Nedir bu kızlardaki, ''Aleyna Tilki'' kıskançlığı?

Şimdi hatun kişilerin gazabına uğramak var bu başlıkla ama, bakıyorum kızın boyu şuysa ben neyim, erkek gibi falan diyor kızlar. Hani bizim Murat Boz, Çağatay Ulusoy gibi isimleri kıskandığımız söylenir ya, kızların bu Aleyna Tilki kıskançlığı nedir? :D

Bana göre güzel mi, güzel ama daha güzel kadınlar bir sürü. Fiziken on numara. Kıskanmayın kızın başarılı yükselişini yahu :/

Nedir bu kızlardaki, ''Aleyna Tilki'' kıskançlığı?

Güncellemeler:
Burada saçma sapan, yok 16 yaşında kız hakkında nasıl konuşuyorsun gibi cevaplar olmuş.
Kız benim ilgi alanıma girmiyor o yönden, ben her yönüyle eleştiri aldığını gördüm kadınlardan onu yazdım.
Sapık gibi canım canım sözlere cevap veriyorum, her erkeği bir tutmamayı öğrenin artık. Şurada bile bir kadına özel mesaj atmışlığım yoktur benim. Sapık diyenlere sözüm, sapığınız olmamasını kıskanmışsınız sizde belli. 😂

3|2
22392

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 223

  • Kıskanmakla alakası yok. Kız hem yüz hem de fiziken güzel ama büyük duruyo yalan değil benle yaşıt ama 20 üzeri gibi. başarısınıda kıskanmıyoruz. Bu ülkede gerçek sanatçılar sanatçı diye kabul edilmediğinden önü açık.

    1|0
    0|0
  • Ya işte kız güzel şimdi niye yalan söyleyelim başarmış bişeyleri birden patlama yapıncada erkekler başladı aleyna tilki demeye ee bizimkilerde kıskandı doğal olarak 😂😂

    0|1
    0|0
  • Valla hem ses hem fizik enfes. 16 yaşında böyleyse ilerde uuu beybi diyorum ben 😍

    0|1
    0|2
    • Böyle düşünen hatun kişilerde var işte. Bu arada teyze kızım sandım sizi bir baktım hatta resmini yollayıp şaşırtacaktım ama yollanmıyor :D İkiz mi yaratıldınız acaba öyle kesin :D

  • daha 2000 li bir kizin ekranlarda seksi durmaya calismasi, boyle yasinin kizi degil de sanki 20-30 yas araliginda gibi seksi pozlar vermesi igrelti duruyor acikcasi.

    3|1
    0|0
  • Neden kıskanayım allah daha iyi yerlere ulastirsin. Bir seyi ben yapamadigimda ya da benden daha iyisini yapan insanlar olduğunda taktir etmek gerekir kıskanmak değil.

    0|1
    0|0
  • Kıskanılacak bir tarafı yok ki birileri elinden tutmuş gelmiş buralara tebrik edelim ama gelip geçici olacağını düşünüyorum fazla abartıyorlar her zaman ki gibi

    0|1
    0|0
  • Valla onnumara kız, kariyeri de iyi, yaşına göre yok okula gitmesi gereken yaşta orda burda oynuyo diyen gerizekalıdır mk, kızı harbiden çekemiyorlar. Valla başarısı hiç eksilmesin, brn seviyorum

    0|0
    1|0
  • kız henüz 16 yasinda , kliplerindeki hareket 16 yasinda ki bir kıza yakışmıyor. demiyorum ki kapansin ama her yasin güzelliği vardır. Ayrıca o kadar küçük olup çirkin olması bir tuhaf olurdu , sektör de malum olanlar.

    0|0
    0|0
  • Kardeşimle yaşıt niye kıskanıyım. Sizde artık küçük çocukların fiziği hakkında yorum yapmayın.

    2|2
    0|0
  • 16 yaşında o kıyafetlerle kaç milyon insanın karşısında kendini göstermek diyorsan hayır kıskanmıyorum. Ayrıca instagramda eski fotoğraflarına bakarsanız çok da güzel değil

    1|1
    0|0
  • Evet kıskanıyorum ben :) Fizik, güzellik, ses. Hepsi var yahu :( birde 16 yaşında ne diyeyim artık. Bizede hak verin lütfen :)

    1|1
    0|1
  • Sadece fiziği güzel o da kadınların %70'inde var. Karakterine, kendi öz benliğine saygısı olmayan kadınlar memesini, kıçını açarak komplekslerini kendini pazarlayarak kazandığı tatmin edici iltifatlarla örtmeye çalışıyorlar. Yazık ki aptal erkekler de bunların yalakçısı. Fakat bu kadınlar kendilerini fiyat üzerinden değerlendireceğinden "ceb"e bakacaktır, o da sizde yok. Sonra ortalıkta "kadınlar zengin koca istiyor, paraya bakıyor" diye dolanmayın.

    1|0
    0|0
  • ne alakası var kız üniversiteye hazırlanma yaşındayken sahnelerde göğüsünü açarak dans ediyor. Ayrıca daha güzel fiziği olan insanlar var. Kıskançlık değil ki bu hakediyorsa hakediyor evet başarılı

    0|1
    0|0
  • Kızı ilk defa burda duydum. Onun yaşına yakın olanlar kıskanabilir başarısını ama olgun insanlar kıskanmaz. Ayrıca 16 yaşındaki bir çocuğun böyle bir hayatı olması üzücü.

    1|0
    0|0
  • Ya tipini güzelliğini sesini falan geçtim de ben "bahsetmek" yerine "bash etmek" yazmasına takmış durumdayım 😂

    0|1
    0|0
  • Kızı kıskanmıyorum fiziği ve dansı gerçekten çok güzel klipden bu anlaşılıyor Ama bu sektörler için daha zamanı vardı diye düşünüyorum Umarım sarhoşluğuna kapılmadan devam eder

    0|1
    0|0
  • Kızlardan daha çok erkekler kıskanıyor bence😂 kafayı bu kızla bozmuşusunuz bize laf atıyorsunuz niye kıskanalım kızı

    2|1
    0|0
  • Allah aşkına o kıza gelene kadar türkiyede ne kızlar var kıskanılacak ki ayrıca daha çocuk bu kız benim kardeşimden bile küçük 😂😂 kendi adıma söylüyorum çapım bile olamaz 😂😈

    0|1
    0|0
  • kız 16 yasında yetenekli tas güzel çok amaçlı ben ise 18 yasında patates 😂

    0|2
    0|1
  • Fiziği iyi tipi normal dediğin gibi daha güzellerde var ama bu kızda fena değil yani
    Kıskanmalarını normal karşılıyorum 😂

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    183

Erkekler Ne Diyor 92

Benzer Benceler

Yükleniyor...