Ege dizilerini nasıl buluyorsunuz?

Ege dizilerini nasıl buluyorsunuz?

''Bence abartılı ve samimiyetsizler.''

Güncellemeler:
Ege dizilerine yapılan abartıya dikkat çekmek istedim ama bazı goygoycular lafı yanlış anlayıp gereksiz gereksiz yorumlarda bulunuyorlar. Soruyu doğru okuyun okumuyorsanız da yorum yapmayın.

0|1
1927

En İyi Erkek Görüşü

  • egeliyim , tüm türk dızılerınden nefret ediyorum , ege dızılerınden daha cok nefret edıorum şiveyı yapamıyorlar ! mallar

    1|0
    0|0

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

  • kurgu hep aynı seven erkek entırıka kavga bırde yöre dılı ıle konuşma amac reytıng baska bır şey yok hayat oyle gorundugu gıbı toz pembe olsa ıdı bugun ınsanlar coplerden ekmek yıyecek toplamazdı

    1|0
    0|0
  • Sadece yeşil deniz Gerçek ege dizisi diyebilirim abartıya kaçıyo bazen ama olsun ama diğerleri şivenin cılkını çıkardı. Kalbim egede kaldı Güzel köylü Bunların içinde ilk sırada Samimiyetsiz ve Abartılı

    1|0
    0|0
  • Gecçen ay izmire gidince Yeşil Deniz'in setine rastlamistim. Gayet samimi hoş insanlar. Diziyide denk geldikçe izliyorum. Egeliler iyidir.

    2|0
    0|0
  • kesinlikle samimeyetsiz artık köy dendiğinde aklıma öyle diziler geliyor ama gerçek çok farklı

    1|0
    0|0
  • sacma ve çok basit bir şey dizi olacak madem bir farklılığı güzel bir hikayesi olmalı

    1|0
    0|0
  • Ülkemizde pek tutmadı. Nedenini çözebilmiş değilim. 😒😒

    1|0
    0|0
  • Pek dizi izlemem ama eğlenceli oluyo bazı ege filmleri

    0|0
    0|0
  • şiveyi baya yapmacık yapıyolar buda çok itici oluyo

    0|0
    0|0
  • iiii

    1|0
    0|0
  • Guzel

    1|0
    0|0
  • şiveli hiç bir diziyi sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • Saçma buluyorum

    1|0
    0|0
  • Evet beybi öyleler

    1|0
    0|0
  • gereksiz çok

    1|0
    0|0
  • güzell

    1|0
    0|0
  • İlgim yok

    1|0
    0|0
  • dizi izlemiyorum

    1|0
    0|0
  • Aynen baydı artık yani

    1|0
    0|0
  • Egede okuyorum kesinlikle abartili diziler.

    1|0
    0|0
  • Cart

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 19

  • bir de egeden kastın şivesi bilmiyorum ama hani oranın insanı farklı, taklit dil konuşmak farklı yani abartılı geliyor tabi

    1|0
    0|0
  • Bence artık yeter tüm kış mugladayim yazında televizyon sayesinde magruz birakiliyorum zorla egelilestiriliyormusum da egenin bundan haberi yokmuş gibi

    1|0
    0|0
  • Güzellik kavramını abartıyorlar he bide güzel köylü dizisinde resmen şehirliyi daha üstün tutuyorlae gibi

    1|0
    0|0
  • hepsi birbirinin kopyasi

    1|0
    0|0
  • eskiden güzeldi ama artık çok yapmacık oldu

    1|0
    0|0
  • Tek izlediğin eğe dizisi Hanım Köylü 😅

    1|1
    0|0
  • Eh iste

    1|0
    0|0
  • Komik

    1|0
    0|0
  • Sevimsiz bence o yüzden hiç izlemiyorum.

    1|0
    0|0
  • çok samimiyetsiz

    1|0
    0|0
  • kötü

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle sıkıcı ve saçma geliyor

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle.

    1|0
    0|0
  • oyuncu kadrosu hiç değişmiyo ve aşırı klişe

    1|0
    0|0
  • Cok sıkıcılar

    1|0
    0|0
  • Itici

    1|0
    0|0
  • Doğru dedin töre filmleri bir harika dostum.

    1|0
    0|0
  • Nerelisin sen?

    0|1
    0|0
  • Gayet basarili buluyorum. Sen hic denizlinin herhangi bir koyune gittin mi hic sanmiyorum. Hanim koylude ki siveden daha fazlasi vardir. Gercekten cok sicacik ve samimi bir dizi. Hanim koylu

    0|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...