Hande Ercel sizce de cok abartilmadi mi?

Gunesin kizlarinda bende begeniyordum ama su son dizisindr saçları falan bilmiyorum olmamis gitmemis sanki.


0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • Aynen son dizide çok leş görünüyor, suratı çok geniş ayrıca göğüs falan da yok kızda, çok daha güzelleri varken neden bu kadar popüler oldu anlamadım

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • ciddi anlamda fazla abartılıyor ergen hayranları sağ olsun ne diyim o kadar abartılıcağı bir şeyi de yok fizikten ve güzellikten ergen hayranları abartıyor. yani güzel kız ama öyle aman aman abartılıcağı bir şey yok neredeyse her güzel kız gibi ve ondan daha güzel kızlar var. ama gerçekten oyunculuğu kötü.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • www.kadinlarkulubu.com/.../ kızın kafa küre resmen

    0|0
    0|0
    • Yok tatlis kiz ama abartildi

    • sempatikliği var belki güzelde denir ama seksilik 0 o yüzden benim gözümde sıradan

  • Evet bu soruyu sorarak sen de abarttın

    0|0
    0|0
  • Lady Dee'ye benzetiyorum.

    0|0
    0|0
  • o kızı hiç ama hiç beğenmiyorum. zaten benim beğendiğimi millet beğenmez. milletin beğendiğini ben

    0|0
    0|0
    • Ya guzel kiz ama gunesin kizlarinda daha bir baskaydi. Bir de cok abarttilar

    • dizi izlemiyorum kızı da paso burda paylaşıyorlar öyle tanıdım

  • hande erçel çok abartılmadı mı? sorularından bile bıktım yani daha ne diyeyim

    0|0
    0|0
  • Fazlasıyla

    0|0
    0|0
  • Gene mi bu kız ya iyice nefret ettim yani

    0|0
    0|0
  • sempatik kız

    0|0
    0|0
  • Şu kızı yiyeyim de hakkinda konusmasinlar artik

    0|0
    0|0
  • Cok fena kiskaniyorum demiyorsun da.

    0|0
    0|0
    • Ya niye kiskanayim guzel oldugunu da soyluyorum zaten begeniyorum da ama abartilacak bir sey yok

    • Hepsini Göster
    • Hic gamzeli kiz gormedin galiba 😄

    • Kiza gerek yok ben gamzeliyim zaten :) o da gamzeli o yuzden :)

  • Adından da fotoğraflarından da bıktım o kızın.

    0|0
    0|0
  • ne hande erçel miş arkadaş gelip bana sevgilim ol dese yürü git şurdan asalak derim.

    0|0
    0|0
  • ben o kızı hiç sevemedim

    0|0
    0|0
  • recel oldu resmen

    0|0
    0|0
  • Sıradan bir tipi var

    0|0
    0|0
  • ona tecavüz eden erkeğe ödül verilsin bıktık ya

    0|0
    0|0
  • Foktan bir kix

    0|0
    0|0
  • Hiç güzel değil ya ne abarttnz

    0|0
    0|0
  • o kızı tepelere çıkardılar ama bence abartısı cok fazla. haddinden fazla abarttılar

    0|0
    0|0
  • aynen ya 2 sene sonra yaslanır o kız :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 23

  • Aynen oyle canim bende su son dixisinde hic begenmiyorumm

    0|0
    0|0
  • Rolü çok abartı sahneler çok abartı bayıyor ya

    0|0
    0|0
  • çok kötü olmuş
    doğallık herşey

    0|0
    0|0
  • Aynen. Dizisi de ergen dizisi

    0|0
    0|0
  • Evet abartıldı

    0|0
    0|0
  • Demeyin bana şunun adını..

    0|0
    0|0
  • Ne handeymiş be.

    0|0
    0|0
  • Bencede abartiyorlar🚬

    #patates

    #rr

    0|0
    1|0
  • Makyajsiiz halini gorelim bid

    0|0
    0|0
  • çok kendini begenmiş geliyor ya

    0|0
    0|0
  • Gına geldi artık

    0|0
    0|0
  • Foto falan ekleseydin bari :D

    0|0
    0|0
    • Tanimayan mi var 😄😄

    • Ben gerçekten tanımıyorum merakta ettim ama siteden çıkıp bakmakla uğraşmak istemiyorum ama az sonra bir bakacam artik ^_^

    • Hahah tamam 😄

  • Evett

    0|0
    0|0
  • Ben pek sevmiyorum

    0|0
    0|0
  • Adini gorunce korkuyorum artik

    0|0
    0|0
  • Güzel kız ama bencede abartılıyo 😄

    0|0
    0|0
  • Abartıldı evet

    0|0
    0|0
  • Sımarık 1 dizide oynadi sonra hemen bas rolu verdiler sacmalik

    0|0
    0|0
  • Yeter valla sitece yildik su kızın adını duyduğumda bile sinirlenmeye başlıyorum 😒😒

    0|0
    0|0
  • O kızı beğenmiyorum fazla abarttılar

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    3
Yükleniyor...