Orijinalı sarı olduğu halde saçını siyaha boyatanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

ben kızlarda orijinalı sarı olduğu halde siyaha boyatanları çok beğeniyorum ayrı bi hava veriyor keşke ben de sarışın olsaydım diye siyaha boyatsaydım diyorum peki siz nasıl buluyorsunuz güzel mi? beğeniytor musunuz?


0|0
138

En İyi Kız Görüşü

  • vala orjinal sarı olsa daha ne isterimki siyah sacı sevmiyorum ben

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Bence güzel. Çünkü sarışınlar zaten beyaz tenli olur. Beyaz tene de siyah saç mükemmel gidiyor.

    0|0
    0|0
  • dip boyasi geldigi an kacilasilar

    0|0
    0|0
  • doğan görünümlü şahin gibi oluyorlar..

    0|0
    0|0
  • genelde isveçli genç kızlar yapar bu girişimi..

    0|0
    0|0
  • en az çakma sarışın kadar itici buluyorum

    0|0
    0|0
  • nescafe sıcak havalarda çekilmiyorsun ;)) ama aynen çekici oluyorlar

    0|0
    0|0
  • Orjinal sarı saça kıyan insana kin tutarım :'(

    0|0
    0|0
  • Nefret ederim valla.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Herkes kendinde olmayanı istiyo,ben de bir zamanlar kıvır kıvır olaydım derdim.Ama dogal sarışının aklından zoru neymış de siyaha boyatıyomuş,yapmasnlar.

    1|1
    0|0
  • onca kadın saçlarını sarıya boyatırken bende Allah vergisi varsa.. hayatta yapmam zaten sarı saç seviyorum..

    0|0
    0|0
  • kaşlar sarı saçlar sıyah oluyor

    aynı saçlar sarı kaşlar sıyah gıbı at ustundekı kelebek(kaş boyamak ıgrenç bısey)

    0|0
    0|0
  • Bazılarına yakışıyor :)

    0|0
    0|0
  • Kaşlarınıda sarıya boyatsalar iyi.

    0|0
    0|0
  • tiksindim öğğ

    0|0
    0|0
  • Hayır doğal sarışınlara siyah gitmiyor.

    0|0
    0|0
  • Saclarim orjinal sari siyaha boyatmayi dusunmedim hic.

    Guzel olur gibi.

    0|0
    0|0
  • Sarışın kalmak daha iyi bence. Doğallık en iyisi.

    0|0
    0|0
  • ne güzeli cokkomik oluyor bence..

    0|0
    0|0
  • orjinali sarı olsa niye siyah yapayımki ne güzel...

    0|0
    0|0
  • Aynı ben :(( saçlarım orjinal sarıydı boya sanıyolardı ben gittim siyaha boyattım yakıştı yakışmasına ama çok sıkldım siyahtan çokta zor akıyo :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;