Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi?

Saçlarımızı boyamanın en zor yanı, daha ikinci günden kendini belli etmeye başlayan gri tellerle başa çıkma savaşları! Dip boya derdiyle başa çıkma stratejilerini ve görüşlerini herkesle paylaş, bu çetin mücadelede güçlerimizi birleştirelim! :)

  • Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi?İki haftada bir kuaföre taşınmak zorunda kalıyorum.
    A seç
  • Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi?Kuaföre gidecek zaman bulana kadar kendimi eve kapatıyorum.
    B seç
  • Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi?Başa çıkamadığımı anladım, mecburen bakımsız geziyorum.
    C seç
  • Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi?Yarısı kahverengi yarısı gri saçlarımı stilim buymuş gibi lanse ediyorum!
    D seç
  • Senin Dip Boya Derdiyle Başa Çıkma Yöntemin Hangisi?Dip boya derdiyle uğraşmaktan bıktığım için artık saçımı boyamıyorum.
    E seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

15|18
660385

En İyi Kız Görüşü

  • Saçlarımı her seferinde sarı yapıyorum, dip boyası gelince ben uğraşamam deyip tekrar hepsini koyu yapıyorum :/

    1|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kuaföre gitmeye üşenen kızlar saçlarınızı boyamayın. Gerçi şimdi evde kolaylıkla yapabileceğiniz sprey boyalar çıkmış. Farklı renklere boyayın gözümüz gönlümüz açılsın. :D

    2|1
    2|0
    • Kullandığınız sac boyası kalitesi çok önemli lorayel tavsiye ediyorum

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 659

  • Saçımı bugüne kadar hiç dipten boyamadım arada görünen beyaz saçlarımla mutluyum bana mazide kalan güzel yıllarımı hatırlatıyorlar..😌
    Belki 40 yaşından sonra dip boyası derdini düşünebilirim..

    13|5
    0|3
  • Kuaför dünyanın parasını alıyor dip boya diye ya çok üzülüyorum. Bu sprey kaç güne kadar dayanıklı acaba? Yıkayınca akıyor mu? Bir şişesi ne kadar süre gidiyor?

    2|3
    3|0
  • Öncelikle merhaba, KizlarSoruyor sayfasına giriş yaptım ve ilk yorumumu "fikrimi" paylaşıyorum sizinle.
    Saçlarım küllü kumraldı eskiden kuaförüm devamlı gelmem ve daha fazla para kazanmak için sikmeden önce dibim geldigi zaman hayatta duramam devamlı takip eden biriyim, kuaförden çıkmam diyen biri değilim ki öyle dersemde egoist silik beyinli biri olarak görcek insan, şekil A ben. En azından öyle insanlardan tiksinmem bile saniyemi almaz ha zamaninda bende mi öyleydim evet ya beyinliyli bir zamanlar hadi ama kendimi kandirmiyim hâlâ öyleyim ama beynim var mı şüpheli lan o zaman silik beyinli nasıl oluyorum neyse konuya dönelim..
    Genelde kadınları göz önüne alırsak 3 çeşit olarak ayırabiliriz. Ayrımcılık yaptığımdan değil gözlemlerime dayanarak diyorum yani dicem Sayın KizlarSoruyor fikir akımındaki değerli okuyucular.
    1) Ya canım, benim dibim gelcek (gelcek de ne demekse artık gelmemiş çiçeğine koyim. Hani yolda yakın gelmesi heralde) hav hav hav (gülüş şekilleri bile farklı böyle silik beyinlilerin"küfür yok yanlış anlamayın gerçekten beyinleri çok silik (yok yani) insanlar") Neyse hav hav hav ay haftada 7 günün 8'i kuaföre gitmesem olmaz napim yavrum. (Var ki gidiyorum demek bu )
    2) ‎Ya dibim geldi ama parayı da yemekliğe mi versem naaapsam bilemedim. Amaaan boşver saçı falan evlatlarımı doyurim öhü öhü dedi ve saçının dibini yaptırdı..
    (Olum sırf gösteriş lan inanmayın böylelerine)
    3) BEN
    Ulan daha lise birdeyim annem tutturmuş saçına röfle yapalım zaten ergenim aşk acısı falan gibi su an düşününce haddinden fazla basitlikte konu etrafında toplanmış bir beyinle yaşıyorum sen ne gelip aklıma giriyorsun. Beyin mi dedim ben yine ah pardon. Annemin saçındaki beyazlar yüzünden boyadığı boyattığı (ulan babam bile boyadı bırak kuaförü ) ki bu benim her zaman ilgimi çekerdi. Eee çiçeğine koyim zaten ilgi çekmek için geberiyorum. Eee zaten meslek lisesindeyim. Herkesin saçı boya. Annemde karne almadan önceki günlerde bana bu fırsatı sunmuş durur muyum. Bende tabiiiiiğ ki

    0|0
    0|0
  • Çünkü kadınız.. Aynı anda bir çok işle uğraşmak zorunda kalıyoruz her zaman maddi durum olmuyor veya her zaman vaktimiz.. En iyisi kendi işimi kendim halledeyim düşüncesi ile iki işi bir arada yapma becerisi ile hareket ediyoruz. Genel konuştum ama bence böyle :)

    0|0
    0|0
  • Aslında saçımı kendim boyuyorum bu nedenlede kuaföre ihtiyaç duymuyorum kaşımı bıyığımı saçımı vücut ve yüz bakımımıda kendim yapıyorum sizde yapabilirsiniz zor değil 1 günü kendinize ayırın okadar ayıramıyosanızda kuaföre boş masraf yapmaya devam ozmn

    0|0
    0|0
  • Ya sarışın olmak istiyorum belli bir yaşa kadar kendi dip saç rengimin. Üstüne yaptiricağım Ombre tarzında olcak dibi uzadıkça uçlara gelicek sarılar en iyisi öyle bence hem dip derdi olmuyor. Beyazı olanlar malesef belli bir yaştan sonra koyu boyalar tercih etmemeli sarı kumral yaptırmalı çünkü beyaz çıktığında çok daha sırıtıyor

    0|0
    0|0
  • Ne yanı kuafore gıtmeyınce bakımsızmı oluyoruz. Asıl kuafore nekadar sık gıdersenız saclar okadar yıpranıyor. Bırakın bıraz dogal kalsınlar nefes alsın yaa şu saclarınız. Beynımızı yıkamaktan vazgecın artık. en bakımlı kadın temız ve dogak olan organık dısında bırsey kullanmayndır. Cıltlerınızı mahvedıyorsunuz.

    1|0
    0|0
  • Şu aralar E ama boyalıyken evde hemen yapıveriyordum. Bir ara renkli saç da kullandım kuaförde yaptırmak baya maaliyetli bir şey. Şimdi de sizin blorange renginizi denemek istiyorum ama bir türlü alamadım. 😔😔 Bir kere internetten sipariş ettim kargo firması yüzünden dolanıp dolanıp geri internet mağazasına gitti. Sevabına bir kutu gönderseniz de denesem ne güzel olurdu. 😇😇

    0|0
    0|0
  • Dip boya derdi beni yedi bitirdi. Bu yüzden artık boyamama kararı aldım. İşimi kolaylaştıracak bir şey varsa alırım bir dal.

    2|2
    1|0
  • Dip boya korkusundan boyatmiyorum. Sac icin sprey boya cok pratik gibi gorunuyor.

    4|3
    2|1
  • Gerçekten sürekli kuaförden çıkmayan kadınları tebrik etmek istiyorum, nasıl uğraşıyorsanız sürekli sürekli. Özellikle çabuk akan renkleri kullanan kadınlar, ne denir ki. Helal olsun.

    0|0
    0|0
  • Saçlarımı boyamıyorum. Dip boya derdinden böyle kurtuluyorum...
    Yıllar önce kızıl ve röfle yaptım, kahverengi ya da sarı tonlara tüm saçımıhiç boyatmadım.
    Ama son 10-15 yıldır hiç birşey yaptırmadım, doğal rengiyle kullandım. 2 defa perma yaptırdım bu 15 yıl zarfında.

    0|0
    0|0
  • Saçlarımı bakıra boyatmıştım geçen ay dipleri çıkmasına rağmen güzel duruyordu kendi saç rengim koyu olduğu için bakırla güzel uyuştu bence gerçi üstünden geçtim ama çıksada okadar rahatsız etmiyor beni hoşuma gidiyor

    0|0
    0|0
  • Saçlarımda henüz beyazlama olmadığından dolayı rahatım. şu an kendi renginde olduğundan dipleri gelse bile sıkıntı olmuyor. Birkaç beyaz var onu da sprey ile hallediyorum zorunlu hallerde.

    0|0
    0|0
  • İki haftada bir kuaföre gidiyorum. Ama artık bıkmak üzereyim. Amannn dipleri çıkan saçlar moda deyip saldım çayıra, mevlam kayıra diye gezesim var.

    2|2
    1|0
  • Sayfadan kayboldu diye cevapladı, saçını hiç boyamadım ve boyamayacağım da. Renginde veya yıpranmasında bir değişiklikte yok. Herhangi bir beyazlık veya solgunluk da. Zaten 20 yaşında ne beyazlığı olucak?

    0|0
    0|0
  • Ben çoğunlukla saçlarımı toplu kullandığım için sadece çerçeve boyuyorum bir buçuk ayda bir, dipleri 6 ayda bir, uçları yıl da bir kez boyuyorum.. uzun yıllardır bakır kızılı kullandığım renk oturdu zaten saçlarımı yıpratmadan kızıl kullanmanın ve saçımı uzatmanın yolunu bu şekilde buldum çünkü irlanda kızılı aşığıyım vazgeçemiyorum...

    0|0
    0|0
  • saçlarımı boyamayi biraktim siyah renkte duruyo akti biraz alttan sarilar çıktı ama cok kotu durmuyor

    0|0
    0|0
  • Saçlarımı mavi ve mor dışında boyamadım sonra kendi doğal rengine döndü o yüzden dip boyasıyla uğraşmıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Benim saçlarımın arasında var ve kuaför öyle becerikli bir şekilde yaptı ki doğalmış gibi duruyor ama değil😂 sık sık ara kısımlarında var saçımın kendi tonunda kızılımsı

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    639

Erkekler Ne Diyor 384

  • Ohaa, 17 bin kişi ankete katılmış. :D Yani sitenin nabzını ölçüyoruz az çok.
    20-30 bin kişi vardır tahminen demek ki. :D

    0|0
    0|0
  • erkeklerin dip boya derdi genelde olmaz ama uzun saç sevenlerde saçlarını pekala boyatırlar. bu sebeple şuana kadar uzun tutmadığımdan bilgisizim bu konuda ama güzel bir konu olmuş

    0|0
    0|0
  • Kişinin, fiziksel görünümünü karşı tarafa iletmede, öncelik saçlarda ise, ne yapıp yapıp saçını ya kendisi yahut kuaförde dip boyası kullanarak düzeltmelidir...

    0|0
    0|0
  • Morun ve turkuazın altına siyah iyi gidiyor zaten.. zaman zaman ton farklılıkları olsada başa dert açacak bir şey değil.. tabi insanların göremediğini inceleyip inceleyip görüp rahatsız olanlar için büyük bir sorun genede.. kolay gelsin..

    0|0
    0|0
  • Boyali saci sevmem aslinda , herkes bakamaz ilgilenemez , dogal sac renginden yanayim ben , ne dip boya derdi olur ne baska birsey , ha sacim beyazliyor ondan boyatiyorum diyen mutlaka vardir , köpük boya ile halledilir

    0|0
    0|0
  • Hiç boyamayınca öyle bir dert olmuyor bak deneyin görün 😀

    3|1
    0|0
  • Kızlar! Dip boya sorunsalına çok ama çok özen gösterin. Gerçekten sizleri kötü gösteriyor, haberiniz olsun! 👍

    1|0
    0|0
  • gayette güzel oluyor. Kaç kez boyadım. Hatta abimle gittik aldık boyayı bana. Bazen annem aldı boya canım ne isterse o şekilde boyadım. Kime hesap vericem saçlarım hakkında

    0|0
    0|0
  • Saçlarımı bir buçuk ay kadar önce griye boyattım ve şu an bir kısmı siyah bir şekil de alttan geldi ben de her 3 hafta bir kuaföre gidip boyatıyorum ama o 3 haftanın son haftası saçımın grisi de akıyor o yüzden saç boyatmak zevkli ama çileli :(

    0|0
    0|0
  • Beyaz kapatıcı spreyler var artık bilginiz olsun gratis veya kuaförünüzden alabilirsin sadece şampuanla kafa derisinden çıkıyo saça zararı yok en azından onunla idare edebilirsiniz fiyatı 50 ila 65 arasıdır.

    0|0
    1|0
  • Baharın 3'e vurdurdum saçlarımı ohh bee dedim tavsiyemdir deneyin

    0|0
    0|0
  • Ben saç abartılı saç boyamasini trajikomik buluyorum insanın kendi saç sağlığı ile oynaması çok vahim bir durum ileride kel olma riski artacaktir bu konuda siz yanlış yapıyorsunuz bu benim fikrim ve düşüncem ama karar sizin

    0|0
    0|0
  • Neva Root Touch Up Saç Dipleri İçin Anında Kapatıcı Sprey’i saniyeler içinde uyguluyorum, gri saçlarıdan anında kusursuz bir şekilde kurtuluyorum 🤗

    Tişikkirler Neva root touch up

    0|0
    0|0
  • Kuaför olarak bombayı patlatıyorum.. kuaörünüz ayağınaza geldi dip boya röfle baleyaj topuz kesim manikür pedikür masaj yapılır 5 dakika da teslim edilir 🤪🤪🤪🤪🤪

    0|1
    0|0
  • En iyisi kendi doğal rengi millet te sarı takıntısı esiyor resmen. Mahsun şarkısında oynasan bari kimin yarııı çok renkli olucam diyorsan saçlarınla değil aklınla ve hayallerinle renkli ol. 🌈😁

    0|0
    0|0
  • Bir havucun büyüyüp olgunlaşmasına bakın saçları yemyeşil ve gür havucu yok saçlar kurumuş sararmış dökülmüş ama havuç olmuş yani doğallık tabiatın kendisinde var

    0|0
    0|0
  • bir şeyleri gizlemek zorunda olmaktan bıktım neyse o olmayı başarmaya çalışıyorum ama sonuçlarından da memnun kalmıyorum bazen üzülüyorum tabi.

    0|0
    0|0
  • Bende bir zamanlar saöımı siyaha boyamıştım ben güzel sadırdım ama kimse saçımı beğenmezdi kanıtı

    0|0
    0|0
  • Doğal rengiyle bırakılması bence daha makbul, bunun dışında saç bakımı oldukça önemli..

    0|0
    0|0
  • Bende bir zamanlae saçımı boyardım iite kuaförde çalıştığım hallerim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    364

Benzer Benceler

Yükleniyor...