Erkeklerin sünnet korkusu hakkında kızlar ne düşünüyorsunuz?

Erkeklerin sünnet korkusu hakkında kızlar ne düşünüyorsunuz?Erkek olsaydınız sizde korkarmıydınız?


0|0
114

En İyi Kız Görüşü

  • Sen normal doğum yapmayı düşünür müydün ? sünnetin yanında esamesi okunmaz ..

    0|0
    0|0
    • doğum yapmadım ama sünnet oldum ve biraz büyük sünnet oldum bayaa zor oldu

    • olur mu hiç ya pipinin yarısının gitmesi ne demek

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 10

  • korkunun ecele faydası yok

    0|0
    0|0
  • erkek, kız bazı yerlerde sünnet yapılıyor yani sadece erkeğe özgü değil

    0|0
    0|0
    • evet kızlarınki zaten tam saçmalık

  • Korkardım sonuçta hassas bir yer ve bıçak değiyor ister istemez acı oluşur..Normaldir korkmak..

    0|0
    0|0
    • erkeklerin halinden anlıyorsun kardeşin falan mı sünnet oldu?

    • Hepsini Göster
    • çünkü çok severim böyle insanları ama çabukta kırarım

    • Hmm anladım şimdi :)) Karşındakinin seni nasıl anladığına bağlı biraz da..

  • normal bı durum sonucta kucukken oluyonuz sunnet..evet bende korkardım..

    0|0
    0|0
  • neden düsüneyim

    0|0
    0|0
    • yani korkularında haklılar mı sen olsan korkarmıydın?

  • Bende cocuk dogurmaktan korkuyorum o sancı olayı flan

    0|0
    0|0
    • ben erkekleri sordum siz bizden dertli çıktınız:)

  • nedir ya uyuşturulup bir parça alınıyor.Ya kadınlar ne yapsın bir can taşıyıp dünya ya getiriyorlar.

    0|0
    0|0
    • kadınların ayrı onu bilemem ben erkeklerinkini biliyorum :)

    • ne bir parçası ya derinin yarısı kesiliyor. internetten bir bak istersen

  • Sünnete karşıyım. Nasıl doğduysa o şekilde yaşayacak çocuğum, bir yerlerini kesip biçtirmeyeceğim.

    0|0
    2|0
  • erkek cocugum olsa o istemeden yaptirmam. onun keyfi yani.

    0|0
    2|0
    • ama büyüyünce daha zor olmaz mı azdan az çoktan çok gider :)

    • Hepsini Göster
    • deri parçası da olsa zor büyüyünce daha zor

    • yapilmasi gerekli bir uygulama degil. sunnet olmayanlar olmuyor sonucta. saglik problemi olursa yaptirsin nolcak yani.

  • sünnet küçücük bi kesik :) hatta artık bebekler doğuyor 6. ayında filan sünnet ediyorlar ki büyüyünce korkmasın iyi de oluyor hani haberi olmadan :) benimde erkek çocuğum olursa aklı ermeden yaptırıcam .

    0|0
    0|0
    • bebekken en iyisi ben 11 yaşında oldum küçücük bir kesik olmuyor o yaşta :)

    • Hepsini Göster
    • evlendiğin anda başlıyor dertler sonrasında doğum vs daha kötü

    • anladım

Erkekler Ne Diyor 4

  • Öyle motive ettiler ki beni hiç tırsmadım, tırsanını da hiç görmedim :)

    0|0
    0|0
  • Ruhsal bi soru tamamen:)

    0|0
    0|0
  • sünnet tamamen cinsellikten soğutmak için yapılan bir operasyon kökeni buna dayanıyoru sünetsiz erkeklerin cinsel ilişkiden daha çok zevk aldıkları bilimsel olarak kanıtlı çocuğumu asla böyle aptal bir adete kurban vermeyeceğim

    0|0
    0|0
  • Sen kadınların doğum korkusu ile ilgili ne düşünüosun pekü..

    1|0
    0|0
Yükleniyor... ;