Fenerbahçe'de ne kadar Burak yılmaz varmış, farkettiniz mi?

Savunmasından tuttun, ileri uçtaki adamına kadar kendini yere atmayan futbolcu yoktu.

Emek hırsızı burak derler ama nedense Burak'ı aratmıyor emenike.

En ufak bir harekette kendini yere atıyor hele emre'nin bir pozisyonda faul almaya çalışması vardı ki komedi.

Tabi şimdi beşiktaş'ıda es geçememek lazım, onlardada kerim var.
Gökhan var yaa dirsek atar yaa silah çeker neyse sözüm o ki bundan sonra laf etmeden herkes iki kere düşünsün.


0|0
36

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • is yernde takım kurarlardı kime hangi mevkide oynuyorsun diye sorulsa ileri forvet derdi :) burak ve emenike gibiler cok yani :) bir arkadas ülkece farklı oynuyoruz yazmısta yanlıs bence bir takım sırf türk oyunculardan olusmuyor ki

    0|0
    0|0
  • Emenike keşke geberse Burak yanında devede kulak kalıyor Burak bir kez attı bu bir maçta 7 kez atıyor kendini yere karılar gibi

    0|1
    2|1

Erkekler Ne Diyor 6

  • Aynen ole fbde gonul bile atiyo kendini topalda bozulmaya baslamis sana katilmamak elde degil kaldiki burak son yillarda atmiyoda kendini sadece futboluna odaklanmis gollerini atiyo asistini yapiyo elestirenler elestirsin yokken cok aradik burak i umutda cok formsuz son haftalarda.

    1|0
    1|0
  • Bir gs li olarak burak yılmazın kendini sürekli yere attığını ve emek hırsızlığı yaptığını kabul etmen guzel bisey. Bu tür hareketler yapan futbolculara Burak Yilmaz gibi diyosun cunku.

    1|0
    0|0
    • Kerimde gördük.
      Gökhan gönülü dieegoyu hepsini gördük.
      Emek hirsizi başka takimlarda daha çok

  • Burak yılmazı yanlış tanımışsınız gol makinesi o

    1|1
    0|0
  • Sowun pozisyonunu kesti ikinci sarıyı vermedi hakemi yenemedik malesef

    0|0
    0|1
    • Çok komik yaa valla.
      Faul çaldı bizede çok yaptılar onu sıkıntı yok.
      Hakemi mi şerefli olsaydı oyuncularnız, atmasalardı alırdınız belki.

    • Bizim oyuncularımız kendini yere atmaz. Emek hırsızı burakla selçukla meloyla karıştırma

    • Boş kaleye kaç tane gol kaçırıp sonrada hakemi eleştirmek gerçekten enteresan

  • Ulkece futbolu cok farkli bir boyutta oynuyoruz...

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;