Atatürkün en sevdiğiniz yönü hangisidir :)

Arkadaşlar sevdiğim yönü yok cevabını kabul etmiyorum.

Güncellemeler:
Arkadaşlar verdiğiniz cevapların çoğu harikaydı en iyi cevabı seçemiyorum :)

0|0
165

En İyi Kız Görüşü

  • Her şeyiyle seviyorum ben Atamı... Onun tek kusuru bu ülkeyi ve bizleri erken bırakması oldu.. Biraz daha ömrü olsaydı bütün pislikleri temizleyebilseydi keşke.. Ama ömrü yetmedi işte..:(:(

    0|2
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 15

  • Bebeklere balon verirsen, böyle olur.

    Atatürk'ün her yönü muhteşem ötesi.

    Lider ruhlu olması, laik görüşleri.

    3|2
    3|2
    • Kesinlikle bide halkına verdiği değer.

    • Hepsini Göster
    • Ben kişinin sorusuna birşey demedim,ard arda gelen Atatürk sorularının nedenini sordum.. Birisinin provoke ettiğini belirttim,bilip bilmeden her lafa atlamasan işte.. Sende büyüyeceksin elbet

    • Davranışları tutarsız özellikle senin gibi ağzı bozuk birisi beni neden ilgilendirsin,hadi selametle.

  • Zekası tabiki. Cidden aşırı zeki biri herkes bilmez o yıldız oteli zamanlarını falan.. Ahh ahh cidden hayran kalmamak elde degil yakışıklılıgıda ayrı bir güzel cidden çok yakışıklı bir kaç resmini gördüm tumblrda geçen renklendirilmiş yaaa kıvanç falan yalan yani..

    0|1
    1|0
  • ben bir kadın olarak kadınları insan yerine koyduğu için minnettarım ona

    2|2
    0|1
  • Herşeyi..

    Herşeyi birbirinden mükkemmel, o Allah'ın bir lütfuydu bizim için.

    1|2
    0|0
  • Vatan ve millet severliği, akılcılığı, modern görüşlüğü, çok yönlü düşünmesi. Türkiyenin geneli düşünmüyor mesela.

    0|1
    0|0
  • ATATÜRK'ün sevmediğim bir yönü yok.

    3|1
    1|0
    • Kesinlikle benimde , ama en sevdiğin yönünü söylermisin :)

  • Sevmediğim bir yönü ve özelliği yok.

    2|1
    1|0
  • Demoraktik olması.

    2|1
    1|0
  • İleri görüşlü olması

    1|1
    0|0
  • Kötü yanı yokki atamın :)

    1|2
    0|0
  • Liderlik özelliği.

    2|1
    1|0
  • verdiği kararları bir yön müdür bilmem

    0|1
    1|0
  • Bütün özelliklerini seviyorum

    0|1
    0|0
  • toptan hepsi.

    1|1
    0|0
  • Yörük Türkmeni olmasını seviyorum. Türk oğlu Türk olmasını.

    0|1
    0|0
    • Anne babası belli. <3

Erkekler Ne Diyor 5

  • Fransız İhtilali sonucu dünyaya egemen olan ulus devlet ve milliyetçilik anlayışı ttamamen sömürge ve emperyalist amaçlar güdüyordu. Dünyada milliyetçi ddevlet sisteminde reform yapan, ulus devlet anlayışını emperyalist güçlere karşı kullanan atamızdır. Ayrıca atatürkün iktisat biliminde de çok ileri düzeyde bilgisi vardır. Ufak bir ülke olan türkiye atamız sayesinde osmanlının dış borçlarını kapatabilmiştir

    1|1
    0|0
  • Öngörü yeteneği. Mesela mason localarını kapatması.

    1|0
    0|0
  • Pes etmemiş olması. Yaşadığı her şeye rağmen...

    1|1
    0|0
  • İleri görüşlülüğü.

    1|1
    1|0
  • Türk Milliyetçiliğini...Turan'a olan inancını...

    1|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...