Bu pantolon çok mu açık 😍❤?

Bu pantolon çok mu açık 😍❤?
Çok mu açık sizce? Degiştireyim mi? :)


0|1
5373

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 73

  • havalar daha ısınmadı o kadar yaw :/ 1.5 ay daha bekleyemez misin acaba :/
    :D :D

    0|1
    0|0
    • Daha dışarda giymedim yahu 😄

  • Gitmeye çalıştığın ilk seferde uzun yırtığın arasında ki ince parça kopacak biliyosun değil mi ://

    Fotoğrafta hoş duruyor fakat kız arkadaşımın giymesine müsade etmezdim.

    0|0
    0|0
  • Pantolon değil ki bu

    0|1
    0|0
  • Moda diye kandırıp malzemeden çalmışlar.

    2|0
    0|0
  • Kiza yakismis ama yirtiklar cok fazla kesilmis ben bunu giyerken yirtsrim parpaklarim takilir😂😂

    0|0
    0|0
  • Yani hiç giymesen daha iyi.

    0|0
    0|0
  • :D :D Etek giy daha iyi :D

    0|0
    0|0
  • Pardon hangi pantolon? göremedim de.

    0|0
    0|0
  • hayır değil

    0|0
    0|0
  • para toplayalimda pantolon alalim sana

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • bence çok iyi

    0|0
    0|0
  • Bunun yerine şort giymek daha mantıklı değil mi?

    0|0
    0|0
  • yoo hiç biyerin gözükmüyo ki gayet kapalı :)

    0|0
    0|0
  • Asiri kapali biraz daha ac bence

    0|0
    0|0
  • Çok iyi

    0|0
    0|0
  • Bu pantolon muymuş

    0|0
    0|0
  • Giymesen olacak derecede

    0|0
    0|0
  • tam senlik.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    53

Kızlar Ne Diyor 52

  • Beğenmedim.

    0|0
    0|0
  • Begenmedim

    0|0
    0|0
  • O pantolon mu

    0|0
    0|0
  • Yok canim sende :P

    0|0
    0|0
  • Açık değil ama çok kötü :d

    0|0
    0|0
  • Açık değil ama çirkin. Ben bu kadar büyük yırtıklar yerine hafif eskitilmiş pantolonlardan daha çok hoşlanıyorum

    0|0
    0|0
  • o pantolonmu?

    0|0
    0|0
  • Bence evet açık

    0|0
    0|0
  • Yo güzel

    0|0
    0|0
  • köpek parçalamis gibi.

    0|0
    0|0
  • Tarz diye neleri giyiyonuz ya.

    0|0
    0|0
  • O. ne öyle yaa köpek saldirmis gibi 😕😕😝😝😝

    0|0
    0|0
  • 18 yaşında falansan gayet uygun

    0|0
    0|0
  • Hoş durmuyo :)

    0|0
    0|0
  • fazla yırtık.

    0|0
    0|0
  • Pitbull saldırmış

    0|0
    0|0
  • Resmen kotu alıp yırtmışlar

    0|0
    0|0
  • Bu mu pantolon

    0|0
    0|0
  • Hic giymeseydin daha iyiydi

    0|0
    0|0
  • pantolon nerde

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    32
Yükleniyor... ;