Evleneceksen gel?

Arkadaşlar evleneceksen gel programını hiç kaçırmıyorum bence çok zevkli 😃 benim gibi bağımlısı var mı dedikoduya açıksanız buyrun konuşalım 😉


0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 16

  • Geldim Kanka

    1|0
    0|0
  • bekir ve ipek yüzünden izlemiyorum. sdj

    1|0
    0|0
  • Arada denk geliyorum Uğur arslan bigün kendini tutamayıp kahkahayı patlatacak gibime geliyor 😂😂

    1|0
    0|0
  • Sonra 'bo olko noyo olorlomoyor' ulan giidp saçma salak şeyler izlerseniz tabi gelişmez anca kendinizi aptallaştırın

    0|0
    0|0
    • Ah tatlım kusura bakma izlemeden önce senden izin almadım sen saçma sapan yorum yapasın diye sormadım bu soruyu gereksiz konuşacaksan susacaksın !

    • 1 Tatlın değilim laflarına dikkat et. 2 izlediğin programlardan seviyen anlaşılıyor zaten.

  • Zuhal topal üstüne program yok kanka

    1|0
    0|0
  • valla daha televizyon izlemiyorum onun daha nasıl bir şey olduğun da bilmiyorum :D

    1|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Sevmem dedikodu yapılan ortamları

    1|0
    0|0
  • Alayı cast onların

    0|0
    0|0
  • Aman sakın ha muhabbetini açma 😰😰

    0|0
    0|0
  • O zaman git

    0|0
    0|0
  • Izlemiyorum

    0|0
    0|0
  • Hiç taragimda değil

    0|0
    0|0
  • Sacma sapan programlar. Cogunun amaci evlilik değil tanınmak sadece

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor... ;