Kadınlara karşı şiddette artış. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz?

nasıl bir ülkede yasıyoruz,az once bir bayan arkadasın kucukken oz babası tarafından tacızlerde bulundugunu soyledı zaten sınırlerım tepeme cıkmıstı sımdı facebookta bır arkadasımın paylastıgı bu haberı gorunce ıyıce gerıldım,bayan arkadaslar aman dıkkat edın derım yanınızde bıber gazımı tasırsınız naparsınız bılmıyorum dıkkat edın,kız cocugu olan abılere ablalarada seslenıyorum sızde dıkkat edın ıyı tembıh edın kımsenın arabasına bınmesınler,

link

aramızda hukukcu olan varmı bılmıyorum su soruyu sormak ıstıyorum ben boylelerını esekten suya gelınceye kadar dovsem benıde

Güncellemeler:
site yonetımı napıyor? orjinal baslık "Üniversite öğrencisi kıza tecavüz eden 2 kişi iyi halden tahliye edildi. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz?" idi nasıl olurda "Kadınlara karşı şiddette artış. Nasıl bir ülkede yaşıyoruz?"dıye degıstırılır?
sıte yonetımı cok tesekkur ederım valla,kafanız gore baslıgı degıstırıyorsunuz gıren ınsanlar ıcerıgı okumadan yazıyolarlar yada onemsemıyorlar nası yonetım?neymıs her mesejımızı edıtleme yetkısı varmıs,oldu olacak yarın oburgun mesajlarımızdan reklamda verın soyle urun aldım ıyı cıktı falan dıye reklam olsun dıye tobe tobe

0|0
2543

En İyi Kız Görüşü

  • Siddetin bas nedenleri.. Cahillik, ekonomik ozgurlugun olmamasi ve verilen cezalarin yeterli olmamasi.. Bunlar halledilmedikce sorun bitmeyecekdir.. Kadin, kocasi dovdugunde "kocam doverde severde" diyorsa, once o kisiyi bilgilendircekssin.. Burda cahillik soz konusudur.. Kadin siddet gordugunde, neden buna katlaniyosun soruldugunda " Nereye gideyimki? cocuklarim var beni kim bakicak, dayakda yesem BEN BUNA MECBURUM! " diyosa, orda ekonomik zayiflik vardir.. Boyle kadinlara sahib cikip kendi ekonomik gucunu saglamalisin.. Ve sonrasinda genel olarak siddete yonelik farkli cezalar getirilmeli.. Kadin savciliga gidiyor esim beni tehdit ediyor diyor.. 2 gun sonra esi evinde bulup ölduruyor onu.. Polis nerde? Eee kanun vardi sikayet dilekceside vermisti savciliga? Neden korunmadi o kadin.. Veya o adam nasil sorusturmaya alinmadi? Cezalar aslinda yeterlide uygulanabilinse .. Bu sadece kadina fiziksel uygulanan siddete yonelik dusuncelerimdi.. Ama GENEL OLARAK DUYGUSAL VEYA FIZIKSEL SIDDET UYGULAYAN KISILERE DAHA AGIR CEZALAR UYGULANMALI..

    0|1
    0|1
    • lutfen acıklamadakı lınklerı zıyaret edınız

    • Hepsini Göster
    • Anladim, bakdim linke yazik yani..Bunun icin cezalarin yeterli olmadigi veya yeterli olan cezalarin uygulanmadigini soyledim..

    • cok tesekkur ederım

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 24

  • Dar kot giyene tecavüz edilmez kendi isteyerek olmuştur, mini ve açık giyen de hak eder -kuyruk sallamasaydı arkadaşım- düşüncesiyle yaşayan insanların içinde olduğunu unuttun mu? Geçende tecavüz üzerine konu açtım çoğu cevabı okurken gözlerime inanamadım.

    erkek tecavüz eder, tamam evleniyorum der kurtarır cezadan, erkek tecavüz eder namus davası der çeker vururlar, erkek tecavüz eder "İYİ HALDEN" bırakırlar, erkek daha gelinliği üstündeyken tecavüz eder "kol kırılır yen içinde kalır" der ve kadın ömür boyu tecavüze uğrar ve susar (çünkü koca tecavüz etmez)...

    4|0
    0|0
  • Kimin parası bolsa o kazanır mahkemelerde Türkiye'de. Bu yeni olan bir şey değil, demokrasi oluştuğu andan beridir böyle... Nerde o Fatih Sultan Mehmet'in zamanındaki adalet kavramı? O zamanki adalet olsaydı o insan dışı varlıkların tecavüz eden organlarını koparırlardı...

    1|1
    0|0
  • arap ülkelerinin birinde yargılansalardı keşke.

    0|1
    0|0
  • seni iceri atarlar :) Ingilterede gece kadina laf attilar diye laf atanalri hapse atmislar. Bizim hakimlerede sormuslar onlarin kizlari bizimkilerden daha mi degerli diye. Bizim hakimlerde demis ki ay orda tehdit edilen kadinin gece sokakta gezme ozgurlugu..

    fikra gibi... bizim ulkede hukuk yok arkadasim bosa arama.. Babam bana turkiyede yasarken biber gazi vermisti zaten... hic kullanmadim ama arada sarkan adamlara yumruk attigim oldu hizimi alamayip :) iyi spor oluyor :)

    0|1
    0|0
  • sorsan kız suçlu derler ya "kuyruk salladı" ya da "aranıyordu" derler...kızın tek suçu kadın olarak doğmak XX olmak XY olmamak.

    şaşırdım doğrusu madalya takmamışlar tecavüz edenlere plaket de vermemişler...

    1|0
    0|0
  • Öyle insanları yaşatmamak gerek ya!

    0|1
    0|0
  • Türkiye'de adalet yok bu bir gerçek. Bence Osmanlı zamanında ki sistem gelse gerçekten çok iyi olur. Bizim ülkede para > adaletden .. Bu böyledir kimse aksini söylemesin. Biber gazı taşıyorum zaten. Bazen babama oflayıp pufluyorum telefondan nerde kaldın diyince ama bu haberleri gördükçe babama hak veriyorum . Keşke adalet herkese eşit davranabilseydi.. İranda tecavüz eden 2 adam milletin önünde bacaklarından ayrılarak idam ediliyor çok iyi olmuş işte burada link

    0|1
    0|0
    • Eger bu infaza ragmen Irandaki son tecavuz olayi olacagini saniyorsaniz cok yaniliyorsunuz.Insanlar genelde sucu islerken acaba ben bu sucu islersem ne kadar ceza alirim diye dusunmez,bunlar anlik durtuler veya kizginliklarla islenir.Boyle ceza vermek de sadece cezayi verenlerle infazcilari da yasal katil yapar baska bisey degil.Insanlarin bir insanin yasmayi hakedip haketmedigine dagir hukum vermeye hakki yoktur,sucu her ne olursa olsun.Vereceksen en cok omur boyu verebilirsin.

  • Biber gazi tasimak artik izinli, herkesin tasimasini tavsiye ederim. Ne olur ne olmaz.

    Adamlar kravat takiyor diye tahliye edildi. NASIL OLABILIR BU YAHU? Bir insanin psikolojisi mahvedildi, belki hayati degisti bu olaydan oturu. Kendine olan saygisini elinden aldilar belki de, nasil bu kadar ucuza kurtulurlar?

    0|0
    0|0
  • Sana müebbet veririler.Böyle bir adalet sistemi var bu ülkede.Baklava çalan çocuk hapiste yatarken banka hortumlayan hayatını yaşıyor.Allah kimseyi bu adaletin eline düşürmesin.

    3|0
    0|0
    • Kızlar soruyor kullanıcısına mail atıp düzeltilmesini isteyebilirsin.

    • Hepsini Göster
    • baslıgı kısaltsalar neyse ne konu tecavuzculerın salıverılmesınden sankı aıle ıcı sıddete donmus

    • Yani diyor ki 'Çalacaksan büyük çalacaksın üçe beşe bakmayacaksın'

  • Ülkenin suçu yok, içindeki insanlar kendi iğrençliklerinde boğuluyo hepsi bu.

    Nefret ediyorum bu ülkeyi afedersiniz ama şerefsiz hale getiren insanlardan.

    0|0
    0|0
  • Günah günah zina yapmayın kürtaj yptırmayın diyen başbakan günahkkavramını tam bilmiyor heralde tecavüzcülere prim veriyor garip

    0|1
    1|0
  • Devlet buna çözüm bulamamışken biz ne yapalım?

    0|0
    0|0
  • ya böylesini öldürsem gam yemem heralde devlet istediği kadar cezalandırsın Allah katında sevap olduktan sonra...

    0|0
    0|0
  • Ne Gtveren bunlar lan.

    Kusmak istiyorum suratlarina.

    1|0
    0|0
  • öylelerini hadım edeceksin ki akılları başlarına gelsin !

    0|0
    0|0
  • muhafazakar hükümet! tebrikler yola (tecavüze) devam...

    1|0
    2|0
    • Hükümet muhafazakar ama sistem? Ki hep derim AKP, CHP'nin dindar versiyonu diye.

      İş islama kalsa tecavüzcü ya recmedilir ya boynu vurulur.

    • Akıllı bu ülke hakkaten muhafazakar yönetiliyor olsaydı tecavüzcüler gezemezdi ortalıklarda. Siz de grip olsanız devletten bileceksiniz, azıcık tutarlı tahlil yapın. Tecavüz şimdi var da MHP, CHP baştayken hatta Atatürk bile baştayken yok muydu yani? Laf !

    • hahahha kızım manyak mısın asıl sorun da burda işte :) muhafazakar bile değiller işte! sadece öyle görünmeye calısıyorlar inançlı insan böyle pislik olur mu :)

  • ne denilebilir ki üzülmekten bıktım artık bu ülkede

    0|0
    0|0
  • böyle insanlari yasatmamak lazim...

    0|0
    0|0
  • bu ülkede adaletmi var lan :S

    0|0
    0|0
  • :D onları döversen müeebbet alırsın ama onlar tecavuz ederse ilk celsede beraat :D

    0|0
    0|0
    • hepsini toplayıp belediye veterinerine götüreceğim kısırlaştırsın hepsini arkadaş. Ne biçim iştir bu. Bir de laf atarlar, ayrıca saçma sapan hiç tanımadıgın insanlar gelir resmen ''benimle çık'' der ki bunu ben de yaşadım benimle çık ne demek len :S. Salak mısın ya git başımdan deyince de bağırıp çağırmaya baslar sonra cevredeki taksicilerden dayak yer o kişi o ayrı mesele. Neyin kafasını yaşıyor bu tip erkekler lütfen tüm inciciler kendi içlerinden cevap versin neyin kafasıdır bu?

  • Kızlar Devam
    4

Erkekler Ne Diyor 43

  • Bu işlerin sonu yok ! Böyle insanlar aramızdalar,bunların kim olduğunu anlıcak bi kavram bi yeteneğimiz yok ! Bunlara gerek idam gerek hadım verilcek amaa nolursa olsun toplumun içine karışmalarını engellicek bi işaret damga mühür tarzı bişeyler ypaılmalı alınlarına yanaklarına boyunlarına vs. Bu tür insanları yaşatmıcaksın,bu üniversiteli kıza yapılmış 50 yaşındaki kıza yapılmış 10 yaşındakine yapılmış hiç farketmez,ne olursa olsn cinsel içerik taşıyan her suç kadına erkeğe ağır ceza mahkemesinde yargılanmakla kalmamalı,müebbet hapis yediğinde ceza düşürücü sebep sunulduğunda direkman bu sebebi çürütebilcek bir yasa daha olmalı ! Bugün başımızdaki hükümet sezeryanı kürtajı tartışıyo ! Bunlara gelmeden önce daha önemli sorunlar yok sanki ! bulunduğum yerde Tecavüzden yargılanan şerefsiz ilk cezasında 2 yıl hapis yattı ! Tecavüz ettiği kız intihar etti öldü ! Bu ülkede ne cezası ne adaleti hiç bişey yok varsa yoksa uyanıklık yalan ve para ! Bugün sokağa çıkmaktan korkar oldu kızlar , acaba biri ellicekmi sürtcekmi laf atcakmı diye ! Bu kadın için değil kimse için düşünülmemesi gereken bi konu ! Bu korkuyu yendiricek ne yasa var nede toplumda yürek ! Bana dokunmayan 40 yıl yaşasın mantığı güdülmeye devam edildikçe bu tür şeylerde aynı bi trafik kazası bi bıçaklanma olayı kadar normal hale gelicek ! 1 gecede menfaat için yasa değiştiriliyo,niye bu tür şeylerle ilgilenilmiyo hala anlam vermiş değilim !

    0|1
    0|0
    • eline saglık kardes

    • sağol kardeşde elden ne geliyo anca böyle yaz babam yaz,yeri geldiğimi lafını söyle bu kadar.Ya nefret ediyorm bu düzenden

  • Temiyz aşamasının uzun sürmesi ne demek anlamadım ben

    ama henuz beraat etmemişler.

    Zaten hapse düşerlerse orada ne yaptıklarını duyanlar onları orda rahat bırakmaz

    link

    Adilik bu ya. izmirde tecavuz.şerefsizler

    0|0
    0|0
  • Tecavüzcüyü hadım edecekler görecek ozaman tecavüzcüler, yargı yok, ceza sistemi yok, hiç kimse hakkettiği cezası almıyor. özellikle tecavüz gibi yada kadına uygulanan şiddet gibi durumlarda, ya takipsizlik kararı çıkıyor, ya zaman aşımına uğruyor, ya da iyi hal indirimi alıyorlar n asıl bir iyi halse, tecavüzün iyi halimi mi olur?

    0|0
    0|0
  • Öküzler nasıl kısırlaştırılır bilir misiniz? Hayaları taşla vurularak ezilir.Bunları ilaçla hadım etmek bence hakkaniyete göre verilmiş bir ceza değil hatta bir nevi ödül.Bunlara dediğim yöntemle acıdan ölene kadar vuracaksın.ABD'de hala daha idam cezası varsa bizde neden yok? Kimse bunun insan haklarına,hukuka vs. aykırı olduğunu iddia edemez.İnsan hakları insan olanları,hukuk ise sağlıklı iyi insanları korur,korumalıdır.

    0|0
    0|0
  • tecavuz ettıkten sonra cocugu bile aldıramayacak hale gelecek o kız siz oy vermeye devam edin

    3|0
    0|1
  • Bir Erkek Olarak Söyleyeceğim elbetteki şiddete hayır.Ancak işin ucunda bir tartışma varsa erkek erkeğe nasıl kavga ediyorsa kadın kadına nasıl kavga ediyorsa bir kadın ve bir erkek de o şekilde kavga edebilir.İnsanın bir sabır limitinin olduğunu varsayarsak gayet doğaldır bu.Ancak tecavüz son derece de yadırganacak ve aşağılık bir durumdur.Ne yazıkki tarif edecek kelime yok.Ama medyadan takip ederseniz bir çok ülkede de tecavüzün iyi hali vardır.Neden mi ? TAHRİK

    Sen sadece memelerinin ucunu kapatıp altında da iç çamaşırının yarısını dışarda bırakırsan tabiatın en doğal hali olan çiftleşme arzusunu tetiklemiş olursun.kusura bakmayın hanımlar ama gerçekler böyle...

    0|0
    1|0
  • Bu ülkede devlet ancak birisi öldüğünde harekete geçer.İnsanı değerli görmüyorlar çünkü.Ama suç halkta kürtaj,ergenekon,aziz yıldırım davası gibi olayların hepsi 3.sayfa ve şehit haberlerini geçiştirme üzerine kurulu,insanlar televizyonlara kilitlendikçe böylede sürer.

    0|0
    0|0
  • Bu habere sebep demiyorum ve şiddetin hiçbir türlüsünün savunulacak bir yanı yoktur. Yalnız kadın, kadın diyoruz da (elbette değerli ve saygındırlar ) bu ülke de mobing denilen bir şiddet türüne en çok erkekler maruz kalıyor ! Ve öte yandan yorum/cevap yazanlardan biri daha değinmiş kimi zamanda kız isteği ile yatıyor yada yatıyor seviyor bana tecavüz etti diyerek evlenmeyi amaçlayanlar da oluyor. Bu dediğim durumu daha yumuşak göstermek için yapmıyorum öyle bir izlenime kapılmayın.

    0|0
    0|0
  • İnsanlar bu kadar çirkinleşmeyi ve insanlıktan çıkmayı ne kadar başarıyorlar.

    " Ayaklarımla alkışlıyorum ".

    0|0
    0|0
  • eşşek kadar adam olmuşsun hala bu soruyu mu soruyosun? hala nasıl bir ülkede yaşadığını anlamadın mı? artık buna şaşırmayı bırakıp bu sorunları nasıl düzeltebiliriz onu düşünmek lazım ama onun cevabını da söyliyim, patates.

    0|0
    0|1
  • Kardeş yeter güncellediğin. Gına geldi artık... Tamam fazla kurcalama

    0|1
    0|0
    • kusura bakma kardes amacım kımseyı rahatsız etmek degıl ama cok sınır olmustum bızımde kardesımız var sonucta

  • kadını dövmücen

    alışverişe parasız göndercen:DDDDDDD

    0|0
    1|0
  • Sahi Akp'nin açılımı neydi? O baştaki A neydi?

    3|1
    1|1
  • orosbu çocukları

    0|0
    0|0
  • Yazıklar olsun.ipte sallandırılması yada kısırlaştırılmaları lazım.yoksa bu işin sonu gelmez.Kimse istemediği birşeyi zorla yapmaz.bir kız tacize uğramış 16 yıl hapis vermişler taciz edene.bununki müebbet olması lazım.içeridede onların ırzına geçtikleri zaman nasıl bir hismiş anlarlardı.

    0|0
    0|0
  • O dünkü kız rüya görmüş ve ensest eğilimleri var,babasını düşünüp kendine dokunuyor ama utandığı için böyle bir karalama yapıyor şizofren beyninde.İnanma böylelerine.

    Valla özellikle küçük şehirlerde büyüyüp biraz da şımartılmış kızlar üniversite için ÖZELLİKLE İSTANBUL gibi multikentlere gelince malesef birkaç ay içinde sofralara meze oluyorlar.Gözleri modern erkek görüyor ve hekese kanıyorlar.Çok gördüm öyle 35 lik adamların metresi olanı.Pehhh

    0|1
    3|0
    • Hepsini Göster
    • tauron eyvallah kardeşim haklı olduğun noktalarda varda her tecavüz vakasına kendi istemiştir diye girmek peşin hükümlü olmak bence hoş birşey değil ayrıca son yorumun biraz lirik olmuş

    • Peşin hüküm değil o köy kezbanları sevişip sevişip çamur atmaya bayılır şehre düşünce.Ne bilelim? Devlet bu kadar ucuz değil daha göz göre göre serbest bırakmaz.

  • valla bazı kadınlar bazı şeyleri hak ediyorlar bu kadar söylicem herkes sütten çıkmış ballı kaşık değil

    0|0
    0|0
  • Parasız eğitim isteyen öğrencilerede 8 yıl hapis adalet adaletli değil

    0|0
    0|0
  • ben sanmıyorum o kadar yoğun olduğunu 75 milyonluk ülkede tvye ayda bir iki haber çıkıyor genelleşiyor herkes o derece olamaz diye düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • bence tecavüz eden kişiler hapishanelerde ibretlik denen özel koğuşlarda diğer gay mahkumlara tüm ömür boyunca karılık yapmalı.. her suç hadi tamam derimde ya gerçekten çok incitici bu tecavüz olayı..

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    23
Yükleniyor... ;