Çok kötüyüm nolur bakar misiniz?

Merhaba yaygın anksiyete bozukluğum var. Fiziksel belirtilerini hep yaşadım ve yoğun korku hissediyorum. Hap kullanmıyorum dönemsel artıp azalıyor çünkü. Yarım saat önce yattım bir anda göğsümde baskı çarpıntı ve derin derin nefes alma atagi başladı. Sürekli derin nefes almaya çalışıyorum yetmiyo nefesim sanki. Korktum iyice sonra da tüm vücudum titremeye başladı bir anda bacak gövde boyun bildiğin üşüyor gibi titriyor. Kasildi vücudum. Çok kötüyüm şu an :( panikledim korkuyorum bişey mi olacak diye

0|0
49

En İyi Erkek Görüşü

  • Panik atak nöbeti sanırım psikolojik destek almalısın benzodiazepin grubu bir ilaç yazacaktır muhtemelen

    0|0
    0|0
    • Gittim paxera 10 mg yazdı da içmeden yarın iceyim bari biraz sakinledim çok kötüydü kamyon carpmisa döndüm

    • Atak geldiğinde olur aynen ilacını düzenli kullan o yüzden

En İyi Kız Görüşü

  • Bir posete nefes alip ver , korkma hic bisey olmicak beynini sana oynadigi bir oyun sadece ama sen daha güclusun ve beyninin bu oyununa uzun verme , elini kalbine koy ve salavat getir rahatlicaksin , kafandan atak geciriyorum düsüncesini at kendini baska birseye yogunlastir , unutma biz burdayiz

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Dün gece saat 2:30 kapı çalındı sanıp uyandım. Sonra sende olan belirtilerin bir kısmı oluştu. Açıkçası pek korkan bir insan değilim ama korktum, uykum kaçtı. Baktım çaresi yok, yatağa dönüp uyumaya çalıştım. Ama aklıma gelenleri engelledim. Sabah uyandığımda çok rahattım. Vücudum hafifti ve çok iyi dinlenmiştim.

    0|0
    0|0
  • Aynisini yaşadim ilk başta tedaviye olumlu bakmadim ama daha sonra kendi başima yenemeyecegimi anladm ve tedavi oldum ve yendim.

    0|0
    0|0
  • Olumsuz düşüncelerine yüz verme! Olumsuz düşünceler yüz verdikçe şımarırlar ve çığ gibi büyürler

    0|0
    0|0
  • Korku anında mide bulantısı ölüm korkusu terleme iç basınç içten gelen üşüme yaşıyor musun?

    0|0
    0|0
    • Ohooo aklimdan neler geçiyor o anda hep kötü düşünceler titreme çarpıntı kasiliyor vücudum nefesim yetmiyo

    • Yaşayan biri olarak söylüyorum bu duygu çok kötü kanka kendini kalma fazla OKB varsa daha da kötü duruma gelir

  • Sakin ol korkacak hiçbir şey yok

    0|0
    0|0
    • Off nefes alamiyorum sanki derin derin nefes alasim var

    • Derin derin nefes al o zaman kendini sıkma hiç. Hiçbir problemi yok her şey yolunda. Bak bizler buradayız.

    • Çok teşekkür ederim biraz sakinledi sanki yarın ilacimi iceyim en iyisi kamyon geçti üzerimden sanki

  • Yok sende panik atakmi var

    0|0
    0|0
    • Var var ne olduğunu bilmiyorum ama bıktım usandim artık :(

    • Sen psikoloğa git kesin çözüm bulursun orda inşallah ne desem boş çok ağır bir hastalık o.

  • Destek alıyor musun peki

    0|0
    0|0
  • Korkma.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Atak geçiyorsun sakin ol...
    Tekrarlanma sıklığına bak 1 saatten den azsa acele git sakinleştirici yapsınlar

    0|0
    0|0
    • Vücudum kaşifi derin derin nefes alıyorum sürekli yetmiyor sanki aldığım nefes :( kötüyüm

    • Hepsini Göster
    • Ilacim var paxera 10mg ama içiyorum yarın iceyim bari. Çok kötüydü ya üzerimden kamyon geçmiş gibiyim biraz sakinledi

    • Sizin neyiniz vardı

  • Korku hissi bende de var. Bide sadece üşüme oluyor ben de. İlaç kullanmadım. Doktora gitmeye de korkuyorum malum.

    0|0
    0|0
  • korkma sakin ol bişey olmaz
    al abdest kıl namaz
    Kuran-ı Kerim oku
    ALLAH’a sığın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...