Facebookda arkadaşlarının listelerindeki kızlara bakıp onlarla da tanışmak isteyen erkekler niye böyleler?

sevgilisi olupda facebookda arkadaşlarının listelerindeki kızlara da bakıp onlarla da tanışmak isteyen erkekler niye böyleler?


0|0
1118

En İyi Erkek Görüşü

  • Beyni gelişmemiş kız erkek fark etmez insanlar bu tür davranışlar sergiler .

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • facebook neymiş arkadaş yaa

    0|0
    0|0
  • Sevgilisi olupta baska erkeklerle takılan kızlarda var.

    Erkeklere has bır durum degıl bu.

    1|0
    0|0
  • Olaya bedensel bakıyorlar o yüzden.

    0|0
    0|0
  • Hmm var öyle tipler geçen bir arkadaşın başına gelmiş listesindeki denyo nişanlısı kızı soruyor buna kim bu diye? Gel de tevekkeli sövme..Cinayet sebebi..:))

    0|0
    0|0
  • gonul eğlendırıyor napsın şerefsız

    1|1
    0|0
  • hakkat niye böyleyim lan ben ? sebebini bulanlar özelden mesaj atsın. bayan olması tercih sebebidir.

    2|0
    0|0
  • Başkasının da hayatında yer almayı kendilerine uygun görüyorlar...

    Aynı anda birden çok kız..yada erkek.

    0|0
    0|0
  • vakit geçirmek içindir.

    1|0
    0|0
  • kişiliksizler, sapkınlar ve abazalar !

    0|0
    0|0
  • onu yapanın sevgilisi yoktur demektir.erkek yada kız farketmez bunlar beş para etmez.

    0|0
    0|0
  • Tek çiçekle bahar geçmez :)

    0|0
    0|0
  • Valla Ben Kızın Sevgılısı Olupda Erkek Arayan Gordum.Sadece Erkekler Yapmıyor Yani.

    0|0
    0|0
  • Maymun iştahlılar o yüzden uzak dur

    0|0
    0|0
  • eklediklerini arkadas olarak goruyordur sadece ya da sevgilisini aslinda sevmiyordur

    0|0
    0|0
  • ''arkadaş arkadaşın .ezevengidir''

    Evet evet; nerden baksan lise yılları..

    0|0
    0|0
  • kızlar güzel olduğu için olabilir mi :)

    0|0
    0|0
  • Düşüncesiz insanlar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • kızlar bana sakın kızmayın!

    ya arkadaşlar durup düşününce ve biraz da gözlemlediğimizde..

    bence kızlar bu tarz oranlarda daha yüksek paya sahip..

    her birimizin elbette bir büyüğü anlay-tmıştır mutlaka ...

    eski zamanlara oranla günümüzü kıyasladığımızda ...

    eskiden bayanların erkeklerle konuşulması hatta yanyana yürümeleri bile bir suçmuş gibi bakırmış..

    fakat şu an bu konuda çok geniş alana sahibiz eskiye göre..

    bence bu devirde artık kızlar yolunu şaşırdı.. sokakta bile " yaw su çocuğun gözlerine bittim göz kırptım ama bakmadı ne yapıp edip konuşucam onunla" gibi yada " ... benimle çıkar mısın senden hoşlanıyorum da" gibi face yada msn de bakıcak olursak bnce yine kızlarda çoğunluk vardır.. elbette erkeklerde de bu durum var fakat en çok kızlarda !

    şahsi görüşüm!

    1|0
    0|0
  • kızılcık sopasıyla ıslatıp ıslatıp dövmek lazım o tipleri...

    0|0
    0|1
  • serefsizlerin teki.

    0|1
    0|0
  • facebook kullanmak başlı başına bir tribal enfeksiyon zaten

    1|0
    0|0
  • türkiye icin face yasaklansin artik.

    iliskilerde face sorunu yasayan tek irkiz sanirim.

    1|0
    0|0
  • Aç erkeğin hali de bir başka oluyor tabi.

    0|0
    0|0
  • abaza.

    0|0
    0|0
  • o ne öyle ya..karı kız görmemişler gibi.

    0|0
    0|0
  • toy daha onlar işim olmaz

    0|0
    0|0
  • Karakterleri yerine daha oturmamış erkekler.

    0|0
    0|0
  • Oyarim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;