ÇARPINTI MI YOKSA DEĞİL Mİ?

Arkadaşlar 21 yaşındayım ve bu konuda kafam çok karışık. Geçenlerde tatsız bir olay sonrası ama iki üç gün geçmişti olay üstünden gece yatınca birden bir göğsümde yanma tarzı bişi hissettim içimde sıkıntı daralmada oluştu o an. Ama çarpıntı hissetmedim yani kalp çarpıntısının hızlı ya da yavaş atmasını hissetmemiz gerek değil mi? Ben kalbimde bir değişiklik hissetmedim sadece tuhaf bir korku hissettim. Sizce bu şey çarpıntı mı yoksa başka bişi mi?

0|0
22

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Sinirdendir ya da mideden dolayıda olabilir asit üretmistir midem sinirden dolayı ama genede bir doktora görün birdaha olursa

    0|0
    0|0
    • Reflü var zaten midemde. Bunun yanında sıkıntı ve korku oluşması normal mi sizce. Stresliydim birde o dönem.

    • Hepsini Göster
    • İstek attım hemen konuşalım inşaAllah

    • Tamamdır İnşallah 🙏🏻

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 1

Kızlar Ne Diyor 1

  • Sinirlerin sıkışmış çok fazla yipratmissin kendini bende öyleydim vücudumda yaralar çıkmıştı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...