Kaşını alan erkekler itici midir?

İtici midir kaşlarını alan erkek? Hakkında ne düşünürsünüz?

Güncellemeler:
Kaşlarını alan erkek itici midir diyorum ERKEKLER "İticidir" diyor. Nonoş olan kim oluyor bu durumda? Çekici mi olması lazımdı? Erkekler sussun, kızlar cevaplasın mümkünse.

1|0
2410

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 23

  • Bakımlı +++

    0|1
    1|1
  • bence iticidir asla tercih ettiğim biri olamaz ama herkesin kendi tercihidir alan arkadaşlar olabilir.

    2|2
    1|1
  • çekicidir bence :D

    2|3
    3|3
  • çok bariz ise kaşlarını aldıgı,itici gelir bana.

    2|2
    0|0
  • eğer çok kalınsa düzeltse yetr hafif de inceltsn ama su trolar gbi ipince yaptılarmı yada su almanyada yasayan türk gençleri gbi iğrenç!

    3|1
    1|0
  • Aman aman aman!

    2|2
    1|1
  • Ortasını aldırırsa sorun değil de ortada kız gibi dolaşan erkekler var.

    0|1
    1|0
  • Abartmadan kaş alınabilir.

    0|1
    1|1
  • İtici

    1|2
    1|1
  • ortasini kesinlikle almali ama etrafindada cok varsa alsin derim ama kari kasi gibi olmasin dogal dursn

    0|2
    2|2
  • Kaş var kaş var. Görmeden bir şey düşünemem.

    0|1
    1|0
  • ortasını alıyorsa sorun degil de cemil ipekci gibi alıyorsa o işte bir bit yenigi vardır.

    2|1
    1|2
  • abartı olmamak şartıyla olabilir o da cok aşırı kalınsa ama mesela ben sevgilimin kaşının ortasını bizzat kendim alıyorum :))

    0|1
    3|3
  • ortasıalınabılır,cok problemlıyle iğne tedavısı iyiolur

    0|1
    1|1
  • ortasını alsın çok kavis vermesin.

    0|1
    1|1
  • yani çok gürse, ortası filan varsa alması iyi bişey

    0|1
    0|0
  • Kesinlikle itici

    0|2
    2|1
  • dogal göründügü sürece alabilir. ortasini kesinlikle alsin :D

    0|2
    3|2
  • İtici değil aksine çok çekici bence açıkçası kaşını almayan erkekleri insan olarak görmüyorum

    0|1
    5|3
  • abartmasında

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    3

Erkekler Ne Diyor 10

  • Bir erkeğin kaç aldırmasının nesi normal?21.ci yüzyıldayız gayet normal diyen arkadaşlar,yani evrim sürecinizi böylemi görüyorsunuz? link

    3|3
    0|1
  • kaşını alan erkeğe nonoş gözüyle bakılır... :)

    0|2
    0|1
  • Normal birşey 21.yüzyıldayız geçin bunları artık.

    1|1
    2|1
  • itici oluyor ne o öyle kız gibi

    0|4
    0|0
  • Küpe takanlar varken kaş aldıranlara şaşırmamak lazım yalnız bazılarının kaşları cidden çok kalın oluyor biraz inceltiyim derse daha iyi olur.

    0|1
    2|1
  • Ben almıyorum kaşlarımı doğal olması bu şekil beğenilmesi gerekiyor ne o öyle cemil ipekçi derler adama :D

    0|1
    0|1
  • Bence en iyisi doğal olanı insanlar birbirini oldukları gibi görmeli dislanmamali :)

    0|1
    0|1
  • Kaşını almayan erkek ile kıyaslandığında, kaşları daha azdır.

    0|1
    1|1
  • 3 seans 450 lira para var huzur var lazer attırdım 2 yıldır rahatım agalarrrrr :D

    0|0
    0|0
  • doğal olmalı, ufak rötüşlar olabilir

    0|0
    2|0
Yükleniyor... ;