Hangi takımlısınız? :)?

Takımınızla ilgili paylaşmak istediğiniz yorum, haber, video vs. varsa buyrun yoruma
Ben Galatasaraylıyım. :)
Ve galatasarayda yıllarca forma giymiş olan sabri sarıoğlunun kadro dışı bırakılmasını saygısızlık olarak buluyorum. Bu şekilde gitmemeliydi.


0|0
1141

En İyi Erkek Görüşü

  • iyi ki Galatasaraylıyım Allah'ıma şükürler olsun ki fener gibi bir takımı tutmuyorum eğer tutsaydım utancımdan asla evimden çıkamazdım nasıl takım tutuyorum diye ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=OHmRP4Hq-qU

    1|0
    0|0
    • Taraftarıyla, kadrosuyla büyük bir takım. Fenerde takım ruhu bitmiş. ?

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 40

  • 0|4
    0|0
  • gassaraylıyım ben sabriye yapılanları bende doğru bulmuyorum adama yemekhaneyi bile kapamışlar yahu ne enteresan Gökhan Zanıda göndermeye çalıştı takım semih sakat diye Gökhandan medet umuyorlar şimdi madem semihin yedeği yok neden Gökhan zanıda yolluyorsun ki sağda oynuyor veyse 2 maçtır illallah dedirtti bana sabri daha iyi performans çıkartırdı yani hiç doğru bulmuyorum demek çıkar meselesi her ortamda var.

    0|0
    0|0
    • Aynen. Ortada bir çıkar var ztn sabriyi açıkça kovmuslar takımdan sen senelerce emek ver sonra bir yemek bile verme elestirilecek bir şey

    • Hepsini Göster
    • Her yerde bir çürük elma vardır.. yekta da onlardan biri

    • neyse sabah sabah şekerim yükseldi yine bak :)

  • Sabri candir

    0|1
    0|0
  • https://www.aktifhaber.com/images/news/102320.jpg İşte beşiktaşlılık duruşunun özü budur Fb bir gün herkes fenerli olcak der nakadar mantıksız gs çıkartır yok 1 gün fenerli 365 gün gs li olacak der aradaki asil farkı anlayabilen zaten beşiktaşı destekliyo ;)

    0|2
    0|0
  • Beşiktaş liyim cok gururluyum dünyanın en iyi taraftariyiz <3

    0|1
    0|0
    • Siz Çarşının taraftarlığına laf yok zaten bir gol atılınca gözünüz dönüyo :D

  • 0|0
    0|0
  • galatasarayın alt yapısında oynuyordum ve borussia dortmunluyum. galatasary insana hiç deger vermiyor fazla önemsemiyor bende bu yüzden çıktım altt yapısından, sakatlanıncaa felan kapı dışarı ediyo saygısız bir klüp, ve bu yıl champiyonlar liğinde onlara veryası yapıştıracagımız için çok mutluyum
    www.formakoleksiyon.com/.../...d20132014forma2.jpg

    0|0
    0|0
  • Beşiktaşın Asaleti yeter ama diğer takımlar da güçlü kadrolara sahip

    0|0
    0|0
  • Beşiktaşlıym fanatiğim. Ama sabri olayı benmde canımı sıktı kadro dısı bırakılmamalıydı. Bursan başkanm fikret beye sesleniyrum bize sabri reyizi alsana :)

    0|0
    0|0
  • Galatasaraylıyım kolumdaki dövme de Galatasaray

    0|0
    0|0
  • Fenerliyim

    0|0
    0|0
  • Bursaspor şehrimin takımı..

    0|0
    0|0
  • Galatasaray.

    0|0
    0|0
  • galata saray

    0|0
    0|0
  • Ölümüne olumeneeeee ölümüne Galatasaray ay tuyuğ ;-)

    0|0
    0|0
  • beşiktaşk

    0|2
    0|0
  • https://www.youtube.com/watch?v=61hyGdGMDHg Sabriye yapılan bu adama yapılanın yanında hiç birşey

    0|0
    0|0
  • Aynen sana katılıyorum bende GALATASARAY'lıyım renktaş :))

    0|0
    0|0
  • galatasaraylıyım. Aynen sabri reise haksızlık oldu görüşündeyim.

    0|0
    0|0
  • Galatasaray

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 11

Yükleniyor... ;