PFDK ve TFF renklerini çok belli etmiyolar mı ?

Melo'nun 4 maç cezasından sora anladım ki herşey çok açık

Meirelesin yaptıkları ve sorasında verilen 2 maç cezanın çok saçma ve alakasız olduğunu düşünenlerdenim


0|0
36

En İyi Kız Görüşü

  • fenerli bunlar

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • Melo keşke sende oğuzhana selam(simit hareketiyle) verseydin daha az olurdu cezan sonuçda karşındaki oyuncu hakem değil

    2|0
    0|0
  • Ya Meireles Hakeme tükürüyor + küfür ediyor+el hareketi yapıyor 12 maç ceza alıyor sonra tahkim kurulu 4 maça indiyo ...Melonun tükürmdiği o kadar net ortada ki 4 maç ceza alıyor...Eğer tahkim kurulu adaletli davrancaksa Melonun cezasıda 2 maça falan inmeli ...Nedir bu Fenerbahçe sevdası anlamıyorum..Ne biçim bi ülkede yaşıyoruz ki TFF bile yandaş... Yazık..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ben aslında bir haftadır '' tükürüğün cezası 8 maçtır'' diyen topluluğu arıyorum nereye kayboldu onlar?

    1|1
    0|0
  • sarı renk kesinlikle var bazen kırmızı bazen lacivert oluyor yanındaki.

    0|0
    0|0
  • sen zaten kendi kisisel fikrini beyan etmissin neden baskalarından yorum bekliyorsun

    soru sormussun kendin cevaplamıssın

    0|0
    0|0
  • geç yaw bunları

    1|0
    1|0
  • olaylara tarafsız gözle bakmadıkça yapılan hiçbir yorum samimi gelmiyor

    0|0
    0|0
  • Tff'nin büzük yemedi 4 maçtan daha fazla bir ceza vermeye;)

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;