Beyonce ye özenen demet akalın hakkında ne düşünüyorsunuz? :)

belki eski video ama sorucam:)

beyonce'nin run the world girls bilboard performansını taklit etmeye çalışan demet akalın hakkında ne düşünüyorsunuz?

ben ilk izlediğimde de zaten çok gülmüştüm beyoncenin bir performansına bakın bir de demetin taklit yapmaya çalışırken kendini beğenmiş ve sopa gibi durma şekline bakın hele komedi ya :)

?

beyonce performance 3:00 sn den sonra başlıyor link

bu da demet ablamız :)

link


0|0
912

En İyi Erkek Görüşü

  • Gitsin kendini dağa taşa kurda kuşa yem etsin bence.

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 11

  • Cennet mahalleli demet :D

    0|0
    0|0
  • Biz türklerde bir ozentilik var kimse inkar etmesin.

    Örnek acunun programları.

    0|0
    0|0
  • Demet akalın kendin. sanatçı sanıyo , beyonce sanmasıda çok normal :=)

    0|0
    0|0
  • :)

    0|0
    0|0
  • yolda görsem selam vermem demete :S

    0|0
    0|0
  • benzer şeyleri hissediyor olmazlar mı ?

    0|0
    0|0
  • Beyonce Demeti dötüyle döver lan = )

    0|0
    0|0
  • 2 sine de selam ederim

    0|0
    0|0
  • tam şopar lan bu karı asdhakdlh

    0|0
    0|0
  • lady gaga ya özenen hande yener hakkında ne düşünürsem onu özenti manyakları kişiliksiz karaktersiz maymunlar

    0|0
    0|0
  • En sevmediğim sanatçıdır kendisi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Beyonce klibi nike

    demet akalın kardeşler kundura

    0|0
    0|0
  • Bu kadar kadar uyuz olduğum başka kimse yok :)

    0|0
    0|0
    • bende sinir oluyorum o kadına sonradan görme kendini beğenmiş bu kadın kadar yani demet kocasını kocasının ona olan aşkını varını yoğunu gezmesini tozmasını havalanan biri daha yok

    • Ben varım ya lan beni niye es geçtin =P

    • Bende hepinizi seviyorum =P jkşjadlkd

  • küçük çocuk gibi türkçeyi kullanıp şarkı söyleyenlerden hoşlanmıyorum micem etcem micam bu ne bbe

    0|0
    0|0
  • demeti sevmem ki zaten :))

    0|0
    0|0
  • olur öyle şeyler.. demet çakma makma kendini sıfırdan var etti, ilginç biri.. herkesin bir alıcı var işte

    0|0
    0|0
  • Karşılaştırılmaz bile Demet Akalın kim Beyonce yanında:) Kadından basitlik akıyor resmen yahu.

    0|0
    0|0
  • komik :))

    0|0
    0|0
  • demet akalin niye böyle seyler yapiyor ki?

    0|0
    0|0
  • hic.

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;