Tv 8 de neden haberler yok?

Haber ile alakalı hiç birşey yok. bütün kanallarda haber bülteni var orda yok neden?


0|1

En İyi Erkek Görüşü

  • Tv 8 in amaci ulkemizin sosyo kulturel yasam tarzina darbe vurmaktir yaptigi yarismalarla turk kizlarinin ozgur olmasini evli bile olsa bak ne guzel issiz bir adada kadinli erkekli kalinabilcegini ve ne kadar medeni bisey oldugunu asilamak bu bir proje bana gore toplumu bir yone kanalize etmek adina

    2|0
    0|0
    • Sen saadet partılı mısın. #Dasdfghjkl

    • Hepsini Göster
    • Yok bende o kadar medenı degılım ben ne ak partı ne chp ben direk mhplıyım de sen sofi gibi konusuyorsun

    • @Anlascioglu kardes ben gozlemlerimi soyluyorum ulke terorle savasiyo millet surivar izliyo nesi dogru bunun bu kanalin da bir proje oldugunu dsunuyorum acunun da arkasinda bir guc var nasil bu kadar basarli kendi basina yaptgini zannetmiyorum bu da benim gorusum

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 29

  • Ada'm hane yapıtta kimseye bulaşmak istemiyor... Nasıl ki spor kanallarında normal haber bületni olmuyor tv8 de de aynı mantık

    1|0
    0|0
  • Daha güzel işte. Haber vermediği için seviyorum tv8 i bende

    1|0
    0|0
  • TV8 normalde de haber paylaşımı yapmıyor diye biliyorum. Acun Ilıcalı aldıktan sonra.

    1|0
    0|0
  • Yaban TV de neden sadece avlanma görüntüleri var? Kanalın prosedürü odur. Her kanal haber vermek zorunda değil. Beğenmeyen izlemez.

    2|0
    0|0
  • Tv8 milletin uyutuldugu bir kanal. Haber yayinlanmaz.

    1|2
    0|0
  • Zaten açıklama yapmıştı acun çok iyi haber kanalları oldugu için böyle bir rekabete girmiyorum sadece eğlence kanalı olcak diye

    1|0
    0|0
  • Acun un zeki bir adam olduğunu gösteren bir yönü daha bence yani...
    Çünkü haberleri kuşak çatışması çıkarıyor , farkında olmadan yanlış haber yapabiliyor ve ya ayrımcılık tarzı şeyler yaşanabiliyor verdiği habere karşı Acun bey de bu riski göze alıp ta izleyici kaybetmek istemiyor bence :)

    1|0
    0|0
  • acaba nasıl uyutulan bir toplum yaratabiliriz projesidir o yüzden. sadece haber için değil yaptığı programlar içinde söylüyorum.

    1|0
    0|0
  • Maliyeti yüksek acun bu işle uğraştığı için işi biliyor ve doğru olanı yaptı

    1|0
    0|0
  • Evet benimde dikkatimi çekiyo

    1|0
    0|0
  • önceden de haber kanalı idi... hayatta ne olacağım demeyeksin, ne oldum diyeceksin...

    1|0
    0|0
  • Acun en başından açıklama yaptı zaten tamamen magazin kanalı olacak diye

    1|0
    0|0
  • Orası eğlence kanalaı, uyutma kanalı da denebilir

    1|0
    0|0
  • Acun farkı

    1|0
    0|0
  • Demek haber seyretmek istemeyen bir kitle var..

    1|0
    0|0
  • yayın yasağı var ama acunun ki tercih meselesi sanırım

    1|0
    0|0
  • Bazı afedersin andavallar cok güzel felan demiş burdan öncelikle onlara merhaba :) Abi haberin nesi kötü? Nedir yani ülkenizdeki trajik ya da trajikomik olaylardan rahatsız olmak bir silkelenip kendinize gelin.

    1|0
    0|0
  • yapacak bir sey yok. böyle daha iyi para kazanacağını düşünüyor ve onun için önemli olan bu.

    1|0
    0|0
  • çünkü acun öyle istiyor

    1|0
    0|0
  • Acun'un kanalı olduğu için

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 18

  • Tamamen beyin uyusturma, halki gerceklerden uzaklastirip, yararsiz ve bos kafa yapmayi hedefleyen bir kanal o yuzden.

    2|0
    0|0
  • tv 8 haber yayınlamıyor çünkü.

    1|0
    0|0
  • Acun'un kanalı olduğu için yok

    1|0
    0|0
  • TV 8 eğlence kanalı çünkü, dram yok, realite yok. Full eğlence, şaklabanlık

    1|1
    0|0
  • tamamen eğlence kanalı

    1|0
    0|0
  • Daha çok eğlence üstüne.. Sen boyle sorunca bende bir düşündüm önceden aklıma gelmemişti ama zaten her kanalda haber bu da farklılık olsun

    1|0
    0|0
  • starda paramparça var uydurma kız

    1|0
    0|0
  • her kanal haber verıyo zaten bi" farklılık olsun dimi en iyisi

    1|0
    0|0
  • anca abuk programlar

    1|0
    0|0
  • Ay buna bile uyutmadır şudur budur diyenler gelmiş ya öleceğim.. Bütün gün elinde şeker patlatan insanlar burada uyutuluyoruz diye haykırıyor resmen. Her kanalda var zaten haber isteyen açar izler, internetten okur, gazete alır bu kadar basit. O adamın işi belli yarışma yapar ne alaka Acun ve haber. İşiniz gücünüz siyaset olmuş ya.

    0|0
    0|0
  • Haberi gec Survivor dan baska bisey cikmiyo gibi gorunuyo 😂😂

    1|0
    0|0
  • Ya Survivor oluyo ya da Panaroması bende hiç haber yayınlandığını görmedim :/

    1|0
    0|0
  • acun istemiyodur daha mantıklı açıklaması olamaz

    1|0
    0|0
  • Konsepti bu. Yalnızca eğlence içerikli bir kanal.

    1|1
    0|0
  • Acun'a sormak lazım

    1|0
    0|0
  • tv8 in sahibi Acun hatirlatirim

    1|0
    0|0
  • Hic bir zaman haber olmadi

    1|1
    0|0
  • Acun kanalı satın aldığında dedi ki tamamen eğlence üzerine kanal yapacağız

    1|1
    0|0
Yükleniyor...