Kendimi hiç beğenmiyorum?

Yüzümde sivilceler olduğu için kendimi hiç beğenmiyorum aynaya bakmakta istemiyorum nefret ediyorum kendimden geçenseneki veya küçüklük hallerim çok güzel ama Şu an çok çirkinim ilaçta kullanıyorum yüzüm için ama kafaya çok takıyorum yüzümü sanki heran birisi yüzümle dalga geçicek gibi hissediyorum geçende oldu zaten nasıl kurtulurum bu düşüncelerden psikoloğa mı gitsem


0|0
27

En İyi Erkek Görüşü

  • Kafana taktığın konuya bak ama neyse güzellik tribine girenlerden değilsin en azından :D
    Bnde öyle mayın tarlası gibiydim birsürü sivilce vardı. Doktorum bir ilaç başladı valla hepsi geçti çok az kaldı hala kullanıyorum 8 aylık ilaç ben 6. Aydayım. Roaccutane var ya ona başladım süper ilaç takma kafana git doktora kan tahlili yapıyorlar eğer sonuç uygunsa başlıyor. Her ay kan veriyorsun tahlil sonucuna göre yazıyor ilacı.(doktor yazmadan alamazsın)(tehlikeli bir ilaç yan etkisi fazla oyüzden doktor kontrolünde kullanman gerek)
    Yani kısaca takma kafana çözümü var

    0|0
    0|0
    • Epilepsi hastasıyım hap kullanamıyorum sadece krem malesef

    • Aa :(
      Af edersin o zaman dicek bişeyim yok. Kremlerle geçer umarım

    • Ne affı 😂 Umarım geçer çok teşekkür ederim 😃

En İyi Kız Görüşü

  • Roaccutan kullanıyorsan sevin bence

    0|0
    0|0
    • Kullanmıyorum

    • Hepsini Göster
    • Tamam gidicem bir konuşıyım annemle

    • Konuş bence de.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 6

  • Tuzlu su ile yüzünü her gün Pamuk'la temizle sağlıklı beslen yeşilliği bol tüket bol bol yeşil çay iç vucutta ki yağları dişarı atarmış. Düzenli uyku temiz hava. Afgan yağı yüzde ki sivilceleri yok edermiş ama kesin bir bilgim yok internetten araştır istersen.

    Üstelik gençken sivilceli insanlar yaşlanınca yüzlerinde daha az kırışıklık olurmuş. Bence sevinmen lazım botoxa ihtiyacın olmıcak en azından.

    0|0
    0|0
  • bende begenmiyorum bosber

    0|0
    0|0
    • boşveremiyorum ki çok kafaya takıyorum güzel insanları gördükçe

  • Ben onceden de cirkindim ya
    Hatta cok üzülüyorum buna cogu kisi de dalga geciyor
    Seninki gecici keske benimkide oyle olsa
    Sabret biraz gecer iste

    0|0
    0|0
    • Küçük birşey değilki kafama takmıyım bunlar geçse bile iz kalmasından çok korkuyorum ya insanlar nasıl birşey Allahın yarattığıyla korkusuz dalga geçebiliyorlar bence hiç sıkılma güzellik çok göreceli bir kavram

  • seninde derdini s. keyim

    0|0
    0|0
    • Sen kim köpek laf yapıyon bana 😂 Gevşeğe bak ya

    • Hepsini Göster
    • kim napcak kız seni şlkjh

    • Ne alaka

  • yazın bol bol denize gir gcer ya da tuzlu suyla yıka hergün deniz yoksa

    0|0
    0|0
    • İzmirdeyim zaten çoğunlukla denizdeyim yazları teşekkür ederim😂

  • Aferin kız sana kendini beğenmişlikten iyidir mısına koyim

    0|0
    0|0
    • 😂😂😂 artıları bunlar sanırım

Kızlar Ne Diyor 1

  • Buv kadar kafaya takmamalisin. Biliyorum diyince olmuyor ama

    0|0
    0|0
    • Aynen olmuyo ama yinede teşekkür ederim 😃

Yükleniyor... ;