Çok aşıksınız ama sevgiliniz çok öküz ne yaparsınız?

Onun yanında kendinizi çok değersiz hissediyorsunuz sürekli kalbinizi KIRIYOR sıkıldığını belli EDİYOR tersliyor dayanılabilir birşey mi bu ?


0|0
2438

En İyi Kız Görüşü

  • 1,5 yıl dayanabildim bende artık pes ettim :(( içim yanıyor her ann... ama onurlu bir yanlızlığı oluyor insanın.

    5|0
    0|3

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 38

  • Eğer böyle bir sevgiliden ayrılmıyor ve sürekli serzenişte bulunuyorsanız; siz daha bi' öküzsünüz demektir <3

    4|0
    1|0
  • Aşuk ile maşuk halindeyken bile sevginize karşılık öküzlükle yüzleşiyorsanız ileride karşılacağınız durumların vehametini izah etmeye lüzum yok kanımca. böylesi bir durumda yapılacak en kallavi iş şudur; Karşısında ki sapına kadar bir öküzse en yakın mera,çiftlik, otlak vb. alanlara götürülüp oracıkta bırakılmalıdır. Dönüp arkaya bile bakılmamalıdır. :)

    2|0
    0|0
  • Ondaki ruhu alır başka bi bedene yüklerim :D

    2|0
    0|0
  • ve sen hala onu eviyorum diyorsan sen ondanda öküzsün canm neyine bayılarak onun öküzlüğünü çekiyorsun açıklarmısın?

    0|0
    1|0
  • kalbini kırmayaydı eski sevgilim senmisim diyecektim :) odunla yumuşatmayı denedinmi. yumuşamıyosa yarışta ayağı kırılan at muamalesi yapacan.

    1|0
    0|0
  • ayrıl diorum başka bişi demiyorum ya totosu kalkmış bu şahsiyetin yada sevmiyor seni

    3|0
    0|0
  • ee mıçarım böyle aşkın içine ben. sen aşıksın ama o sana pek aşığa benzemiyor.

    bazen sevgiliniz romantik olmayabilir güzel sözler söylemeyi beceremeyebilir ama yine de sizi sever bunu anlarsınız o zaman öylece kabullenmek gerekir ama senin anlattığına göre senden sıkılıyor sana değer vermiyorsa bu kesinlikle çekilmez bir durum. senin ona aşık olman durumu daha da bir vahim kılıyor.

    0|0
    0|0
  • Buna rağmen sevmiyorsun, zaten sen bu öküzlüğünü seviyorsun...Sorun sende

    0|0
    1|0
  • öküz olan kız erkek farketmez yüz verme gerekirse vazgeç.sen niye kendini elin öküzüne adayacaksınki insan gibi insanlar varken.

    1|0
    0|0
  • bu duruma çok güzel iki söz var aslında.. Ben bu kızları anlamıyorum iyi davranırsın bırakıp giderler kötü davranırsın arkandan koşarlar.. Demekki öküz olmak lazım..

    0|0
    1|0
  • öle birine nası aşık oldum diye kafama sıkardım :))

    3|0
    0|0
  • seni sevmiyor ki neyine dayanacaksın ... böyle bir şey mümkün mü hem seni sevecek hem de kıracak...yok öyle bir şey ...hindistanlı mısın sen ? ordağa ineğe , sen de öküze tapıyorsun ... all alla ...

    0|0
    0|0
  • Bence ona kapiyi goster ne cekiyorsun onu demek sana deger vermiyor

    2|0
    0|0
  • kışta geldi aslında odunlar yakılır, öküzler kesilirdi ama senin öküzü halen kesen olmamış ://

    şansına küs

    0|0
    1|0
  • Seni hak eden biriyle beraber ol.Koy tekmeyi gitsin

    2|0
    0|0
  • Sevse yani değer verse ne kadar öküz olursa olsun yapmaz, yapamaz bunları. Dolayısıyla dayanılamaz bir şey ki dayanmakta saçma zaten. Seni sevmeyen, değer vermeyen biri için niçin kendini üzesin?

    0|0
    0|0
  • inekte değilki sağalım

    0|0
    1|0
  • https://www.youtube.com/watch?v=VPPYTubjwW0 grup vitamin söylemiş zamanında :))

    0|0
    0|0
  • direk yol veririm

    2|0
    0|0
  • ahırımda duramaz hoppp çayıra

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    18

Kızlar Ne Diyor 23

  • ot ver yesin.. öküz herif...sevme onu ya sinir oluyorum öyle tiplere..gül gibi kızı bulurlar sonra da kıymet bilmezler

    4|0
    0|3
  • 7 gün dayanirim

    0|1
    1|0
  • Dayanılmaz bir şey bu.Umursamazlık en nefret ettiğim şey.

    1|0
    0|2
  • En büyük hayvansever değilsem ve bunun farkındaysam işim olmaz öyle biriyle ..

    1|0
    0|2
  • otlatirim.

    2|0
    0|2
  • zaman kaybı

    2|0
    0|0
  • Ben öyle birinin neyine aşığım ki yahu.

    1|0
    0|3
  • boyle yaparsa soğurum zaten

    0|0
    0|0
  • sevmyor seni..barizz açık bu .ayrıl o seni bırakmadan

    1|0
    0|0
  • yok bee niye dayanıyım o oküzee yol ver gitsin

    1|0
    0|0
  • Ne dayancam yahu, koyarım kapının önüne.

    1|0
    0|0
  • UYAR bakdın hala devam bb de napalım ölelim mi.

    1|1
    0|2
  • Sana deger vermeyen kalbini kiran bi adama halen sevgili mi diyorsun?

    1|0
    0|0
  • s.tiri çekerim

    0|0
    0|0
  • Kafa at içinde kalmasın

    1|0
    0|2
  • aynı o şekilde davranırım belki rahatsız olur :P

    0|0
    0|0
  • illa vardır birsey cocukta yoksa nıye oyle hıssettırsın?

    0|1
    1|2
  • o öküzü sen nasıl seviyosun ya :D

    0|0
    0|0
  • İnekleşirim:)

    0|0
    1|2
  • Cıvık olmasındansa.

    0|0
    1|2
  • Kızlar Devam
    3
Yükleniyor... ;