Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz!

Kınamayınız,kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz! sizinde hiç kınadığınız herhangi birşey başınıza geldi mi?


0|0
118

En İyi Kız Görüşü

  • gelmez olur mu hiç

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Mutlaka geldi de haıtrlamıyorum. Güzel bir hadis. İyi hatırlatman için teşekkür ederim. +5 bastım.

    1|1
    0|0


  • Kınadığım hiç bir şey olmadı Rabbim göstermesin inş.

    0|1
    0|0
  • yerlere tükürenleri , terli terli otobüse binenleri, yayalara su sıçratanları, sıraya kaynak yapanları kınıyorum

    0|0
    0|0
  • hımm geldi, zor bir durum

    0|0
    0|0
  • aklıma gelmeyen şeyler başıma geldı

    0|0
    0|0
  • Aklıma Çok Şey Geliyor.

    0|0
    0|0
  • ne diyorsun. tecrübeyle sabit.

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Saclarim ipek gibiydi, parmaklarimin arasinda kayip giderdi, bi arkadasimin sacina 'ne kadar cabuk dolasiyo, zor taraniyodur bide dimi, yipranmis senin sacin yaa:(' dedim. Basima geldi, cidden basma geldi:D sacim oyle oldu, Allahtan duzeldi sonradan, eski haline döndü:)))) ayrica saclarimin kiymetini bildirdin tekrardan tsk ederim:))

    0|0
    0|0
  • Bu soze cok inanirim. Bugune kadar neyi kinadiysam asla dediysem hepsi basima geldi. Artik hic buyuk konusmuorum hersey insanlar icinmis yasayabiliriz.

    0|0
    0|0
  • Hak veririm bu söze.

    0|1
    0|0
  • Gelmedi sanırım

    0|0
    0|0
  • Henuz gelmedi.

    0|0
    0|0
  • geldi. baya geldi hem de.

    0|0
    0|0
  • Gelmedi.

    0|0
    0|0
  • Ablama kel kel dedim ben kelleştim. Pöf.

    0|0
    0|1
  • insan mutlaka kendine yanlış gelen birşeyi kınar allah allah elimde sanki :D kötü niyetim yoktur hiç bi zaman ama ters gelen şeyler mutlaka va r yani

    0|0
    0|0
  • Evet bu kesinlikle oluyor başa geliyor mutlaka.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;