tüm dünyaya alanen bildirmiş bir fener rum patriki takımdan kim ne diye korksun be. Siz kimsiniz ki? Takım misiniz?

    1|0
    0|0
  • Aslan korku nedir bilmez. Şükrü Saraçoğlu'nda şampiyonluğu söküp almış takımız. :) Fener kollasın kendini. Asıl korkan onlar.

    0|0
    0|0
  • tamam soran he ya https://www.youtube.com/watch?v=MGQmt5Dnt3Y

    -nuri sen gel yanıtla kank adfad

    1|1
    0|0
  • Fenerbahçeli misin ?

    2|0
    0|0
  • ağlama olayı galatasarayın değil fenerbahçenin işidir kardeş sen rahat ol. şimdiden kendini dejavu yaşamaya hazırlarsan iyi olur biz alıştık kadıköyde kupa kaldırmaya...

    0|0
    0|0
  • Kadıköy'de cimbomu yenemezsek, varsın o kupa bize hiç gelmesin daha iyi.. 6s'liler bi' şeyler yapmaya çalışıyolar ama ne yaptıkları konusunda bi' fikrim yok, malesef..

    0|0
    2|0
  • "" korkunun ecele fayda yok ""

    0|0
    0|0
  • yok enflasyon oranları

    0|0
    0|0
  • Tabi abi adamların aklı gidiyor arkalarından dolu dizgin geliyoruz diye :D Türkiye kupası gitmiş şampiyonlar ligi gitmiş bide lig giderse vay hallerine :D

    1|0
    4|2
  • Ne ağlatmıştık Fenerı geçen sene hala gülüyorum :) :D

    0|0
    0|0
  • kanka gizlini de al git mk, olsa olsa fenerli olurdun zaten afsdffdsafd

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1
Yükleniyor...