Bir tanımadığınız insan faceden sizi birkaç kez eklese ne yapardınız?

Adamı tanımadığım halde aylardır durmadan ekliyor siliyorum ekliyor engelliyorum yeni hesap açıp ekliyor yani aynı şehirde yaşıyoruz ama tanımıyorum.Siz olsanız ne yapardınız?


0|0
417

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu tür takıntılı insanlar var. Buna benzer bir şeyi uzun zaman önce bende yaşamıştım. 2 yıl boyunca uğraşıp durmuştum. Eğer sizinki de takıntı ettiyse kurtulmanız biraz zor. Kendisinin vazgeçmesi lazım.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • güzel bir küfrü haketmiş demektir.

    1|0
    0|0
  • belkide önemli bişey diyecektir. keşke bunu bize sorana kadar o kişiye sorsaydın...

    0|0
    0|0
  • Face'te arkadaşlık isteği gelmesin diye bir seçenek, onu işaretle bir daha arkadaslik istegi gelmez sana zaten, kurtulursun :)

    0|0
    0|0
  • Ben kabul ediyorum ardından sen kimsin diye mesaj atıyorum, telefonda da öyle tanımadığım birisinden mesaj gelince

    0|0
    0|0
  • Sordun mu hiç? Neden sürekli ekliyormuş?

    0|0
    0|0
  • davetini kabul eder, kim olduğunu öğrenmeye çalışırdım.

    0|0
    0|0
  • konusurdum

    0|0
    0|0
  • kızsa kabul ederim değilse reddederim.)

    0|0
    0|0
  • o seni tanıyordur kesin bir yerlerden seni duymustur yoksa bu kadar nie inat etsin:)

    0|0
    0|0
  • Oğlum bak git diye mesaj atarım..

    Ya da randevu ver arkadaşlarına sağlam bir dövdür :D

    0|0
    0|0
  • kaçmak ile çözemezsiniz sorunu malesef. konuşun derdi neymiş.

    0|0
    0|0
  • acaba neden bi düşün bakalım

    0|0
    0|0
  • hemen kabul ederim onu

    0|0
    0|0
  • Neyin peşindesın derdim

    0|0
    0|0
  • Allah başka derrt vermesin

    0|0
    0|0
  • kesinlikle tanıdık biridir.. :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sapikmisin ne ekliyorsun derdim. sonra onu benim sayfami görmemesi icin engellerdim ederdim bukadar basit. :) ücüncü eklemede yapardim ben bunu :D

    0|0
    0|0
  • arkadaşlık isteği şeyini bir süreliğine kapatabilirsin

    0|0
    0|0
  • Tüm bilgilerimi kapatır ayarlarda "arkadaşlarımın arkadaşları" ekleyebilir şekilde değiştirir ve mesaj alma ayarını da "sadece arkadaşlar" yapardım.

    0|0
    0|0
  • ben engelliyorum.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;