Hemen Hemen Her Korku Filminde Rastlayabileceğiniz 10 Saçma Durum!

1- Yeni alınan evde bodrum ya da çatı katının varlığını sonradan fark etmek

Hemen Hemen Her Korku Filminde Rastlayabileceğiniz 10 Saçma Durum!

2- Sese gitme merakı

3- Aynı yerden tekrar tekrar geçtiğini benzin azalınca fark etmek

4- Bir sürü gariplik yaşayıp normal hayata hiç bir şey olmamış gibi devam etmek

5- Ayakta zor duran ve bir tane vursan yarısı boşa gidecek yaratıklardan korkmak

6- Olaylardan kurtulduktan sonra beyinsiz gibi bir fotoğrafı, eşyayı almak için geri dönmek ya da yanında götürmeye çalışmak

7- Beş kişiyi acımasızca öldüren yaratığa sevgi göstererek normale dönmesini beklemek

8- Çocuklarının dediklerine hiç bir zaman inanmayan ebeveynler

9- Niyeti bozup canavara hallenmek :D

10- Başkası yüzünden size sorun çıkartan karakterin gerçekte masum olduğuna inanmak

#HayatıListele

#KorkuFilmlerininSaçmalığı


9|2
2517
Yıldırıım KizlarSoruyor'da Editör
Editör kimdir?

En İyi Kız Görüşü

  • Sevmiyorum şu korku filmlerini. Giflere bile gıcık oldum.
    Eline sağlık.😊

    0|1
    0|0
    • Hadi ya :( baya da hassas davrandım görselleri seçerken ama daha da korku ögesi taşımayan şeyleri seçsem konunun bütünlüğü olmayacaktı.

      Teşekkürler. :)

    • Tamamen benle alakali zaten 😀kiminin cok hosuna gitmiştir.

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 24

  • Klasik Amerika korku filmleri resmen. :)) Ama genellikle ülkemizdeki korku filmlerinde böyle olmuyor. Daha önce bebeği olmayan bir çiftin büyücüye gitmesiyle şekilleniyor Türkiyede. :))
    Emeğine sağlık. :)

    1|1
    0|0
    • Teşekkürler. Aynen yabancı yapımlardan etkilenerek yazdım tamamını. Çünkü bizde cin, büyü vakasından başka bir şey yok maalesef. :D

    • Kesinlikle, farklı hiç bir şey yok. :))

  • 9. madde harika. Sırf klişelerden dolayı korku filmi sevmiyorum.

    Emeğine sağlık :D

    0|1
    0|0
  • hahah harika olmuş eline sağlık :D

    0|1
    0|0
  • 9. Madde yerinde olmuş, eline sağlık.

    1|1
    0|0
  • İlk önce gözlüklü şişmanlar ölür.. gelenektir bu😀

    0|1
    0|0
  • Sinema egitimi almis biri olarak, yazicak cok sey var :) korku filmlerinde "mantik" degil filmin sizi "ansizin yakalayabilmesi" onemli, eglenceli yazi.

    0|1
    0|0
    • Vay güzelmiş eğitiminiz. Sizin bilginiz yanında bizim ki ancak izleyici bilgisi olarak kalır tabi.

      Teşekkürler. :)

  • 9'a çok güldüm. :D
    biz türkler böyle yaratıklardan korkmadığımız için büyülü cinli filmler yapılıyor.
    onun da ayarı kaçtı artık da neyse.. :))

    0|1
    0|0
    • Hahaha orada ben bile tutamadım kendimi yazdığım halde :D

      Bence en iyi korku teması böyle psikopat ruhlu insanlar olur, deliler hastanesi olur o tarz korku ögeleri olanlar iyidir. Gerçekçi olsun yani biraz.

    • Hepsini Göster
    • tekneyle kaçmaya çalışıyorlar ama kurt çıkıyor en sonunda. muhtemelen onları da yiyor :D

    • Hı hatırladım şimdi 😬

  • 9. maddeye kahkaha attım 😄

    0|1
    0|0
  • Ödüm koptu giflerden😞😧

    0|1
    0|0
    • Elimden geldiğince hassas davrandım o konuda aslında. :/
      Daha da bu seviyeden aşağı düşüremezdim. Konu bütünlüğünü kaybederdi çünkü. :D

    • Hepsini Göster
    • Yaratıklar saldırırken gözünü elinle kapatıp " bitti mi?" diye soranlardansın yani :D

    • Korkmayın ben varım 💪

  • Ne olursa olsun asla bıkmayacağım film türüdür korku. Bazı filmler evet klişe olabilir fakat bazıları harbiden güzel.

    0|1
    0|0
  • Korku filmi izlemiyom pek dogru ama

    0|1
    0|0
  • Geçen jelibon aldın içinde takma vampir dişleri varmış. Bir de vampirlerle ilgili filim izledim. Baktım böyle gıda boyasıyla kan koyu ruj falan sürdür. Aynı da olmuşum

    0|1
    0|0
  • Izlemiyorum dolayisiyla bilmiyorum😊

    0|1
    0|0
  • Çok korku filmi izlemissiniz yıldırım
    Güzel olmuş ellerine sağlık :)

    0|1
    0|0
    • Yani çoğunu farklı filmlerden hatırladım diyebilirim. :D
      Bunlar yabancı korku filmleri tabi. Bizim yerlilerde cin, min başka bir şey yok :D

    • Hahaha aynen ezan okunur süre okunur ondan tirsariz geriliriz sadece o gerginlik de kalırız 😂😂

  • Emeğine sağlık

    0|1
    0|0
  • Korku filmi hic sevmem yinede eline saglik

    0|1
    0|0
  • Canavara mı hallenmek😂

    0|1
    0|0
  • Aynen yaa katılıyorum heryerde aynı şey

    0|1
    0|0
  • Korkarım izlemem

    0|1
    0|0
  • Güzel olmuş dogru tespitler, eline sağlık :D

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    4

Erkekler Ne Diyor 16

  • ~Emeğine Sağlık~ Güzel olmuş. Korku filmlerini severim 😊

    4|1
    0|1
  • Güzel olmuş, devamı gelmeli.
    Ayrıca maddeler biraz daha açıklayıcı ve örneklerle yazılsa daha keyifli olur :D

    0|1
    0|0
    • Teşekkürler. Liste formatına uygun olarak yazdım. :)
      Devamını yapabilir miyim bilmiyorum ama bu ara böyle liste benceler paylaşıyorum denk gelirseniz eğer. Onlarda iyidir. :)

    • Bakarım fırsatım oldukça.

  • eline sağlık kardeş

    0|1
    0|0
  • Dinozor saldırısını izledim. Kız dinozordan kaçarken, kalın sağlam demir kapıları açık bırakıyor. Tahta çürük kapıyı kapatarak, kurtulmaya çalışıyor. Demir kapıyı kapatsana salaq.

    0|1
    0|0
  • en saçması da dün gece hiçbişey olmamış gibi ertesi gün geceye kadar normal olarak yaşamalarıdır herhalde :D sanki o haclar duvarda ters dönmedi o yatak havalanmadı. ertesi gün oluyor bacım elinde diş fırçası odadan odaya şarkı söyleyerek geziyor.

    0|1
    0|0
  • Eline sağlık. Bazısı çok iyi 😎😂

    0|1
    0|0
  • Eline sağlık

    0|1
    0|0
  • Ben korku filmlerinden korkarim

    0|1
    0|0
  • Madde 9'u okurken kırıldım gülmekten :) Ama güzel olmuş, eline sağlık :D

    0|1
    0|0
  • Birinciyi çok yaşadım :D

    0|1
    0|0
  • Önce bakire olmayanlar ve gözlüklüler ölür

    0|1
    0|0
    • Yani o klişe hele kamp kurmaya tatile falan giderlerse 😂

    • Bir de ayrılırlar mal gibi bişey olunca. Bir arada kalsalar bişey olmayacak aslında :)
      Cabin in the woods izlemeyen kalmasın süper klişe başlayıp sonradan tahmin edilemeyecek hale geliyor film

  • Güzel olmuş

    0|1
    0|0
  • Geneli aynı senaryo

    0|1
    0|0
  • Eline sağlık

    0|1
    0|0
  • 2. Gif'te Ruhi Çenet'e gidip geldim :D asdfafsd

    0|1
    0|0
  • Hepsi klişe ama yeni çıkan korku filmlerinde dahi var bunlar.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...