Türk kızları bakın bi dakika?

Eğer 1.90 boyunda yakışıklı,karizmatik,kaslı erkek bulursanız bizede haber verin olurmu? Hani bacak kadar boyunuzla sürekli 1.90 yakışıklı karizmatik,kas erkek arıyorsunuz yaa ondan şey ettim!

Güncellemeler:
Türk kızlarını Türkiye'ye benzetiyorum dertleride,sorunlarıda bitmiyor bitürlü.
Buradaki Türk kızlarının boyu en az 1.75 ama biz sokaklarda o 1.75leri göremiyoruz neden acaba?

0|0
2114

En İyi Erkek Görüşü

  • beyler ınanmayın böyle seylere ya kızların 1 90 aradıgı falan yok lan ben sokakta göruyorum 160 kız yanındakı 165 170 bebe hep öyleler 160 bır kızın yanında 190 bırı hıc görmedım kı la..

    Türk kızı acaıp bır yaratık hacı kendısı 165 dır topuklu gıyınce kendını uzun zanneder 175 olur.

    o degılde neymıs efendım 180 190 kaslı erkeklere bayılırmısz ulan öyle erkeklerı görunce oha dıyolar ya ıstemem falan dıyolar bunların beyınlerını kusa taksan ters ucar hacı..

    o zaman bende yazayım

    175 90 60 90 kızlara bayılırım bende böyle arıyorum ama yanlış yerde arıyorum Türkiyede daha nereye gıttıysemde görmedim böyle bır kız.

    0|3
    0|2
    • cennetten yer ayırdım sana panpaaaa.

    • Hepsini Göster
    • bak o konuda haklısındır ben yasadıgım mecrada görmedim.

      bızım burdakı kızlar 160 162 hep..

      onlarda 190 erkeklerı begenmıyolar kız kankalarım kardeşim dedıgım kızlar var konusuyoruz mesela uzun boylu erkeklerı severmısın dıyorum yok dıyo uzun ıstemem o ne öyle sırık gıbı dıyolar :)

    • 155-160 kız 170 175 erkek

      170 175 kız-180 190 erkek

      mantıgı

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 21

Erkekler Ne Diyor 13

  • Sen istiyor beraber duj veriyor elli dolar fazla :D:D abi zaten hepsi türk burda yabancı yok rahat ol :D

    0|2
    0|1
  • Biri beni mi çagırdı?

    Şaka lan 1.73 boy var kısa ve mavi gözlü kızları severim. Bknz: youtube cafer.

    0|0
    0|1
  • kim dokunduysa sana ona git :(((

    0|0
    0|1
  • 1.90 çok uzun valla hocam.1.80 desen tamam anlarım , eyvallah çoğu kızda böyle istiyor zaten de.1.90 nedir ki ya sırık amk sırık :D

    0|0
    0|1
  • benim boyum 1.93, kız arkadaşımın boyu da 1.65 civarı. ben minyon kız seviyorum o da uzun boylu erkek, iyi geçiniyoruz.

    1|0
    0|1
  • tamam 190 kaslı yakışıklısını bulamıyolar ama neden sana mecbur olsunlar ki bu kadar zulmü hitler bile yapmamıştır

    0|0
    0|1
  • 1.87 yim ama zayıfım olmazmı la

    0|1
    0|1
  • offff kapak gibi cevap olmuş bide geçen biri yazmış baktımmı aşık olacam yoksa olmaz diye napak sana çağtay ulusoyumu getirek dedim bunlar bi garip haci :)

    0|0
    1|2
    • Aynen panpa bunların derdini bitek Türk erkekleri çekiyor.

    • Hepsini Göster
    • mahalle kedisi dediğin kızlara arkadaşlık isteği gönderme sakın aliii...

      çelişkili insan!

    • hahaha koyunun olmadıgı yerde keçiye ewliya çelebi denirmiş hem ben öylesine herkeze gönderiyorum bunulamı beni vuracaksın çok basitsin bence:)

  • he ya 1.76 çok kısa kalıyormuş evde kaldık biz

    0|0
    0|1
  • Bulunca bize haber vermesinler kendileri kullansınlar.

    0|0
    0|1
  • kaslı erkek zaten kısa olur, uzun adamda kas ne arar harlem mi burası?

    0|0
    0|0
  • sakin ol dostum

    0|0
    0|0
  • Kız bulamıyoruz lan! Uzayın biraz.

    0|0
    0|1
Yükleniyor... ;