Sizce hangi elbiseyi günlük hayatta rahatça kullanabiliriz?

Sizce hangi elbiseyi günlük hayatta rahatça kullanabiliriz?Sizce hangi elbiseyi günlük hayatta rahatça kullanabiliriz?

0|1
1113

En İyi Kız Görüşleri

  • bence 3 cunku bende gunluk hayatimda gayet rahat bir sekilde kullaniyorum bu tarz elbiseleri hem hos gozukuyo hemde spor bir goruntu yaratmaya yardimci oluyo

    1|0
    0|0
  • Lacoste Kadın Regular Fit Lacivert Elbiseyi rahatlıkla kombinleyebileceğimi düşünüyorum.

    1|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşleri

  • A şıkkı çok güzel ve hesaplı bir elbise olmuş. Ama uzun çizgilere dikkat et :D her bayana uymaz.

    1|0
    0|0
  • Nautica Kadın Lacivert Elbise
    Lacoste Kadın Slim Fit Lacivert Elbise

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

911
  • Nauticina ise başka bişeye gerek yok. Nauticina her yerde kullanılır

    1|0
    0|0
  • İlk resim diyorum Kadıköy yani.

    1|0
    0|0
  • Hepsi

    1|0
    0|0
  • Baya rahat

    1|0
    0|0
  • D seçeneği gayet kolay giyilebilir

    1|0
    0|0
  • 2. Elbise birazcik guzelmis diğerlerini sevmedim

    1|0
    0|0
  • A kesinlikle en rahatı

    1|0
    0|0
  • Hepsi kullanılabilir

    1|0
    0|0
  • Nautica 2 ve 3 oldukça rahat görünüyor.

    1|0
    0|0
  • Illa bir yerleriniz acikmi gezme zorundasiniz

    0|0
    1|0
  • 2. iyi

    1|0
    0|0
  • Lacivert güzel görünüyor👍

    1|0
    0|0
  • A diyorum başka bişey demiyotum 😉

    1|0
    0|0
  • 5 fena degil pr uzmanimiz:)

    1|0
    0|0
  • İkincisi guzel

    1|0
    0|0
  • lacivert elbise

    1|0
    0|0
  • Birincisi güzelmiş ama bu kadar para verilmez :D

    0|0
    0|0
  • ben giymem bunları yaaa ne biçim bunlar

    0|0
    0|0
  • Hangisi sensin?

    0|0
    0|0
  • bdf olanlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...