Sevgilisini, nişanlısını, kocasını baştan yanına yakıştıramayanlar...

Arkadaşlar buraya kız -erkek arkadaşını/esini yanına iliskinin başlarında veya hala yakiştiramayanlar varsa yazsin istiyorum. Ondan bariz daha guzel-yakışıklı mi kalıyordunuz veya boyunuz mu daha uzundu? çevrenizden kotu tepkiler aldiniz mi? Sonra bu sorunlari nasil aştiniz, veya aşabildiniz mi?


0|0
50

En İyi Kız Görüşü

  • Beeeeennnn :) çok komikti o gün ilk gördüğüm zaman başta tabi mesajlaştık falan arkadaşım aracılığıyla tanışmıştık ilk gördüğümde kuzenimle beraber ayy bu ne falan olduk yanında daha iyi görünüyordum akrabalarımdan biri yakıştırmıyordu bizi daha güzelsin ne yapıcaksın onunlamı ömür geçiriceksin falan :) sonra ne mi oldu sevgilim beni bile geçti hayranım ona gayet de yakışıyoruz şuan hemde çok.bazen ben yanında kötü kalıyorum diye düşünmüyor da değilim :)

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 4

  • Sevdiğimi ben yanıma yakıştırmış isem,sanırım çevreye aldırış etmem..

    kendini beğenmek ise ..evet şanslı kullardanım:)

    0|0
    0|0
  • Gayet yakısıklı kımse yakıstırmamazlık yapmadı

    0|0
    0|0
  • bikere olmuştu benden yaşça büyüktü ben zaten küçük gösteririm o ise büyük gösterirdi yanımda abim amcam gbi dururdu ama bir sene çıktık o konu hiç sorun haline gelmedi.

    0|0
    0|0
  • yakıstıramdıgım fızıksel olsun yuz olarak olsun var ama bence dısa degıl ıce bakıyor mıllwt artık bunu gordum buna ınanıyorum.cıdden yakısıklı ınsanlar kendılerı bırsey sanıyolar herkesı herseyı elde edeeklerını dusunuyolar ama ıclerı bos.artık dıs onemsız ıce yanı huyuna karakterıne bakıyorum.bı soz vardısa 40 gun doyarsında...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor... ;