Sizde de böyle olan var mı?

babam işten geç saatte geliyor.. bende bütün gün boyu başka şeylerle meşgul olduğum için bilgisayarla pek ilgilenmiyorum.. akşam geç saatte kafa dağıtmak için oturunca da babam görüyo bu saatte ne yapıyosun diyor.. çokk sinir bozucu :// sanki nette koca arıyorum allahm yaa :))


0|0
97

En İyi Erkek Görüşü

  • sabahtan akşama kadar bilgisayar başında oturuyorsun(babanın gözünde böylesin) iş güç yok herhalde

    0|0
    0|0
    • öğrenciyim ve tatildeyim :)) şimdilik çalışmyorum

    • Hepsini Göster
    • bahane arıyorlar gibi konuştun:))

    • hayır da birinn eve gelmesi falan bi bahane olur yaanii :))

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

  • yalnızım oh ne güzel.. :)

    0|0
    0|0
  • gayet doğal bişey

    0|0
    0|0
  • doğru söyle koca mı arıyorsun nette ? :D

    0|0
    0|0
  • yarası olan gocunur.

    0|0
    0|0
  • böyle değil de buna benzer bir durum. bende sabaha kadar pcde takılırken annem gelir kapıyı zorlar bilgisayarın fişini çekerdi, sebebi yarın işe gideceksin işyerinde uyuklama derdi şimdi memlekette rahatladım biraz

    0|0
    0|0
  • annenin babanın kıymetini bil bunuda bulamayan var

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Canım bu her evde her ailede söylenen sözler. Babana da bir şeyler göster meseala internetten bu bir çocuk resmi veya bir haber böylelikle böyle şeylerle ilgilendiğini anlarlar koca aramıyorsa :) Araştırdıklarını ailenle de paylaş ki akıllarına başka bir şey gelmesin

    0|0
    0|0
  • yoo demıyo

    0|0
    0|0
  • niye koca arayasın zaten bir aday bulmussun nisanlı yazıyor profilinde belki de baban gece uykusundan mahrum kalma saglıgını bozma diye söylüyordur bende kac gündür bu siteye girmekten sahura kadar uyumaz oldum saglıgımla oynuyorum farkındayım keske bana da bir dur diyen olsa nerdee..:)

    0|0
    0|0
  • Belki ariyosundur:P Babalarin hisseleri kuvvetlidir ahahhahaha

    0|0
    0|0
  • haha. ilk pc aldıgımız zamanlar bana da öyle oluyordu. ama artık alıştı hep pc de görmeye bişey demiyo.

    0|0
    0|0
  • tek degilsin merak etme:)

    0|0
    0|0
  • ablamın bana söylediklerini bir duysan :)

    0|0
    0|0
  • Benim telefonu kıracaklardı telefondan giriyorum diye ama daha taksiti bitmeden zor :)))

    0|0
    0|0
  • alıştılar bızımkıler gozlerını bozucan derler ama yapacak bırsey yok takılıyoruz buraya

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;