Tüm siyaset ve din olgusunun yok olduğunu düşünün. İnsanlar o zaman anlaşabilirler mi?

Dünyada barışı sağlamak isterseniz, politikacıları öldürün yeter, halklar anlaşır. Bernard Shaw

Adam bir fikir sunmuş. Sizler de bahsedin bakalım.

not: şakirtlik yapıcak olan gelmesin.


0|0
86

En İyi Kız Görüşü

  • Toplumların huzuru ve geleceği açısından dinlerin varolması gerektiğini düşünüyorum.

    Yani insanlar öbür dünya inancından dolayı "günahtır", "haramdır" diye düşünerek kendilerini bazı şeylerden uzak tutuyorlar.

    Zina, tecavüz, hırsızlık, dolandırıcılık ve daha nicesi.

    İnsanlar ahlakın toplumdan değil dinden geldiğine inanırken dinsiz bir toplum pek bi ahlaksız olurdu herhalde :)

    2|0
    0|0
    • İnsanlar ahlakın toplumdan değil dinden geldiğine inanırken dinsiz bir toplum pek bi ahlaksız olurdu herhalde :)


      katıldım. :)

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

  • Anlaşamaz sen bile soruyu sorarken o gelsin bu gelmesin diye bölücülük yapmışsın savaş için herzaman bir sebep vardır olacaktırda

    3|1
    1|0
  • bana mantıklı geldi.. öldürmek değil tabiki başlık..

    0|0
    0|0
    • Ölümü hakediyorlar aslında da neyse.

    • Hepsini Göster
    • bizler hiçbir zaman savaşmadık... yönetenler savaştı kazandı veya kaybetti.. bizler sadece öldük... öldürdük.. öldürüldük.. tarih kitaplarını hatırla.. sezar şurayı fethetti, fatih istanbulu fethetti.. napolyon mısırı fethetti.. kimle? ve niye? dünyadaki savaşların sorunların dertlerin tek nedeni paylaşımdır.. ama haksız paylaşım.. adil paylaşım olursa savaş olmaz, gerçek eğitim olursa cahillik yani bencillik olmaz..

    • katılıyorum. teşekkürler.

  • Toplumlarda mutlaka liderlere ihtiyaç vardır . Siyasetçileri öldürsen yine de çözüm olmaz Bir topluma liderlik yapması gereken kişilere ihtiyaç her zaman olacaktır .

    0|0
    0|1
  • politikacıların hepsi ölsede içimzideki siyaset ölmez artık çok geç

    0|0
    0|0
  • insanlarıda öldürmeliyiz... aç gözlülüğümüz hiç bitmiyorki ..

    0|0
    0|0
  • siyaset yokk olsun ya bişe anlamıyom zaten :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • gizli cevaba izin vermeyen birinin kendisini gizlemesi komik olmuş..

    insanın doğasında vardır mualefet o yüzden neyi kaldırırsanız kaldırın elbet bir nedenden dolayı yine tartışma çıkar

    1|1
    2|0
  • Evet, katılıyorum.

    Tabi her şeyin olduğu gibi bu durumunda birçok dezavantajı olacaktır ama bu savaşların bu kanların son bulması için belki de tek çözüm.

    1|0
    0|0
  • gizli olup gizliye kapamak moda midir?

    1|1
    1|0
    • evet.

    • Hepsini Göster
    • pms iste naparsinl gecer merak etme.


      istersen link buraya da sikayet edebilirsin :))

    • hee.

  • Bu sever tuttuğu takımdan olaylar çıkarırlar. Bizim ülkemizde başka takım tutan birbirine düşman gibi.

    0|0
    0|0
  • daha rahat anlaşırlar. o gavur bu ne biliym ne bu hristiyan falan olmazdı. ama olmazsa olmazlaardan biri dinin yerini tutabilecek ahlak olgusu:)

    0|0
    0|0
  • allah cc buna kizabilir ve basimiza ates yagdirabilir ):

    0|1
    0|0
  • siyaset olmasın da dinsiz bi toplumda nederece barış sağlanabilir ki herkes şeytanlaşır

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;