Nedir abi ya..bu kadınların güvensizliği..

kadınlar sizler hayatınızdaki erkege neden bir türlü güvenmeyip.

sürekli sınarsınız onlarıda

sizi gerçekten sevdiğini bildiginiz halde inanmazsınız


0|0
72

En İyi Kız Görüşü

  • Bu durumda erkeklerde kendine bakmalı. Düşünmeli acaba niye güvenmiyor diye? Ama hala birşey olduğunu göremiyorsa ne yapacak o zaman ? Kıza soracak neden güvenmiyorsun diye ya da güvenini kazanmaya bakacak. Ama hala öyle ise kız mantıklı cevap veremiyorsa uzatmanın bir anlamı olmaz.. Güven ruh gibidir terk ettiği bedene bir daha geri dönmez .. O ilişki uzatılmaya gelmez sağlıklı olmaz ..:)

    Umarım anlatabildim..

    0|0
    0|0
    • çok güzel bir benzetme güven ruh gibidir terkettiği bedene bir daha geri dönmez.. yani güven sizden bir kere gittimi. ''o ilk erkeginizi düşünün onun acısıyla canını yaktıgınız erkekleri düşünün. ''bir daha asla geri gelmiyorsa şu andaki beraber oldugunuz erkeklerin ne suçu var .

    • Hepsini Göster
    • Peki , teşekkür ederim bu arada :))

    • rica ederim bir şey bekliyorsam namertim :)) hayırlı geceler..

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 6

  • Sınamam ... Uğraşmam... Aldatan Aldanır zaten...

    0|1
    0|0
  • Erkek var erkek var ama.

    0|0
    0|0
  • Erkeklerin yarısından fazlası aldatıyor, o yüzden olmalı.

    1|0
    0|0
    • aldatmalarının tek sebebi onara inanmayıp onları çok yormanız olabilirmi ?

    • Aldatacağınıza bırakıp gidin. Aldatmayı çok basit bir şey olarak görüyorsunuz ama sonradan pişman oluyorsunuz.

    • erkeklerin dogası böyle erkeklerin sizler gibi olmasının bilimcede imkansız olduguna inanıyorum.erkek bir kadını severken başka bir kadını aynı anda asla sevemez ..sadece gider döller ve geri döner bu içgüdüsel bir şey kısacası aldatsakta bizlerinde sadece bir limanı var

  • Daha once defalarca hayalkırıklıgına ugradıkları ıcın olabılır mı ?

    1|0
    0|0
  • çünkü onlar sümük.

    0|0
    2|0
  • :D:D:D ne garip bir ilişkim varmış ya gerçekten bizde erkekle kız farklıydı bu söylediğini sevgilim yapıyordu bana güvensizdi asıl ben güvensiz olmam gerekirken o bana güvenmezdi benden daha nazlıydı

    0|0
    0|0
    • kısacası tek sorun güven aslında birbirimize bir güvenebilsek. bir başarabilsek ne güzel olmazmıydı :)

    • aynen yaa içimi yedi bitirdi bu yüzden

Erkekler Ne Diyor 2

  • kadın işte..ne beklersin başka

    0|1
    0|0


  • Hemcinslerim yüzünden kaideyi bozamıyorum :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;