Bir kızın bir erkeğe çıkma teklif etmesi gururunu çiğnemek midir?

Bir yurtdışı gezisinde gruptan biriyle tanışıp samimi olduk çıkıyor gibiydik gören herkes çıkıyor musunuz diyordu yok bize.Türkiyeye döndük konuşmaz olduk.Fakat benim istediğim tüm kriterleri taşıyor açıkçası o yüzden baya hoşlanmıştım geçen gün ilk defa bir resmimi beğenmiş ve onu özlediğimi fark ettim 24 kasım yani cmt günü doğum günü kutlayacağım ve ondan hoşlandığımı söylemek istiyorum ama olmayacağınıda biliyorum çünkü okul birincisi ve hedefi çok yüksek kendisini etkileyeceği için kabul etmez arkadaşı da öyle demişti.Kendi arkadaşlarımda hiç bi kızı kabul etmez istese bile derslerini engelleyeceğini düşündüğünden kabul etmez olumsuz yanıt alırsın pisi pisine teklif edip gururunu ayaklar altına alma dedi ama ben kız-erkek söylemiş diye bakmıyorum sizce ne yapmalıyım ?

Olmayacağının farkındayım ama bi yanım da şöyle diyor ve daha önce böyle bi durumla karşılaşmadım yardım ederseniz cook mutlu olurum teşekkürler

  • Olumsuz cevap alsan bile soylemelisin
    A seç
  • Olmayacagini biliyorsan pisi pisine soyleme
    B seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim
Güncellemeler:
Yanlis anlasilmasin ben zaten etsem mi diye dusunuyorum ama gururunu yaklar altina alma diye vazgecirmeye calisiyor bi kaci o yuzden soruyorum oyle bi kompleksim yok zaten

0|0
922

En İyi Erkek Görüşü

  • bana sorarsan olmayacagını bıle bıle soyleme teklıf etme gururdan dolayı degıl olmayacak duaya amın denmez yarın bırgun baska cıkar kafana gore senı cok sewecek bırı cıkar bu olay senı o zaman ıncıtır bence teklıf etme oluruna bak aynı ortam ıcındeysen orda senı seewwen bırı varsa bu teklıf olayından sonra o kısmetınde gıder yanı pırıncı kurtarım derken ewdekı bulgurdan olursun bu arda cesaretıne hayranım boyle guzel bıseyı her bayan yapmaz

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 21

  • ya bunun kızı erkeği mi var arkadaş. Lanet olsun böyle kızlara ya. YOk çok sevsem de söylemem,yok ölsemde söylemem. Geberin o zaman. Allah'ta başıma vermesin böyle kız.

    0|0
    1|0
  • Belkide evet der belli olmaz ki, gurur nedir ne değildir insanlar bir haber sanıyorum ki, ona duygularını açmakla gururlarını ayakalar altına almış olmazsın ki.

    0|0
    0|0
  • kalbını dınlee.. denemekten bısey cıkmaz...

    hem onun dusuncelerınıde ogrenmıs olursun sonucunda.sonuc olumsuz olsada , olmasada

    0|0
    0|0
  • "Bir kızın bir erkeğe çıkma teklif etmesi gururunu çiğnemek midir?"

    BU kız alnından öpülesi kızdır ... Hoşlanıyorsan cinsiyet fark etmez söyle içindekileri.

    0|0
    0|0
  • ne alakası var? isteyen istediğiyle çıkar veya çıkma teklifi yapar.. bu işin gururumu olur..

    ama ortak arkadaşlarınız var ve bu kişi seni rencide edebilecek durumdaysa bir daha düşün..

    değilse hemen çıkma teklif et.. :)

    0|0
    0|0
  • Hayır ne alakası var, erkekler gururunu çiğneyerek mi kızlara teklif ediyor ki.

    0|0
    0|0
  • içinde kalıp pişman olacağına söyle içindekileri... çünkü o zaman ancak ben elimden geleni yaptım diyebilirsin...

    0|1
    0|0
  • Hoşlandığını değilde özlediğini söylemen normaldir. Çünkü teklif etmen çantada keklik gösterir seni bilmem anlatabildim mi*

    1|0
    0|1
  • erkegin gururunu niye kirsin bence onurlandirir lan o kizin pesinde kosacakken kiz onun pesinde kosuyo daha ne olsun..

    alemde havasi olur, olum bana kiz cikma teklif etti diyebilir gogsunu gere gere :))

    0|0
    0|0
  • Bence de etmelisin. Gurur denen şey erkeklerde yok mu sanki. En azından için rahatlar...

    0|0
    0|0


  • aksine yürekli bir davranıştır

    0|0
    0|0
  • 30 yaşında hangi okula gidiyorsun sen afedersın ama ?

    1|1
    2|1
  • gayet normal bir durum.

    0|0
    0|0
  • söyle bence en azından denedim dersin

    0|0
    0|0
  • Asla vazgeçme vazgeçenler kaybedenlerdir. Bence şansını iyi kullan. Heyecan yapma. Relax

    0|0
    0|0
  • bence gayet normal bi durum kızlar da etsin :D

    0|0
    0|0
  • erkek reddederse evet

    0|0
    0|1
  • Ne alakası var ? Erkek eder diye bir kural yok ki.

    0|0
    0|0
  • Ne yapacağını bilmiyorum. Benim kafam neden yaşını yanlış girdiğinde...

    1|0
    0|1
  • gururnu çiğnemektir kesinlikle

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    1

Kızlar Ne Diyor 9

  • Avrupada bayan evlenme teklifi bile ediyorlar erkeklerde salya sümük agliyarak kabul ediyor , sanirim sadece türkiyede var bu kadin ilk adami atmaz diye !

    Bence hoslaniyorsan olumsuzda cevap alsan teklifi etmelisin !

    Bol sans simdiden

    2|0
    0|0
  • bana göre erkeğin gözünde teklif eden kız hep övünç kaynağı olur onun için, arkadaş ortamında havası olur, egosu yükselir, kızı basit görür her zaman, teklif ettiği için.' bu kız bana teklif ettiyse istediğimi verir' diye düşünür. aşk, sevgi iki gün; sonrası istediklerini alma günüdür. aldığı zaman da hiç gocunmadan terk eder. sonra ne mi olur? o şişmiş egosuyla havalı havalı(kızlar bana teklif ediyor olmm ) gezerken, sen keşke sevdiğimi belli edip kaçsaydım, süründürseydim, gösterip vermeseydim(mecazi anlamda), 'teklif etmeseydim' diye pişman pişman düşünürsün. he bu sana tecrübe olur. yaşayıp öğrenmek istersen illa ki, teklif et derim. ( bütün erkekler için geçerli değil %1 gibi bir oranda var düzgün olan da o da denk gelirse şansımıza... )

    0|0
    0|1
  • Ne kaybedeceksin ki hayır cevabı alsan ilerde pişman olacağına keşke söyleseydim diye şimdi söyle durumu..

    0|1
    0|0
  • ben hoslandigim adama direk sorarim, benden hoslaniyor musun diye, evet derse cikma teklifi ederim, zaten hoslandigim adamlarida sevmem, is olsun diye cikarim :D

    0|0
    0|0
  • Olmayacagini biliyorsan pisi pisine soyleme

    0|0
    0|0
  • kaybolmayan sakız olsa belki çiğnerdik.

    0|1
    0|0
  • Cekinme söyle yarin ne olucagimiz belli degil ani yasamalisin...

    0|0
    0|0
  • Bence hayır dıyecegını bıle bıle ona açılman ıyı olmayabılır

    0|0
    0|0
  • "gururunu ayaklar altına alma" mehh lafa bak. bu kadar büyütülecek bişi değil ki bu. seviyosan gidersin söylersin.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...