Uyku ilacı kullanmaya basladım ama yine de uykularım çok sık bölünüyor...

uyku ilacı kullanmaya başladım dün ama uykum yinede bölünüyor ilacımın ismi ATARAX acaba ilk gün oldugu için mi bölünmüye devam ediyor ? uyutuyor ama yinede bölünüyor. birde artık daha sakinim fazla tepki vermiyorum olanlara buda ilacın etkilerinden sanırım ilaca devam edersem heycanımı duygularımı belli eetmeeyi yitirir miyim ? sakin mi olurum böyle ? LÜTFEN SADECE BİLGİSİ OLANLAR YANITLASIN.


0|0
47

En İyi Kız Görüşü

  • bende gecmiste psikiyatristimden uyku ilaci istemistim ama bana vermedi. bagimlilik yapar ve gecici sure cozer. uzun zaman icin degil. kendin denemelisin vesyre dedi bana. ben depresyon ilaci isiyordum, yuksek doz. ayni senin dedigin gibi beni uyusturuyordu, sakinlestiriyordu. bana ozamanari ii geldi. cok bunalmistim, kotu olmustum. sanki yolumu kayip etmistim. uyku dengem tamamen bozulmustu. aksam ve geceleri ii uyyamiyordum. uyumak uzun suruyordu ve tez, tez uyaniyordum. bolunuyordu. sen yeni kullanmiya basladin ver her yeni ilacin yan etkileri olur insan vucuduna. bu normaldir. beynini uyutuyor, durduruyor. insanin duygularini, heyecanini kullandikca belli ettirmiyor. birakirsin tekrar yine o duygularini, heyecanini yasiyorsun. kayip etmiyon ama 2inci plana geliyor. kendin bilirsin ama mumukunse hic kullanma bence. zaman gecirse vucud alisiyor ve daha cogunu doz olarak istiyor ve bu ilacinda dozu var. ben tavsiye etmem. ben uyku ilacsiz basardim, yaptim. sende yapabilirsin, bunu basarabilirsin. ii dusun, karar senin. doktoruna danis. sicak sut ic ve kendinle yatakda anlasma yap. kipirdamiyacam ve gozlerimi kapatacam uyumak icin. zamanla gelir uykun. hep dene, ugras, cabala. sen istersen olur. inan buna. sana basarilar diliyorum ve kolay gelsin.

    0|0
    0|0
    • bu ilacta ikinci günüm dün ögleden snra ıcmeye basladım. daha az duygular hıssedıyrm devam ettıkce dahda m azalacak ?

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • ilac belli bir sure tedavi icin verilir doktor tarafından. o sure zarfında boyle etkileri olur, bunlar kalici olmaz. ilac yardimci bir aractir sorunu kokten cozmek icin sorunun kaynagina gidip onu ortadan kaldirmak gerekir. gecmis olsun.

    0|0
    0|0
    • peki birşeyde daha sorayım.. normalde verdiğim tepkilere mesela kıskançlık ani kızgınlık bagırma gibi verdiğim tepkiler daha aza mı iner bu ilacı kullandıgımdan dolayı ?

    • Hepsini Göster
    • bunu doktoruna sormalısın, yaş, kilo rahatsızlığın boyutu gibi faktörler var ben soyleyemem. prospektüs de bilgi verebilir.


      bu tür ilaçların amacı zaten duyguları törpülemek, sinir sistemindeki aktiviteleri yavaşlatmak ve insanları rahatlatmak. bu etkilerin görülmesi bu nedenle doğal.

    • anladım teşekkürler

  • o tarz haplar ve depresyon hapları 5 gün içinde etkisini göstermeye baslar.kafa anca uyuşuyor.ama düzenli kullanmalısın muhakkak.agresiflik olmaz.düşünme yeteneğin bişeye odaklanman kolaylaşır.

    0|0
    0|0
    • peki birşeyde daha sorayım.. normalde verdiğim tepkilere mesela kıskançlık ani kızgınlık bagırma gibi verdiğim tepkiler daha aza mı iner bu ilacı kullandıgımdan dolayı ?

    • Hepsini Göster
    • anladım teşekkürler

  • Merhaba, uyku problemin varsa sana önereceğim çaydan kullanabilirsin. Dünyada yan etkisi ve zararı olmayan tek çay , uykuların düzene girecektir.

    0|0
    0|0
  • Sen nediyosun yürüyüşün hatta tipin bile değişir:)

    0|0
    0|0
    • nasıl tipim değişiyor ?

    • Boşver, ilacı kullanmaya devam ettikçe uykun bi süre normale dönıyorer bölünmeden uyuyabilirsin lakin zamanla 1 tane yetmemeye başlıcak sana 2-3 öyle gidicek anlıcağın sonu yok aynı zaman anti-allerji ilacı olarakta kullanılıyo dediğin gibi daha sakin yapıcak seni o ilaç.

  • ilaçlar bir şeyi düzeltiyorsa bir çok şeyide bozuyor bence doğal yöntemleri denesen daha iyi olur (ayran ,yoğurt ,bitki çayları gibi)

    0|0
    0|0
  • ne iş yapıyorsun?

    0|0
    0|0
    • ögrenciyim

    • uyku bölünmesinin sebebi ya çok düzensiz uyuma saatlerin vardır yada stresli gergin bir yaşam tarzın vardır. yada yatağında problem vardır

  • Bende her gece en az 4 kere uyanıyorum uykumdan iğrenç birşey

    0|0
    0|0
    • bir uyku ilacı kullanıyor musun

    • Hayır kullanmıyorum uyku ilacının sağlıklı olduğunu düşünmüyorum

Kızlar Ne Diyor 3

  • doktora danışıp mı aldınız ?

    0|0
    0|0
  • Kullandığın ilaç yalnızca uyku habı değil farkındasındır umarım?

    0|0
    0|0
    • sakinleştrici ve uyku ilacı

    • Antidepresan ve bağımlılık yapıyor. Küçücük görünse de etkisi hayli büyük.

      Lütfen bilincinde ol.


      Doktoruna da selamlar.

  • sorunları aklına getirme

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;