Her kadın bunu yapar mı?

1)"Eski sevgilinle hala görüşüyor musun?

2)Bugün niye böyle durgunsun?

3)Dün beni neden aramadın?"

Başka Neler Sorup Karşınızdaki erkegi çıldırtırsınız ..?

Güncellemeler:
peki.. 2.soruma gelince.. neden her kız mazide kalan defterleri sürekli acıp dururlar ki..

0|0
191

En İyi Kız Görüşü

  • Demek ki kız sana önem veriyo ki bunları soruyo seni takmasa amaan banane der sorma ihtiyacı duymaz ama değer veren kız her daim sorar bunun kesinlikle güvenle falan alakası yok tamamen seni sevdiği için bunları yapıyo ee sende seviyosan alttan almasını bilceksin :) Bunları sana sorması seni çıldırtıyrosa demek ki sen yeteri kadar sevmiyorsun :)

    0|0
    0|0
    • iyide konuyu benle bagdaştırmanı anlamadım.. sadece bi soruydu bu.. sakinleş evlat.. ölmedim daha yaşıyorum dsfsdf

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 18

  • ben yapmam

    0|0
    0|0
  • ben sormam ama o soruyodu bana fotograf at dıyodu atıyodum neden sen kot gıydın yoksa dısardan mı geldın sınemaya gıderdık ben fılmı ızleyemeden cıkardık hep ellerı gözlerımde bakma bakma erkek var :) otobüse biniyoduk orda durma suraya gel duzgun dur sallanma mesela ünlü biri ay cok yakısıklıymış demem yetiyodu delirmesine iyi git ona askım de falan ve daha ınanamayacagın bırcok sey :)):

    0|0
    0|0
  • Tv deki kadın sanki gözlerinin içine bakıp güldü :((

    1|0
    0|0
  • Neden ailenle tanıştırmıyorsun yoksa benimle ciddi düşünmüyormusun, arkadaşlarına neden çok vakit ayırıyorsun, neden ben aradığımda o telefon geç açılıyor, neden benim istediğim olmuyor, neden telefonu vermiyorsun, neden eskisi gibi mesaj atmıyorsun gibi bu saçma nedenler uzar gider

    0|0
    0|0
  • o sinek niye senin üzerine kondu.

    0|0
    0|0
  • sadece ikinci soruyu sordum şimdiye kadar.

    0|0
    0|0
  • erkeklerin kızlara sorup çıldırttığı soruları sorarak ... ee bunu sen bilirsin yazmaya gerek yok

    0|0
    0|0
  • kimdi arayan yada mesaj kimden geldi

    0|0
    0|0
  • Güvenmeyen kız sorar bunları

    0|0
    1|0
  • hahah :D Hic birini sormadim,..

    0|0
    0|0
  • Verdiği cevaba Neden? sorusunu yapıştırıp tatmin edecek cevap vermesini beklerim :D

    0|0
    0|0
  • Etamin mi işliyorsun bobo?

    0|0
    0|0
  • - o kız kim neden konuşuyon :D bu soruyu ard arda sorup trip atmak yeter :)

    0|0
    0|0
  • bu kıskançlık göstergesi bir kız seni kıskanıyosa bence bununla gurur duymalısın

    0|0
    0|0
    • güvensizlik meselesi desek daha dogru olur.. =)

    • güven ayrı bişi kıskanmak ayrı ikisi aynı sey değil

    • kızlar bu soruları.. hayatlarındaki erkegin kendilerini yüz üstü bırakacagını korkusunu yasadıkları için sorarlar.. halk dilinde buna güvensizlik deniliyor.. arkdşm

  • sizi düşünmekte suç ..

    0|0
    0|0
    • kendi egolarını tatmin etmek için yaparsınız bunları.. bizi düşündügünüz filan yok

    • Hepsini Göster
    • Her dakika seni kısıtlayan kadını karşına alır adam gibi anlatırsın

      -''Bak hatun yanlış yapıyorsun boğuluyorum.'' dersin anlar.

      Ayrıca bi halt göremeden böyle davranıyorsa yapısı budur bırakırsın olur biter bu kadar sorun yapma ayrıca ÜSLUBUNA DİKKAT ET !

    • uslubum gayet dogal..bırak bu işleri derkenki uslubuna karşı baya bi hafif kalır.. ayrıca.. soruyu benle bagdaştırıpda.. ona göre cevap verme konunun dışına cıkdıgınında farkına var..atar yapma bana

  • çıldırtma metodum farklı

    0|0
    0|0
  • Abi ergenlikten çıkın o zaman sevgili olmayı başarın adam gibi!

    0|0
    0|1
    • atar yapmadan önce.. yargısız infaz yapmanın ne derecede dogru oldugunu kavra.. ondan sonra gelip kapımda zırla

  • Benden once birini gercekten sevdinmi,

    Kac kizla iliskiye girdinnnnnnnn jshsjkdh

    0|0
    1|0
    • her ikisinin cevabı evet olsa tepkin ne olucak

    • Hepsini Göster
    • Oda oyle diyor, ama iste kiskanclik aklima tuhaf tuhaf seyler falan geliyo

    • seni aldatacagını filan mı düşünüyorsun..

Erkekler Ne Diyor 1

  • erkeklerde sorar böyle şeyler kim durgunsa sessizse o ona sorarda 1. si hariç tabiii

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;