Terzi Kendi Söküğünü Dikemezmiş.. Ya siz..?

Herkese koccaman bir günaydın :) İyi haftalar diliyorum..

Terzisiniz, herkesin söküğünü dikiyorsunuz ama kendi söküğünüzü dikemiyorsunuz :)

Çevrenizdekilerin sorunlarıyla, dertleriyle veya artık adı neyse çözüpte aynı sıkıntınızı kendinizde çözemediğiniz bir şey var mı..?


0|0
1114

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 10

  • günaydın demek için biraz geç kalmışım ama olsun, günaydın :)) başkasıyla alışveriş yaparken ona güzel şeyler öneririm ama kendim için alışverişe çıktığımda çok kararsız kalıyorum :))))

    0|1
    0|0
    • günümüz aydın olsun diyelim :) bak oda var dimi, başkasına rahatlıkla çok güzel al, çok yakıştı al, bence alma deriz kendimize gelince hadi buyur buradan yak :)))

  • Günaydın şokomellalı haftalar olsun herkeslere ..

    çözemediğim şeyler elbet var , üşenirim onu çözmeye ..

    hem çözersem boşlukta kalırım . iyim böyle Muse.

    0|1
    0|0
    • ahh canım benim teşekkür ederim :) sanada şokomellalı bir hafta olsun inşallah :)


      Ben zaten çözebileceğini değil, başkasının çözebildiğin ama kendinde çözmek isteyipte çözemediğini sordum :D

    • Hepsini Göster
    • nan takılıyorum ! sendr ciddi ciddi açıklama yapmışsın asmfşk

    • ben açıklamamı yapıyım da yanlış anlamalara fırsat vermeyelim :D müneccim boku yemedim :D

  • Kesinliklee dikemiyor mesela dün ygs'ye girdim ve heyecandan pek bir şey yapamadım kolay olmasına rağmen sürekli ağladım çıkınca çok moralim bozukldu ama bugün okulda diğer arkadaşlarımı teselli etmeye çalıştım süreklii -.-

    0|1
    0|0
  • hangisini sayayım arkadaşım . Ama artık öyle yoruldum ki başkalrınınn sökükleini dikmekteen artık onlara bile çözim bulamıyorum...

    0|1
    0|0
  • Evet ya. Aşk konularında herkese tavsiye veririm gerçi benimde problemim yok aşk konusunda ama özlem gibi bir sorunum var onu halledemiyorum bir türlü.. :(

    0|1
    0|0
  • Ben dikiyorum dikmeyede hocam ama dikiş tutmuyor sorun orda :)

    0|1
    0|0
  • Çevreme karşı ilişki uzmaniyim.Analizlerim bir bir tutar a

    ma gel gör ki kendi özel hayatimda mantığı bir kenara iterim hep ve kaybederim.

    0|1
    0|0
  • Evet herkesin aşk hayatını dinliyorum çözum buluyorum daha iyiye götürüyorum ama kendime hayrım yok ...tıhhh yok be arkadaş:-\

    0|1
    0|0
    • kenedine olamaz tabikide :) herkese mantıkla yorum yapıyosun ama kendine gelince duygularınla nasıl olsun :))

    • Sorma ama artık onu aştı benim ki duygu seli olsa gerek :-)

    • :)) o zaman durum kötü sende :))

  • Aynen ya arkadaşlarımın her sorununa bir çözüm bulurum kendiminkine bulamıyorum çok gıcık bir durum

    0|1
    0|0
    • demek ki doğru bir ata sözü :)

    • Hepsini Göster
    • Hayrlisi

  • evet herkesin derdinde psikolog gibiyim ama kendi derdimde caresizim

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • açıcan 1 şişe güzel marmara bakıcan keyfine dertler çözülcek link

    0|1
    0|0
  • Ben etraftan biraz farklıyım. Sigara için birisinin etrafına aman içmeyin demesi çok tezat gelir. O sebeptendirki. Önce kendi söküğümü diker sonra etrafınkine koşarım.

    0|1
    0|0
    • söküğü dikmek farklı bir şey, söküğü şöyle dikeceksin demek farklı..! Senin verdiğin örnek akıl verme, tavsiye verme işi :) yani evet birine akıl verirken önce onu sen uyguluyor musun uygulamıyor musun ona bakmak lazım ve sonra akıl vermek lazım.. Soru çözmekle alakalı, başkasının bir işini kolaylıkla yaparsın ama kendine gelince aynı işi yapamazsın.. Umarım ifade edebilmişimdir :)

    • Hepsini Göster
    • Sıkıntı yok dostum seni bilirim buralarda saygı ve sevgiye dikkat edersin eksik olma ;)

    • çok sağol :)

  • şöyleki herkesin aşk sorununa cozum bulurum gaza getiririm ve mutlu ederim mesela bazi arkadaslarim hayattan okuldan aileden arkadaslardan dertlerden tasalardan cok sikayetci onlarla konusur cozum yolu isterim gel gelelimki kendi sorunlarim olunca ne sorunumu baskasina anlatip yardim isteyebiliyorum nede kendim cozebiliyorum oylede dgisik bir yapim var.

    0|1
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • Hoşlandığım tüm bayanlar benden en az 5 yaş büyük çıkıyor hep, yaşıtlarımı biraz olgunluğa davet ediyorum :))

    0|1
    0|0
  • ihtiyaçları için evlenenlerden olmamak için öğrendim hepsini...dikiş çamaşır bulaşık yemek vs ne varsa hatun milletinden beklenen hepsini rahat rahat yapıyorumki sadece aşık olduğum için evlenmeyi isteyeyim.ama ruhu kaçmış özenti tipler çoğaldıkça sanrım bekar ölcem:))

    0|1
    0|0
    • ahah :))) adamım sen bu konuda baya dertlisin ya bir kaç yorumunda da buna benzer yorumlar görmüştüm diye hatırlıyorum :))

    • e düşüncem heryerde aynı:)) tutarlıyım yani...

  • Arkadaş çevremde özellikle bayan arkadaşlar tarafından inanılmaz çok sevilirim, yani samimi söylüyorum bayılırlar bana ve hepsi inanılmaz hoş bayanlar, güzellik desen fizik desen,eda alım çalım allahım allahım :)) ve çevremdeki diğer erkek arkadaşlar yalvarırlar şunu tanıştır bunu ayarla :D hepsini haketmedikleri kadar güzel hoş hatunlar ayarlarım ama kendime gelince nerde ucube var onu bulurum :D yani sorduğun soru tam benlik dostum :D 5*

    0|1
    0|0
    • ahahaha :)))) yaa hakkaten alem bir adamsın :D doğru söylüyosun ama düşündüğümde bende de var böyle bir durum ama bulduklarım için ucube diyemicem :D teşekkür ederim :)

    • eyvallah sağolasın :)

  • SGK da denetimdeyim ama SGK ya GSS borcum var. Herkesin işini çözdük emekli ettik vs işini gördük ama kendi işimizi çözemedik :)

    0|1
    0|0
  • Elbette vardir aşk mesela. Çevremde aşk doktoruyumdur sevgilisinden ayrilan beni arar. Taktik veririm yardimci olur barıştırırım. Ama konu bana gelince tırtım. Karşımda benim kanima kadar bilen biri var yemiyor

    0|1
    0|0
    • ahaha :)) evet ne yazık ki, işin içine duygusallık girince mantık devre dışı kaldığı için bulamıyor olabilirsin :)))

    • Aynen buda beni ona karsi savunmasız yapıyor

    • bu konuda yapacak hiç bir şey yok ne yazık ki :)) çekiceksin :)

  • Ben kendi söküğümü dikerim:)

    0|1
    0|0
  • çözemediğim tek şey para. ben kovaladıkça o kaçıyor. aramızda kovalamaca var.

    0|1
    0|0
  • terzi sökük giymediği içindir belki :D

    0|1
    0|0
  • Dikiş nakış zar dikilir 1. sınıf perdeler örülür :)

    0|1
    0|0
  • ben kafama bile sıkarım ne varki :D

    0|1
    0|0
    • dimi yaa :D valla adamsın :D bir sıksana bakıyım nasıl sıkıyon :D

    • 1 yıla sonra manşetlerde okursun. imzamı da atarım ''bak böyle sıkıyom'' unutma beni.

    • :D mümkün mü ya unutamam :)))

Yükleniyor... ;