Yaşadığınız son 5 yıl sadece rüya olmuş olsa, uyandığınızda tepkiniz ne olurdu?

Uyandığınızda tepkiniz ne olurdu :D ? Herşey tam 5 yıl aslında sadece rüya ? :)


0|0
1918

En İyi Erkek Görüşü

  • öncelikle güzel bi soru tebrik ediyorum benim için bir intihar sebebi olurdu 5 yılda kazandğım ün saygı

    kariyer mal varlıklarımı kaybetmiş olurdum hepsini geçtim en büyük aşkımla hiç tanışmamış olurdum rüyadaysam beni uyandırmayın hayatımdan memnunum allaha şükürler olsun :D cevabım budur

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 17

  • şunu 9 yapalımda düğünden önceye dönelim :D

    3|2
    0|0
  • yine mi rüyaydı:( şit..

    1|0
    0|0
  • "Bir gün veya günün bir kısmı kadar kaldık. İşte sayanlara sor" derler. (Mü'minun 113)

    Merak buyurmayınız, bütün dünya hayatının tamamı için rüya'dan daha kısa olduğunu söyleyeceğiz.

    1|0
    0|0
    • Ben de tam bunu düşünüyordum dün gece ve bu soru aklıma geldi.. :(

    • Çok kısa bir hayattır dünya hayatı. Oyun ve eğlenceden ibaret olan bir yer rüya'dan başka bir şey olamaz zaten. Dünya amaç değil, araçtır. Araç olarak kullanan kimse dünyayı önemsemez. Çünkü araçlar son bulandır. Çok uzun süreli bir araç olsa bile...

    • KesinLikLe..

  • Uyandığımda: "Neden uyandım!" diye isyan ederdim. 5 yıl önceki halimden de yaşamımdan da memnun değilim. Çünkü ne tarzım vardı ne de aileden uzak kalabilme... Şimdi ise elimi masaya vurduğumda o sesten başka bir ses çıkmaz.

    1|0
    0|0
  • oh bee rüyaymış derdim

    1|0
    0|0
  • Kim şampiyon oldu?

    1|0
    0|0
  • ne uyumuşum mk derdim :)

    2|0
    0|0
  • ben maç sonuçlarını hatırlıyorum direk iddaa oynarım

    3|0
    0|0
  • kendimi çimdiklerdim. kafamı 3-4 kez duvara vururdum baktım hala değişen bir şey hayatıma kaldığım yerden devam ederdim heralde ne bileyim ben ne yapardım :))))

    1|0
    0|0
  • neler yapmayacağımı çok iyi anlardım ve mutlu olurdum heralde :)

    1|0
    0|0
  • hadi yaaa..süperrr ..çok mutlu olup hemen telafi ederdim..

    1|0
    0|0
  • he yaa zaten son 5 yılda kayda değer güzel bişi yapmadım ama kötü bişide yapmadım..

    1|0
    0|0
  • rüyamda tanıştığım kızı bulmaya çalışırdım :)

    1|0
    0|0
  • Değişen bir şey yok, istersen 10 yapalım düz hesap

    1|0
    0|0
  • şizofrenik bir düşünce :)

    1|0
    0|0
  • Allah korusun.

    1|0
    0|0
  • Rüya gibi bi' 5-6 sene geçirdim zaten. Sorun yok.

    ^.^

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 19

  • Hem üzülür hem de sevinirdim.

    Hala mezun olmamış umutlu bir öğrenci olurdum.

    Hayatımdaki son 4 senede yaşadığım hiçbir hayal kırıklığını yaşamazdım.

    Ama kötü tarafı canımın canıyla da tanışmamış olurdum ki, bu en kötü tarafı 4 sene öncesine dönmenin.

    1|1
    0|0
  • cok güzel olurdu hayatıma yön veririrdim.

    1|0
    0|0
  • Çok mutlu olurdum.Zaten dgiştirmek istediklerim hep 5 yıl öncesinden baslıyor :D

    1|0
    0|0
  • Keşke olsaydı çok isterdim o kadar çok zaman kaybettim ki kalbim o kadar çok kırıldı ki keşke rüya olsaydı :(

    1|0
    0|0
  • owww ne super olur :)

    1|0
    0|0
  • eveeet derim kolları sıvarım herşeyi tepe taklak ederdim .Süper olurdu.

    1|0
    0|0
  • Acayip mutlu olurdum.

    1|0
    0|0
  • Allah korusun

    1|0
    0|0
  • Rüyamda tanıştığım gördüğüm erkeği bulmaya çalışırdım

    1|1
    0|0
  • süper olurdu.. hemde çok çok güzel olurdu...

    1|0
    0|0
  • Haaaaaaaaaaaaaaayııııııııııııııııııııııırrrr derdim oturur ağlardım OKS'ye mi hazırlancam bir de :))

    1|1
    0|0
  • Harika olurdu hariiikaaa

    1|0
    0|0
  • popom açıkta kalmış olmalı.

    1|1
    0|0
  • amma uyumuşum be boynum tutulmuş derdim

    bir yandan üzülür bir yandan sevinirdim .

    1|0
    0|0
  • çok mutlu olurdum

    1|0
    0|0
  • Rüya gibiydi zaten. Bitti.

    1|0
    0|0
  • kayde deger birsey olmadigi bisey degismezdi.

    1|0
    0|0
  • çok süper olurdu =)

    0|0
    0|0
  • süper olur...son 1 yıl rüya olsa bile mutluluktan uçardım..hayatım zehir oldu yaa

    1|0
    0|0
Yükleniyor... ;