SAÇ BAKIM

SAÇ BAKIM

2018 Kış trendi: Gizlenmiş saçlar! Bluz, kazak ve özellikle fularların arasına sıkışmış gözüken saçları çekici buluyor musunuz?

Eğer saçlarınız uzunsa birçok modeli kullanabilme gibi bir imkanınız vardır..2018 Kış trendi: Gizlenmiş saçlar! Bluz, kazak ve özellikle fularların arasına sıkışmış gözüken saçları çekici buluyor musunuz?Örneğin; Bluz, kazak ve özellikle fularların arasına sıkışmış gözüken saçlar ünlü markaların koleksiyonlarında oldukça kullanıldı. Kışın saçlarınızı hem soğuktan korur hem de sizi şık gösterir..

Fularların arasına sıkışmış gözüken saçları güzel buluyor musunuz?
#Meczup


1|0
10186

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben kenkül seviyorum

    1|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 85

  • Bu mevsimde saçlar fazlasıyla elektriklendğinden iyi vakslarla yumuşak spreylerle kontrol edilmelidir. kısa saçlara kıyafet önemli olmaksızın kabarık saçları, uzun saçlarada düz tavsiye ederim.

    1|0
    0|0
  • Sac dedigin rüzgarda ahenkle dans etmeli saga sola sıkısmamalı 😂😂

    0|0
    0|0
  • Hayır çekici ve güzel bulmuyorum, bence gösteriş amaçlı yapılan bişey ve iyi görünmüyor bu tarz saç modelleri

    0|0
    0|0
  • Yakışana yakışıyor, yakışmayana yakışmıyor 😂 benden bu kadar çok değişken çünkü

    0|0
    0|0
  • Evet severim ama kasıtlı yapıldığını hiç bilmiyordum.

    0|0
    0|0
  • Kişisine göre değişir bence ama genelde de hoş duruyormuyor değil.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle bana itici geliyor ama kişiye göre degişir

    0|0
    0|0
  • Kötü duruyor, bir kadının en önemli makyajı saçıdır!

    0|0
    0|0
  • Bence olmuyo saclar gizlenmemeli bakımını güzel yap havanda olur şeklinde

    0|0
    0|0
  • Çekici

    1|0
    0|0
  • Çok hoş duruyor.

    1|0
    0|0
  • Hayır güzel durmuyor.

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Evet buluyorum

    1|0
    0|0
  • Gayet güzel...

    1|0
    0|0
  • Valla bilmiyom

    0|0
    0|0
  • iyi duruyor yapın benden izniniz var.

    0|0
    0|0
  • Hayırr

    0|0
    0|0
  • Sağdaki karı neden öyle bakıyor anlamadım :/

    1|0
    0|0
  • Karbonat işe yariyor deneyin

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    65

Kızlar Ne Diyor 101

  • Gizli olan her şeyi severm: )

    1|0
    1|0
  • Saçın uzun olmasında sıkıntı yokta öyle bana daral gelir ben çok uygulamam herhalde.

    1|0
    0|0
  • Bu kadınlar elektrik akımına kapılıp, saçları tavana kadar dikilse de yine güzel yine alımlı. Bunu ben yapsam “Kız boğuluyor galiba yetişiiiiiiin” diye bağırmaya başlarlar.

    0|0
    0|0
  • Davulun sesi uzaktan hoş gelir. O saç 2 dk içinde elektrikleniyor. Nefret edilesi..

    1|0
    0|0
  • Kırmızı bluz kırmızı ruj ve düz saçlar bence mükemmel gözükür

    0|0
    0|0
  • Bence fularla sıkıştırmaktansa ideal olan beredir. Bere hem sıcak tutar, hem de tatlı durur.

    1|0
    0|0
  • Pazartesi kontrol gününde yaptığım çözüm moda mı olmuş şimdide

    1|0
    0|0
  • Hoşuma giderdi zaten bu görüntü, hoş görünüyor bence lakin şu an bunu yapacak saç yok bende :D

    0|0
    0|0
  • Çok eskiden beri yapılan bir şey zaten podyuma yeni mi taşınmış 😂

    0|0
    0|0
  • Saçlar bence asla saklanmamalı onlar gibi anlık olunca olabilir anca

    1|0
    0|0
  • Sabahları ise giderken aceleden böyle kalıyo genelde meğer bir stilmis

    0|0
    0|0
  • Ben bunu kac senedir yapiyorum zaten yeni mi moda oldu :D

    1|0
    0|0
  • Yani aslında fazla güzel bulmuyorum ama bazen çok rahat oluyor :)

    0|0
    0|0
  • Uzun saçları güzel buluyorum ama bakımı hem zor hemde cazip değil neden ćünkü saç sagligima önem veriyorum genelde ya örüyorum ya da topluyorum.

    0|0
    0|0
  • Saçlarım uzun hiçte düzgün şekili kullanamıyorum Murat kekikli gibi dolanıyorum ortalıkta epey dağınık 😄

    0|0
    0|0
  • Hah elektriklenen ve kabaran saçları düşünmüş caanım moda

    0|0
    0|0
  • Kazak falan rahatsız eder ama atkı ve şalların altında kalınca güzel duruyor.

    0|0
    0|0
  • Ben hep yapıyorum zaten ve yıllardır yaptığımız modamı oluyor

    0|0
    0|0
  • Kişin açık renk kalın fularlarin arasinda uzun saç bir harika

    0|0
    0|0
  • Yok la

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    81

Benzer Benceler

Yükleniyor...