Zlatan İbrahimoviç Haftaya Açıklanıyor Bu Nasil Bir Duygudur?

Belkide Turk futbol tarihinin en büyük transferi... Son yillarda Sneijder ve Drogba geldi haftaya İbrahimoviç açıklanacak
Lütfen gelmez diyenler olsunda haftaya biraz dalga geçelim
Kaynak çok sağlam ve az önce Galatasaray divan kurulu uyeside İbrahimoviç ile ilgili bir Twitt atti hisleriniz neler?

Güncellemeler:
Evet Arkadaşlar İbrahimoviç Psgde son maçina ciktigini soyledi

0|0
314

En İyi Kız Görüşü

  • zlatan ı aldılar diye duymuştum oysaki gelmiyor diye biliyorum o yüzden ama gelmez sanmıyorum kendini tanrı ilan eden admın ne işi var gs de :D

    0|0
    0|2

En İyi Erkek Görüşü

  • kesin bilgi mi? tırt çıkmasın sonra? :D
    ben de GSliyim ondan soruyorum

    0|0
    0|0
    • Valla kardeşim kesin olmasa yazmazdimki teyit edene kadar yazmadim zaten. Fenerlilere falan sonra rezil olmamak için ama şimdi İbra Gsye gelmez diyenleri bekliyorum

    • Hepsini Göster
    • Bak ustteki arkadasinda dediği gibi İbra Gsli taraftarlara sizi seviyorum dedi ve aslan resmi paylaşti
      Ayrica Dursun Özbek 2 hafta önce yakin çevresine oyle bir oyuncu alacagimki herkes bana soyledikleri için utanacak demiş adam gercekten bir transferle butun rakipleri golgede birakacak

    • yaz başından beri ha geldi ha gelecek
      umarım bunlar gerçekten birer işarettir

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • Tam adamdan ümidi kesiyoruz yeniden ortaya bir şey atıyolar. Ben inanmıyorum artık. Sözleşmeai var bu yılda PSGde kalır.

    0|2
    0|0
    • Ibra transferi öyle 2 haftada bitecek iş degil. Sneijder transferide uzun surmustu

  • Ya * ksjdmzmxk

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Bir gelsinde ins Türkiyenin enbuyuk transferlerinden olur.

    0|0
    0|0
  • Salı günü geliyor kardeşim.

    0|0
    0|0
    • Aynen bilgiler ayni kaynaklarimiz ortakmi acaba:)

    • Hepsini Göster
    • Bana gelen bilgilerde o şekilde ama Pazartesi günü borsaya gorusmelere başlandi diye borsaya bildirilmesi gerekiyor

    • Şimdi biliyorsun inter hazırlık maçı var. Dolayısıyla bu demeçler normal tribünde tepki almamak içinde olabilir ancak ben bitirdiklerini düşünüyorum bu transferin gelirse gazetelerde gündem olur

  • Transfer bitmek üzere diyorlar. Gelirse fenevi egosuyla bitirir bu adam :) Salı günü bi' olsun..
    https://youtu.be/h_Qqby0EF3o

    0|0
    0|0
  • dha gelmedı mı bu lavuk..

    0|0
    0|0
  • 2 Aydır açıklancak. Umarım açıklanır Gelir :)
    Herkes kaynak çok sağlam diyor ama internette dolanan haberlerle geliyorlar.

    0|0
    0|0
    • Teyit etmesem yazmazdim ama kesin bilgidir zaten Gs divan kurulu uyeside bir Tweet atti ondan once Gs Tvden yeni ayrilan Veli Yigit acikladi

  • Futbol un tanrısı

    0|0
    0|0
  • olum gecem gündüzüm oldu mk oğlu gelmedi ateist etti beni dinden imandan çıktım. Gelsin artık

    0|0
    0|0
  • Hayırlısı be :)

    0|0
    0|0
  • İbra gelirse çok iyi transfer olur ama ibra beklerken Necati gelirse şaşırma adam mesaj göndermiş

    0|0
    0|0
    • Valla adami kaç kere kovduk hala geri geliyor. Ama İbra transferi bitti gibi derbide bir tanesinin forvetinde İbra digerinde Van Persie olacak artık takimlarimiz seviye atladi

  • gerçekten mi ya

    0|0
    0|0
  • gizliden çık da gelmezse seninle dalga geçelim :D

    0|0
    0|0
  • Valla kardes ben bu adamın gelme ihtimalini dusunerek kombine aldım gelirse neler neler alirim

    0|0
    0|0
  • Formaları hazırlayalım

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;