Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

1- Çevresinde sürekli tatlı, sevimli, şeker kız imajı çizerler

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Bu tarz kişileri küçük çocuk gibi sevebilirimmm. 🙈

2- Olduğundan daha küçük gözükürler

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Zayıf yüzlü kadınlar daha çekici daha asi dururken tombul yanaklı kadınlar daha çok baby face olur.

Kısacası " Tombul yanaklar kadınları genç ve sağlıklı gösterir."

3- Yüzleri çabuk çökmez

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Genellikle hızla kilo veren kişilerde görülür bu durum.

4- Yüzlerini ince , zayıf göstermek için yüz kontürlemeye ihtiyaç duyarlar

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Bu kadarı da fazla gerçi ama 😕

5- Genellikle uzun saç kullanırlar

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Çünkü kısa saç modellerinde genellikle yüz daha ön plandadır. Nedeni ise kısa saçta alın ve yanaklar açılır...

6- Saçlarını asla ortadan ayırmazlar!

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Ortadan ayrılan saç yüzü daha yuvarlak ve tombul bir görünüme sokar. Bu yüzden tombul yüzlü bayanlar genellikle saçlarını yandan ayırmayı tercih ederler.

7- Yüzden çekilen resimlerinde " Bu kız kesin tombuldur. " imajı verirler

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Evet , kötü yanlarından biri.👍

8- Erkeklerin genellikle tercih ettiği kız tipleridir

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Nedeni ise ; Daha masum daha sevecen durmaları.

9- Hamilelikte yüzleri tombiş tombiş olur

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Hamilelikte belli bir dönemde el , ayak ve yüzde şişme olur. Tombul yüzlü bayanlar için artı bir durum mu eksi bir durum mu orasına siz karar verin. 😊

10- Sürekli yakınlarınızın yanak sıkmasına maruz kalırsınız

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum

Oy sen ne tatlısın öyle agu gugu 😂

Başka bir bencede görüşmek üzere 👋

Sadece Tombul Yüzlü Kadınların Anlayabileceği 10 Durum
14
33
Görüşünü yaz

Senin Görüşün Nedir?

En İyi Kız Görüşleri

  • Gizli Üye

    Aynen hepsi doğru ve biktim yemin ederim ki bıktım kısa saç seviyorum ama kullanamıyorum berbat duruyo :(

    Görüş hala geçerli mi?
    • rmysozdmr

      😊 öyle deme cok tatlı oluyorsunuz. Ayrıca uzun sac her daim güzeldir.

    • Gizli Üye

      Güzel de bir kemikli yüzle kısa saç ne kadar modern duruyo bıktım da mısır püskülü gibi gezmekten

    • rmysozdmr

      Benim yüzüm öyle tombul değil daha çok kısa saç yakısır banada veya toplu :) ama yinede uzun saçtan asla vazgeçmem. Aslında saçına iyi bakarsan çok hoş durur.

    • Hepsini Göster
  • 06sesligüldüm

    Ben seviyorum bu yüz şeklini benimde öyle yaşlanmıyosun hep yaşını küçük söylüyorlar😂😂😂✌

    Görüş hala geçerli mi?

En İyi Erkek Görüşleri

  • boheminsan

    Yüzü de tombul olsun kendi de tombul olsun. sever sayarız kendilerini. :) Tombul hatun candır.

    Görüş hala geçerli mi?
  • Nymphslord1905

    siskolarin kendini avutma benceleri olmus.. kizlarda kiloya tahammülüm sifir

    Görüş hala geçerli mi?
    • rmysozdmr

      Hayır. Vücudu zayıf olupta yüzü tombul olan tanıdığım çok fazla kişi var. Sadece kilo ile alakalı değildir yüz tombulluğu.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

3112
  • irem_unalxw

    tombul evet ama tatlı imajı hiç yok. ne kadar zayıf olsak da yüzümüz hep bizi 80 miş gibi gösterir

    • rmysozdmr

      Hayır öyle düşünme :) bence tombul yüzlü olmak insanı daha genç gösteriyor.

    • irem_unalxw

      alakası yok. fotoğraflarım tamamıyla yanak!

  • Freedom12

    😑😑😒 yanaklarımın sıkılmasını sevmiyorum gına getiriyorlar.

    • rmysozdmr

      😊😊 haha. Demekki çok tatlı bir şeysin

  • Simayrüzgar

    Bende Őyleyim tombiş bir yüzüm var ve dediklerin ayni banada uyuyor

    • rmysozdmr

      😊 o zaman tombul yüzlü olmama rağmen doğru tespitlerde bulunmuşum. Böyle demene sevindim.

  • MoonDarkness

    Sahsen ben kemikli ve seksi yüzü tombul ve tatlı yüze tercih ederim. Kendi yüzümü de hic sevmezdim küçükken arkadaşlarım hep yuvarlak suratliydi onlara ozeniyordum. Sonradan degerini anladim.

  • İremss22

    18 yaşındayım diyince inanmıyorlar en fazla 16 diyorlar yok artık yani beş yaşındayım beş sanrım birazcık da kısa boylu olmamdan kaynaklanıyor

  • recalar

    Çok tatlış oluyorlar ama ya. Ben çok seviyorum. Böyle yanaklarından makas almalık falan. :)

  • mOLii

    Benim ısırasım geliyor ve yapıyorum da tabi nazımın geçtiğine :P

  • som1fromthehell

    En çok da sonuncu olan.. Ya 19a geldik hala aynı şey yeter arkadaş.

  • Zehramm00

    Yaa biraz kiloluyum aslında çok ta değil yüzüm genetik olarak öyle ama sanki daha kilolu olduğum söyleniyor üzülüyüyorum...

  • ÇılgınımsıKız

    Ben olduğumdan küçük göstermiyorum ama heralde kilolu imajı veriyor.

  • Şirinbebekk

    Benim yüzüm ince ama yanaklarımı sıkınca ele avuca geliyo :D

  • Mümingirl

    Bende bundan muzdaribin 25 yaşındayım bebek gibi yanaklarım la uğraşıyorlar hiç hoş değil dkdkdkkd

  • Ceylanerr

    Ya bende anlamıyorum fizik olarak zayıf yüz olarak tombulum😁😁

  • bluetea

    Her zayifin yuzu zayif olmaz her tombulun yuzu tombul olmaz

  • aygötüm

    iyiki tombiş yanaklıyım :D

  • -Gözde1994-

    aynen :((

  • Zaramahi

    cok güzel olmus. ellerine saglik

  • cingöz21

    Ben😊

  • Işıldayanparıltı

    Yanak sıkma olayından az çekmedim ya

    • rmysozdmr

      😂 haha bende tombul yanaklı kız görünce illa sıkarım yanaklarını çok tatlı oluyorlar.

  • Fafin

    Agu gugu *3* bae suzyyyy

  • Esinbessli

    Maalesef

  • ykp56

    Sonuncusu en iyisi 😆

  • Asosyalkorecan

    Umji ve Suzy'i görmeye geldim 😂😂❤️💕💕

  • aslihanozgur38

    dur bir tonbul yanak bulup sorayım bilemedimm)

  • _ΛqresiF_

    Yanaklarını şamarlayasım gelior jdjdjf

  • Anteplişeker

    Kendimi sevme nedenlerimden biri 😊😊😊

  • Aynı ben😊

  • ŁŁŇƗĆҜ

    yüzleri kırışık olmaz

  • Kanatsızzzz

    Hepsi doğru guzel bir bence 😂😂

  • BekirD

    Aynen benimde hoşuma gider yuvarlak yüzlü kadınlar

  • SP0ILERMAN

    Çok güzel bir bence olmuş ellerine sağlık.

  • jadærklig

    Benim pek de anlayamadığım durumlar. :)

  • liliaaaa

    Bayan yanak olmak :)

  • kaanbalım

    ben seviim

  • bulutumsukız

    Dogru valla

  • Gizli Üye

    Hepsi doğru

  • Gizli Üye

    zayıfım hatta fitnes a gidiyorum uzun zamandır. ve yüzüm tombul maalesef bu yüzden yakın çekim fotoğraflarıma bakan herkes şişman olduğumu sanıyor cry :/

  • Gizli Üye

    Yinede en çekici kadın tipi böyle yüze sahip olanlardır.

  • Gizli Üye

    eline saglik, guzeldi

  • Gizli Üye

    Güzel bir bence olmuş.
    Yanaklarını sıkasım geldi.

  • Gizli Üye

    Ne olursa olsun onlar çok sevimliler bence :)

    • rmysozdmr

      Kesinlikle öyle :) zaten bencemdede kendilerini övdümm.

  • Gizli Üye

    Evet aynen öyle

  • Gizli Üye

    Yararlı bir paylaşım emeğine sağlık. :)

YÜKLENİYOR...