Arkadaşlar seksi ve güzel olabilmek için?

10 kilo fazlam var. İdeal kilom 50 fakat ben 60 kiloyum okullar acılmadan zayıflayıp değişmek güzel seksi ve popüler bir kız olmak istiyorum sizce başarabilir miyim? Nasıl iradeli olunur yardımcı olur musunuuz?


1|0
810

En İyi Erkek Görüşü

  • Mumkun oldugunca yavas yemek ye. Ben oyle yavas yiyorum ki yemegi 60 ya da 45 dakikada bitiriyorum

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 9

  • popüler olmak kolay zaten seksi ve güzel olmak için yemegin yerine koyabilicegin bişeyler bulmaya çalış zaten ortamlara girdikçe pek yerinde durmıycaksın kilo vermeye devam edersin. yaz ayları fırsatın varsa yüzmek en iyisi

    0|0
    0|0
  • Başarabillirsin kendine güven

    0|0
    0|0
  • inş canım yha diyorum. s. s

    0|0
    0|0
  • boy kaç peki? ölçüler filan

    0|0
    0|0
  • boyunu vücut yapını yazda ona göre yazalım

    0|0
    0|0
  • kendıne guven yeter

    0|0
    0|0
  • seksi ol yerim seni

    0|0
    0|0
  • EKMEK YEME HİÇ YEME :D BEN EKMEK Bİ YİYOM 2 KİLO ALIYOM BENİ ŞİŞKO SANMAYIN 48 KİLOYUM :D

    0|0
    0|0
  • Hukukmu okuosun?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • boğazını kesince veriyosun kardeş.. klişe ama doğru..3 beyazdan uzak dur kesinlikle.. protein sebze tüket acıkınca.. ama çok yeme bunlarıda
    ölçüyü kaçırıyorm diyosan.. spacial k ya da müsli ye acıkınca öğün olarak.. içine birazda tarçın koy tok tutar. cok ciddi kilo problemin olmadığından yavaş vereceksin.. yani ayda 10 kilo bekleme.. günde 500 cal alsan 2 kase müsli demek bu.. ayda max 4.5 kilo verirsin.. yani çok uçma haftada 1 kg hedefin olsun.

    0|0
    0|0
  • popi olupta napcn ben 6. sınıftan berı popülerim okullarda bir bok olduğu da yok takma kafana böleseylerii ben hıç bısy yapmadan popiler oluyorum yaa bıde

    0|0
    0|0
    • Popülerim zaten ama popüler olmayı yanlıs anladın herkes tarafından beğenilmek anlamında dedim.

    • ne gecıcek elınee popiysen zatn beğenilmiş oluyorsun tatlım

  • ya aahhaa ajanss mi baslicaksin guzelim okuldan mi karar ver istersen? onu düşüncegine nasil bir yil gecircem derslerde diye düşün. pisman olursun sonra. mankenlige degil okula gideceksin

    0|0
    0|0
  • Bak benden sana tavsiye kahvaltilarini guzelce yap kahvalti sadece energi verir ama ekmek kullanma ve tattli seyler et yagli seylerden uzak dur yemekten önce hep icecek ic istahini kaybeder

    0|0
    0|0
  • Diyetisyene gitmelisin.

    0|0
    0|0
    • Abartma 60 kilo fazlam yok. Diyetisyenlerde 10 kilo için bisey yapmıyo zaten.

  • güzel bir diyetle kilo ver. Spora başla sıkılaş. Saçını başını değiştir. Zaten güzelleşirsin..

    0|0
    0|0
  • plates

    0|0
    0|0
  • kaç yaşındasın ki? on sekiz on dokuz falan mı

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;