Benzetilmekten Bıktım Yardım? (+1 her cevaba)?

Herkes beni su kiralik asktaki defneye yani elçin sanguya benzetiyor. Artik biktim. Gelen gecen haaa su kiza benziyon diyor. Ne yapayim siz olsaniz ne hissedersiniz. Kendimi olduresim gelio? Kizil saclarimi kesesim var

0|0
2132

En İyi Kız Görüşü

  • Onun kadar guzel olsaydin yolmak istemezdin oranni burani ;)
    Demek ki sen kendi kendini benzetiyorsun baskalarida benzetmiyor diye çatliyorsun kiz senden guzel diye falan fistan.. Boyle seylerle gelme karsimiza yemm olursun ;)
    Ha ama yok laflarimizi bize yutturmk istiyorsan koy bir resmini, eger oyleysen bizde diyelim ki vallahi oyleymis kusura bakma ;)

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

2031
  • Yazar burada gizli ego kasıyor :D :D Kes gitsin o zaman alla alla :D :D

    EGO
    https://www.dosbil.com.tr/images/loading.gif

    3|0
    0|0
  • Ahh benide Tom Cruise a benzetmelerinden bıktım...

    Bir hayaller bir hayaller..

    1|0
    0|0
  • Elçin Sangu açık ara bence Türkiye'nin en güzel kadını :) Ona benzetiliyorsan sende çok güzelsindir sevin bence :D

    0|0
    0|0
  • Elçin sanguya benzesen gider 100 rekat şükür namazı kılarsın kanka

    0|0
    0|0
  • Benzesen ne olacak yahu? Sen de guzel kizsin o zaman.

    0|0
    0|0
  • Beni de seri katillere benzetiyorlar :D takma boş ver.

    0|0
    0|0
  • Bilemedim göremedim seni.. hem elçin sanguda fena kadın değil yani.. Hatta güzel.. 😊

    0|0
    0|0
  • Seni görebilsem cevap veririm ama madem cevap istiyorum diyorsun resmini koy

    0|0
    0|0
  • Elçin Sangu popi olduktan sonra sitede Elçinler çoğaldı :d

    0|0
    0|0
  • Buraya dikkat çekmek için bunu yazdım demiyor da defneyi bahane ediyor snjdkasn

    0|0
    0|0
  • kafa gidik senin bunun için başlık actın ya hiç benzemiyosun elçin sanguya o açmazdı çünkü rahat ol

    0|0
    0|0
  • Ego tatmin etmenin başka bir yolu :D

    3|0
    0|0
  • :D şimdi bu iyi mi kötü mü cozemedm

    0|0
    0|0
  • Yalanına... 😀

    2|0
    0|0
  • saç rengini degiş olay biter:)

    0|0
    0|0
  • sklini tarzini degistir :)

    0|1
    0|0
  • kadın güzel değil ki, üzül bence

    0|0
    0|0
  • Gormek lazim benziyormusun

    0|0
    0|0
  • Ne var bunda bu kadar sinirlenecek?

    0|0
    0|0
  • Bence güzel bişey

    0|0
    0|0
  • Boyat

    0|0
    0|0
  • reklam kokan hareket bunlar!

    0|0
    0|0
  • evet ben oyum de ünlü olursun :D

    0|0
    0|0
  • Havalanma.

    0|0
    0|0
  • o kim benim yanımda havaları ahahahha

    0|0
    0|0
  • bir koysaydın kendini de biz karar verseydik

    0|0
    0|0
  • Resim at bakalım birde biz

    0|0
    0|0
  • Sen daha guzelsin bu sekil dusun.

    0|0
    0|0
  • Beyaz yap knk.

    0|0
    0|0
  • Niye? O kiz cok guzel

    0|0
    0|0
  • o bana benzesin de sende. D

    0|0
    0|0
  • ¿eee?

    0|0
    0|0
  • saç boyat

    0|0
    0|0
  • Deiş imajı

    0|0
    0|0
  • Reklamlar...

    0|0
    0|0
  • Niye fstk gibi kzsn demekki niye bozulynki buna ;)

    0|0
    0|0
  • lobido tavan yapmış sende

    0|0
    0|0
  • kes bakalım kısa saçlı ol

    0|0
    0|0
  • bence sen kamuran akkora benzıyorsun

    0|0
    0|0
  • saçını boyat :)

    0|0
    0|0
  • Ne var bunda bu kadar büyütecek

    0|0
    0|0
  • Abartma yeter

    0|0
    0|0
  • Ergen felan misin

    0|0
    0|0
  • O kadarmı çirkin sin

    0|0
    0|0
  • elcin sanguya benzesen bişeye benzersın

    0|0
    0|0
  • o kadar benziyosun yani

    0|0
    0|0
  • eminm benziosndr yahuuu.

    0|0
    0|0

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...